Snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las de OP en dacht van "Euh, moet hij nu sneller zijn geworden dan gisteren ofzo..."

Duurde even en toen zag ik de datum :+
 
Hehe van 2001.

Ik heb wel 1 probleem met google chroome dus neem gelijk de gelegheid om het te melden.

Als ik een bericht aan het typen ben in de reactiebox en ik druk onder op de rand van de typ box dan sleept mijn de rand mee met de muis en word de reactiebox groter en kleiner.
En kan het dan niet ongedaan maken want als ik ernaast klik of wat dan ook blijft die het gewoon doen.

Dat is overigens alleen als ik iemand quote of als ik mijn reactie bekijk.

Of doe ik iets niet goed en weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken.

Je moet overigens wel met je muis de box geselecteerd hebben anders werkt het niet.
 
Laatst bewerkt:
Hehe van 2001.

Ik heb wel 1 probleem met google chroome dus neem gelijk de gelegheid om het te melden.

Als ik een bericht aan het typen ben in de reactiebox en ik druk onder op de rand van de typ box dan sleept mijn de rand mee met de muis en word de reactiebox groter en kleiner.
En kan het dan niet ongedaan maken want als ik ernaast klik of wat dan ook blijft die het gewoon doen.

Dat is overigens alleen als ik iemand quote of als ik mijn reactie bekijk.

Of doe ik iets niet goed en weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken.

Je moet overigens wel met je muis de box geselecteerd hebben anders werkt het niet.
Hier ook Chrome... Maar niet dat probleem. De grootte 'verstellen' hoort, het niet loslaten niet :) Post hier ook even, dat is't goeie topic ervoor :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan