Snelheidsduivel A10...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke.... vond het wel grappig en met name de reactie's van de argeloze koekblikkers wel mooi en was hem nog niet tegengekomen!
 
quote:
Snel een boete geven voordat die tussen de zoden beland. Ben zelf vernoemd naar iemand die zich op een motor frontaal te pletter (dood) heeft gereden op een stadsbus, mijn moeder was verliefd op hem. Ik wil bewust geen motorrijbewijs, het lot moet je niet gaan tarten. Gezien het aantal brommer-ongelukken dat ik heb gehad buiten mijn schuld om kan ik dat ook maar beter niet doen. Zou het wel willen maar ik heb het afgezworen met een hele goede reden.
Piet, Brielle | 21:05 | 10.11.11

en met z'n allen: :r :r :r :r
 
quote:
Snel een boete geven voordat die tussen de zoden beland. Ben zelf vernoemd naar iemand die zich op een motor frontaal te pletter (dood) heeft gereden op een stadsbus, mijn moeder was verliefd op hem. Ik wil bewust geen motorrijbewijs, het lot moet je niet gaan tarten. Gezien het aantal brommer-ongelukken dat ik heb gehad buiten mijn schuld om kan ik dat ook maar beter niet doen. Zou het wel willen maar ik heb het afgezworen met een hele goede reden.
Piet, Brielle | 21:05 | 10.11.11

en met z'n allen: :r :r :r :r

friggin' hell... wat een vrijdag antwoord :D
 
De beelden zijn echt slecht!

denk je niet dat hij dat expres heeft gedaan?
- zodat je niet duidelijk de snelheid ziet
- en moeilijker kan zien waar hij precies heeft gereden

en die reacties....

alsof het allemaal zo'n heilige boontjes zijn.
of het zijn van die slaaprijders die ze beter helemaal uit het verkeer kunnen halen.


"hij die zonder zonden is gooie de eerste steen"
 
denk je niet dat hij dat expres heeft gedaan?
- zodat je niet duidelijk de snelheid ziet
- en moeilijker kan zien waar hij precies heeft gereden

en die reacties....

alsof het allemaal zo'n heilige boontjes zijn.
of het zijn van die slaaprijders die ze beter helemaal uit het verkeer kunnen halen.


"hij die zonder zonden is gooie de eerste steen"

ook al zijn die beelden nog zo slecht weet ik en vele anderen waar hij op loop afstand vandaan woont })

gerust leuk dat je hem even doortrekt naar 240 op de linkerbaan. maar links rechts er voorbij. de kneuzen die in nl een rbw bij een pakkie boter gekregen hebben schrikken rammen een ander en dan wat?

en als hij zelf al geen eens zijn motor draaiend kan houden. en schijt voor een flitspaal die met de juiste timing niets ziet :W

en zelf ben ik zeker niet heilig maar je kan ook anderen in gevaar brengen door met 200+ even naar de vluchtstrook te duiken en weer terug naar uiterst links. en het van de snelweg afgaan bij Zeeburg. van uiterst links in een klap naar de uitvoegstrook :X
 
Laatst bewerkt:
Ik snap hem, ik moet een steen zoeken...

(Oh nee, ik rij ook weleens te snel; ik leg de steen wel weer terug.)





Over de wegpiraat: Er zal vast wel iemand op een verse nier of lever met weinig dienstjaren zitten wachten.
Ik neem aan dat deze wegmisbruiker ooit een rijbewijs heeft gehaald en dat hij inziet dat dit levensgevaarlijk is. Hij kiest dus zelf voor die grote kans op zes planken. Het grote minpunt is vooral dat deze zelfmoordpoging een aktie is waarbij hij onschuldige weggebruikers slachtoffer kan maken.


Kijk mama, in minder dan een seconde van levend naar morsdood. Stoer he....
 
Ik snap hem, ik moet een steen zoeken...

(Oh nee, ik rij ook weleens te snel; ik leg de steen wel weer terug.)





Over de wegpiraat: Er zal vast wel iemand op een verse nier of lever met weinig dienstjaren zitten wachten.
Ik neem aan dat deze wegmisbruiker ooit een rijbewijs heeft gehaald en dat hij inziet dat dit levensgevaarlijk is. Hij kiest dus zelf voor die grote kans op zes planken. Het grote minpunt is vooral dat deze zelfmoordpoging een aktie is waarbij hij onschuldige weggebruikers slachtoffer kan maken.


Kijk mama, in minder dan een seconde van levend naar morsdood. Stoer he....

Dit vind ik toch enigszins een overdreven reactie...
 
In hoeverre wil jij het die automobilist kwalijk nemen die er op rekent dat motormuis maximaal 140 ~ 150 km/uur rijdt?

Die dropveter die zijn blikken doosje even naar links gooit omdat hij denkt: motormuis zal hooguit 150 rijden?





Edit: ik ben zelf ook een keer in een moment van testosteron-overschot met 120 km/uur over een kruising gevlogen waar 50 km/uur de maximale snelheid was. Dat moment hebben al mijn beschermengeltjes erg hard samenmoeten werken om deze azijnzeiker in leven te houden.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht zijn excuus: 'Nee, ik denk dat het mijlen zijn op mijn teller!'

de slimmerik!

vv dat was em nooit gelukt tussen die auto's door.
 
Laatst bewerkt:
Grappig dat dit wordt afgedaan als zijnde " het valt wel mee" door MF-ers. Als je je zo gedraagt ( en dan niet alleen de snelheid) dan spoor je niet. Had de reacties wel eens willen zien als het een automobilist was geweest... |(
 
Laatst bewerkt:
In hoeverre wil jij het die automobilist kwalijk nemen die er op rekent dat motormuis maximaal 140 ~ 150 km/uur rijdt?

Die dropveter die zijn blikken doosje even naar links gooit omdat hij denkt: motormuis zal hooguit 150 rijden?

Dat dus :) ik rijd met de auto regelmatig 160 op de snelweg, maar op zo'n moment mag je niet verwachten dat iedereen je snelheid goed kan inschatten :)

Ben zelf van mening dat je prima iemands snelheid kan inschatten door even wat langer te kijken, en niet alleen te kijken wat de afstand is. Duitsers zijn hier echt heer en meester in :Y
 
Laatst bewerkt:
kijk wat hij doet is natuurlijk niet verstandig etc bla bla .. maar wie heeft de 200+ nou niet een keer aangetikt ? vind de reacties van een aantal mede motor rijders maar raar :+
en de meeste rekenen idd niet op deze snelheden maar ja waar houden we wel rekening mee in een auto ? zeg zelf je doet in een auto 80% van de tijd alles behalve ''echt'' auto rijden _O-
 
kijk wat hij doet is natuurlijk niet verstandig etc bla bla .. maar wie heeft de 200+ nou niet een keer aangetikt ? vind de reacties van een aantal mede motor rijders maar raar :+
en de meeste rekenen idd niet op deze snelheden maar ja waar houden we wel rekening mee in een auto ? zeg zelf je doet in een auto 80% van de tijd alles behalve ''echt'' auto rijden _O-

snelheden zal allemaal wel maar dat geslinger enzo verwachten mensen niet :N maarja hij pakt nog weleens een smerige vluchtstrook. :W

maar ik denk zomaar dat hij vanmiddag wat mensen om de koffie heeft en het komende jaar mag gaan fietsen *O*
 
Kijk, wat die reacties betreft... De meeste telegraaf-lezers die hierop reageren zijn diezelfde losers die op de PVV stemmen omdat die partij 130 belooft op de snelwegen.

Dus wat zijn die reacties nou waard. Alles is gevaarlijk en idioot, behalve als we het zelf doen.
En als we het zelf doen is het altijd van ja maar er was geen verkeer... Ik ben ervaren ik weet wat ik doe.. en meer van dat soort smoezen

Ik keur het niet goed maar ik ben het met bovenstaande reactie eens:

Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen

en bovendien

We zien de kleinste splinter in andermans ogen, maar de balk in onze eigen ogen niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond de reactie van ene Mohammed wel grappig:

"Opsporen mbv IT-adres en rijbeweis met 10 jaar afnemen!" :+

Commentaar in de krant is verder vrij gemixt.

Van :r tot *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan