Snelheidscontroles?? ER IS HOOP!!!!!!!

edraket

MF veteraan
12 dec 2001
10.143
0
wijk bij duurstede
Gisteren gelezen in het MAGazine:

In Engeland is onlangs een wet aangenomen die het verbied om nog snelheidscontroles te houden die enkel bedoeld zijn om de staatskas te spekken.
Vanaf nu mogen enkel nog flitskasten (gatso’s genoemd) worden geplaatst op plaatsen waar veel ongelukken gebeuren, zgn. black-spots. Definitie van een Black Spot is dat er gedurende de afgelopen 3 jaar minimaal 3 doden of 5 zwaar gewonden zijn gevallen. Dit dient met statistieken te worden beargumenteerd.

De Gatso’s moeten duidelijk zichtbaar zijn met fluoriserend gele tape:
-binnen de bebouwde kom vanaf minimaal 60 meter zichtbaar
-buiten de bebouwde kom vanaf minimaal 100 meter zichtbaar

Misschien is dit wel het begin van het einde. Nu de rest van Europa nog.
:} voor de engelse politici die dit voor elkaar hebben gekregen :}
 
rustig mensen.
Nederland is een land vol met wetjes en regels.
En voordat er hier wat veranderd zijn we een eeuw verder ;(
Of toch niet met onze nieuwe kabinet? |(
 
Zo snel zijn we hier nog niet met het nieuwe kabinet. Als er nog mensen over 2 jaar uitgespreid 150.000 pleuro's krijgen voor 7 uur werk, vraag ik mij af hoe slim men hier bezig is.

LPF :r :z :r
 
Nu nog de meeste grind paden eff knap asfalteeren daar en we gaan er dan over denken om daar maar is te gaan woonen
maar wat ze nu daar bedacht hebben
:} :} :} :} :}
 
Zo snel zijn we hier nog niet met het nieuwe kabinet. Als er nog mensen over 2 jaar uitgespreid 150.000 pleuro's krijgen voor 7 uur werk, vraag ik mij af hoe slim men hier bezig is.

LPF :r :z :r

En realiseer je even goed wat dat betekent, en reken voor jezelf even uit hoeveel jaar jij hier dus belasting voor betaalt. :( :( :( :(

(ik denk dat ik effe stil in een hoekje moet gaan zitten tot deze moordneigingen een beetje gezakt zijn.....)
 
gewoon nooit te hard rijden...dan komt het altijd goed... :)

als je je aan de snelheid houdt...zoals ik,... ;) hoef je je nooit ergens druk om te maken :)
 
gewoon nooit te hard rijden...dan komt het altijd goed... :)

als je je aan de snelheid houdt...zoals ik,... ;) hoef je je nooit ergens druk om te maken :)

Ik maak me ook druk voor al die anderen die wel te hard rijden, zelf doe ik 't ook nooit natuurlijk.
 
daan zullen ze op de noordoost tangen (van de baars naar de spinder)
wel gaan controleren.
er lag net weer een auto in de sloot en de hulpdiensten waren er druk mee. :(
was een belg ,maar dan toch even goed k*t (voor die belg)
 
daan zullen ze op de noordoost tangen (van de baars naar de spinder)
wel gaan controleren.
er lag net weer een auto in de sloot en de hulpdiensten waren er druk mee. :(
was een belg ,maar dan toch even goed k*t (voor die belg)
zolang ie niet dood is geen reden voor een 'black-spot" })
 
Emigreren !!! Lekker veel circuits, n prachtig motorland.....alleen t weer valt n beetje tegen '(

alleen ff wennen aan het links rijden.....mwa, rijden doe je toch zo dicht mogelijk bij welke streep dan ook 8-) ENGLAND :}
 
Dit wist ik toch al een tijdje. Maar goed ik ben voor zo'n wet. Dit komt de veiligheid ten goede zonder alle bestuurders paranoide te maken dat ze geflitst zullen worden. Als ik door nederland rij kijk ik meer naar de berm dan naar wat er op de baan gebeurt, ja dat komt echt wel de veiligheid ten goede. Jullie wegen infrastructuur is gewoon 100x beter en het is dat dat de veiligheid ten goede komt
 
Ik maak me ook druk voor al die anderen die wel te hard rijden, zelf doe ik 't ook nooit natuurlijk.
Ik rij ook niet zo vaak hard... alles onder de 200 valt in de categorie rustig toeren bij mij. :)

Wel goeie wet ditte... kan dit niet op Europees niveau geregeld worden ofzo? De lidstaten die dan vervolgens allemaal die wet overnemen. *D

Ik heb nog liever helemaal geen flitspalen natuurlijk maar dit is een begin. :}

En botje heeft gelijk...vandaag met het relaxte tempo van 150-180 van Limburg naar Friesland gereden... en dat rijdt niet echt fijn in de zin dat je constant op die berm let en verdachte auto's uitgebreid zit te bestuderen op de aanwezigheid van Volgen Politie bordjes achter het achterraam en camera's in de auto. Maar was het nou gevaarlijk... waar ik een beetje doorreed? Niet bepaald...
 
En realiseer je even goed wat dat betekent, en reken voor jezelf even uit hoeveel jaar jij hier dus belasting voor betaalt. :( :( :( :(

(ik denk dat ik effe stil in een hoekje moet gaan zitten tot deze moordneigingen een beetje gezakt zijn.....)

erger nog, moet je eens kijken wat je daarvoor moet verdienen :(
 
Ik snap jullie niet !

Het is toch goed dat de politie achter elke struik staat te controleren.
Bedenk maar eens hoe gevaarlijk 3 km/h te hard rijden wel niet is.
Aanpakken die hardrijders :+

Ga ook m'n koffers maar pakken om naar Engeland te gaan :}
 
uk.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan