Snelheidsmeter Japan?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Ik heb een leuke fiets zien staan, is een import uit Amerika/Canada of Japan. De dealer denkt Canada, maar de km-teller is dus echt een km-teller en niet een mijlenteller ! Dus die gedachte van de verkoper klopt niet. Nu zat ik te denken, gebruiken ze in Japan kilometers of mijlen? Anders is de kans groot dat de motor Japans is.
Gebruiken ze daar ook mijlen, dan is de cockpit denk ik omgezet met een europees model en klopt de km-stand niet.

Wie weet wat ze gebruiken in Japan?
 
Ik heb een leuke fiets zien staan, is een import uit Amerika/Canada of Japan. De dealer denkt Canada, maar de km-teller is dus echt een km-teller en niet een mijlenteller ! Dus die gedachte van de verkoper klopt niet. Nu zat ik te denken, gebruiken ze in Japan kilometers of mijlen? Anders is de kans groot dat de motor Japans is.
Gebruiken ze daar ook mijlen, dan is de cockpit denk ik omgezet met een europees model en klopt de km-stand niet.

Wie weet wat ze gebruiken in Japan?
normaal gebruiken ze in japan een km teller, en dan ook nog vanaf de 80 kmh en rode strrep in de snelheids aanduiding die vaak samen gaat met het branden van een rood lamje in de cockpit die ook vanaf 80 kmh gaat branden hieraan kun je meestal zien dat het om een japanse import gaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan