snelheidsbegrenzers voor notoire hardrijders

En dan? als ze toch al schijt aan de regels hebben zouden ze dan ook niet gewoon gaan rijden zonder rijbewijs?


auto naar de autosloperij en door de schredder, net zo lang totdat ze er genoeg van hebben of het niet meer kunnen betalen.

als ze iedere keer met een auto van 200 euro komen opdraven gewoon torenhoge boetes geven.

ik neem trouwens aan dat dit vooronverantwoord hard rijden is, bijvoorbeeld bebouwde kom 120 of door een kinderrijke buurt keihard scheuren.
 
:^

Als je aangeeft dat je niks hebt met verkeersregels dan lijkt mij het makkelijker om de vergunning af te nemen. Slappe hap.


[me="BertV"]klinkt nu wel als het zoontje van Spee...[/me]

Maar kan me voorstellen dat iemand die werkelijk totaal maling heeft aan boetes ook totaal maling heeft aan het eventuele niet bezitten van een rbw...
 
Wat heeft die ov chipkaart nou met de benzine voor je motor te maken? :? :?

Je wou toch niet zeggen dat je liever met het openbaar vervoer reist dan op de motor? :X :X :X

als ik naar mijn vriendin ga dan wel met OV.

is 230 km heen, 230 km terug. dat kost me 2 tanken (45 euro) en bovendien vind ik snelweg saai om te rijden en in de trein kan ik studeren/lezen ;)
 
Die mensen zitten snel in het OV wanneer ze het puntensysteem invoeren. Lijkt me een stuk simpeler. En dan wel gelijk de boete voor rijden zonder rijbewijs naar een maandsalaris.
 
En dan? als ze toch al schijt aan de regels hebben zouden ze dan ook niet gewoon gaan rijden zonder rijbewijs?

Als ze nou doorhebben dat hoeveel regels je ook stelt iedereen uiteindelijk toch over gaat op zijn eigen doen en laten? Laat ze dat maar zien.

BTW lees net wat over "ruim 500 mensen gepakt met alochol op" etc..etc.. Dus wat lullen we over 'notoire snelheidsduivels'. Denk dat dat wel het minste probleem is waar men zich zorgen over hoeft te maken. Pak eerst al die andere meuk maar aan. Zoals die bejaarden op de weg waar JIJ natuurlijk als "gezond" verkeersdeelnemer met een mooi woord op moet "anticiperen".

:W
 
@ray1981

dan heb je zeker al een ov kaart. Ik niet, dus als ik naar jouw vriendin wil moet ik een kaartje kopen. Dan is het verschil met tanken zo klein dat ik liever op de motor ga. Tenzij ik veel dichterbij woon, dan zou ik misschien lopend kunnen. *D
 
Hoe kan je nou schijt hebben aan de regels als je al 70 boetes hebt moeten betalen ???
Dan denk ik toch wel dat je 50 x nadenkt voor je weer een fout maakt.
Al die stellingen van de overheid zijn gewoon onzin.
Geloof er zelf geen reet meer van .
Gewoon weer een manier om ergens vandaan extra geld te kunnen innen of wat er hier ook achtermag zitten.
 
misschien moeten ze notoire schaderijders het rijbewijs ontnemen... lijkt me logischer als je verkeersongelukken wilt voorkomen.

ik voel me toch veiliger op de weg samen met iemand die 100 boetes heeft gehad voor hardrijden en in 10 jaar nog nooit een ongeluk heeft gehad dan iemand die geen boetes heeft gehad en in 10 jaar al 3 man heeft aangereden.
 
Kan die Kamiel Eurlings zelf niet 'ns begrensd worden?

-O-

en die andere zachte gé gladjanus Maxime Verhagen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan