snelheidsmeter BMW K75

Marnix

MF'er
4 feb 2002
56
0
Hallo,ik heb regelmatig dat de snelheidsmeter van een BMW K75 het niet doet. soms doet ie het na een tijdje ineens weer en soms moet je bij het achterwiel de voeler eruit halen en er weer in stoppen dan doet ie het meestal ook wel weer. maar het probleem blijft terug komen.

hebben meer mensen hier last van?
en weet iemand een blijvende oplossing?

alvast bedankt :}
Marnix
 
Eh,..Tja, ik heb dit wel eens bij mijn koekblik af en toe? Lijkt zelfde probleem.. Ik ga deze topic maar eens volgen. Zo kom ik misschien ook nog wat hierover te weten. Moet ergens in de opnemer zitten schijnt 't. Ook ABS werkt op dat moment niet. Ik w8 ff af. CIao
 
zou kunnen maar als je de opnemer bij je achterwiel loshaalt zie je een opnemer(een zilveren puntje)en in het gat waar je em uit haalt gaten die geteld worden of iets dergelijks als het wiel draait. als ie het niet doet haal ik die opnemer eruit maak em schoon en stop em er weer in,dat helpt soms. maar ik denk dat het niet aan de kabel licht want als ie het niet doet en je gaat met een schroevendraaier langs de opnemer dan meet ie snelheid. dus de kabels lijken mij dan goed moet in de opnemer zitten denk ik...

was ik vergeten te vertellen ik heb wel touren alleen de snelheid is weg en daarbij dan km teller.touren wordt bij de motor opgenomen bij het achterwiel echt alleen hoesnel die draait.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan