Snelheidscontrole A73 Boxmeer 1e Pinksterdag

Outrage

MF'er
14 mei 2002
36
0
Grave
Op de bewuste dag lekker stukkie wezen rijden met een maat van mij. Na vele binnendoorweggetjes via Gemert-Venhorst de A73 bij Boxmeer opgedraaid richting Cuijk/Grave (rond 15.30 uur). Bijna geen kip op de weg dus bij tijd en wijlen stevig lopen gassen. Lees ik 's avonds op Internet dat er snelheidscontrole ter hoogte van Boxmeer is geweest. (had ik vantevoren ff moeten checken, maar goed)
Nix gezien, maat van mij evenmin.
Weet iemand waar die klojo's precies staan?
Schijnt een plek te zijn waar ze regelmatig staan als het een vooraf aangekondigde controle betreft...
 
Degene die ik bedoelde stonden onder een viaduct (niet dezelfde), Texacopomp weet ik ff niet, maar die ik wel tussen boxmeer en cuijk? Ga ik daar in het vervolg beter opletten als ze daar vaker staan.
 
Hopelijk gaat de postbode aan mijn deur voorbij...
De Texacopomp ligt toch aan de overzijde (richting Venlo)?
 
Laatst bewerkt:
Degene die ik bedoelde stonden onder een viaduct (niet dezelfde), Texacopomp weet ik ff niet, maar die ik wel tussen boxmeer en cuijk? Ga ik daar in het vervolg beter opletten als ze daar vaker staan.
als ze onder een viaduct staan, dan staan ze 9 van de 10x tussen vierlingsbeek en Venray, ter hoogte van het 'beboste' gedeelte. Ze hebben dan de auto rechts achter het viaduct staan. Die zie je pas op het allerlaatste moment. Ze staan er trouwens in beide richtingen.

Op woensdag 22 mei 2002 12:52 schreef Outrage het volgende:
Hopelijk gaat de postbode aan mijn deur voorbij...
De Texacopomp ligt toch aan de overzijde (richting Venlo)?
klopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan