Snelheidscontrole kop NH

GSXR1000

Die hard MF'er
8 feb 2002
262
0
Heerhugowaard
Zaterdag reed ik op de randweg van Alkmaar, en had m'n camera mee.. heb even een plaatje gemaakt van onze vriend de "flitser". Dus kijk in de kop van NH uit voor deze Seat.

misc.php
 
Is niet de enigste.! langs het noord hollands kanaal staan ook vaak een volvo 850 kleur ben ik even kwijt een groene metsubsidi garisma zal nog eff rond vraagen naar de rest
wat er met groote regelmaat staat :j te flittsen
 
Tja, de helden pakken liever onschuldige weggebruikers... echte criminelen zijn te eng of niet? :r
 
Tja, de helden pakken liever onschuldige weggebruikers... echte criminelen zijn te eng of niet? :r

Nah, dan moeten ze te hard werken!!! :z
Het is toch veel makkelijker om met luieren meer belasting te innen (want meer dan een verkapte belastingheffing is het niet).

Bijdragen aan de veiligheid is het al zeker niet, vraag dat maar aan de pedaalemmerbewoner die ik vorige week een adrenalinestoot heb bezorgd. De zak gehakt reed dan ook veel te kort op m'n achterwiel toen ik vanwege een flitser ff m'n ABS moest testen. :]
 
Woon zelf in Heerhugowaard en langs de N242 kom ik vele van mijn undercoverfotomakende "vrienden" :j :j :j :j tegen. Hieronder een lijstje:
een zilvermetallic kleurige ford mondeo station
een rode volvo 850 sedan
een groene mitsubishi carisma en bovengenoemde seat natuurlijk.
Ik zal trachten op te letten en meer signalementen doorgeven.

C.U.


:j
 
Tussen Alkmaar en Den Helder staat ok regelmatig een donker (blauwe?) VW passat te flitsen!! :j

(4!!!! kmh te hard = ? 27,23 :r )
 
Ik rijd deze wegen toch regelmatig en in me auto heb ik een stinger :)

Denk er toch aan om eer ook eentje op de motor te gaan zetten en met een oordopje gaan connecten of zoiets... ledjes in je cockpit vallen niet op denk ik ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan