street-fighter
MF veteraan
heeft verschroeide bil haren
maar inderdaad, eigen schuld
Gr. Steven
maar inderdaad, eigen schuld
Gr. Steven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie zijn kont brand.......
ik had het vandaag ook nog maar net op tijd door, was ff een paar rondjes aan het doen op een KB. rijd er ineens een citroen C5 een half rondje voor me, keek ff goed wat voor mensen erin zaten. was dus politie en ben toen maar rustig de andere kant op gereden.
Spookrijden op een klaverblad Da's ook wel een prent waard
een geijkte meter maakt een meting toch niet per difinitie o.k. Is er niet bijvoorbeeld een minimum afstand waarop die moet meten?
groets
Maar waarom was ie zielig danBeste motorforumers,
Het mag weer zo wezen. Weer zo'n zielig motoragentje die mij een fietspad op dirigeerd omdat ik levensgevaarlijk ben bezig geweest.
gewoon de bekeuring afwachen , goed lezen hoe het daar omschreven is, en dan eventueel in beroep gaan, Natuurlijk mag een agent niet schatten, dan zouden ze geen radar meer nodig hebben, hij zal echt moeten aangeven in het pv hoe hij tot die waarde is gekomen, heb dit al 2 x met succes aangevochten.
gebruik als argumenten accelleratieverschil auto-motor, en reactietijd . agent zal eerst moeten zien dat je accellereerd, dan moet hij zelf accellereren, en verschil van auto motor doet vaak de indruk wekken dat dit nogal met grote snelheden gepaard gaat, dus schattingen zijn vaak vertekend, ook voor be-edigde personen. dus goed het PV lezen en opvragen indien nodig. zijn ze verplicht te geven, desnoods via de rechter.
Waarschijnlijk door het "de andere kant op gereden" stukjeHoe kom jij nou in één keer bij "spookrijden"
In een goed PV staat de wijze van constateren (zeker bij een controle vanaf een surveillance voertuig) heel goed omschreven. Het ging hier om een motoragent, dus jouw argument van acceleratieverschil auto-motor gaat niet op. Gewoon een vaste snelheid rijden, (80 in dit geval zeer waarschijlijk), uitloop constateren, daarna overtreder in halen en staande houden en aanzeggen dat de gecorrigeerde snelheid minimaal 76 was op grond van ijktabel. Een en ander netjes verwerken in een op ambtseed opgemaakt PV als gezegd en klaar.
Je moet mensen niet blij maken met een dode mus door ze te wijzen op "procedures", hoewel ze daar natuurlijk elk recht toe hebben.
De streepjes zitten aan de buitenkant ... nu mag je de auto's die in de berm rijden, over de weg inhalenDoorgetrokken streep, waar zijn de vertrouwde streepjes gebleven!!
een geijkte meter maakt een meting toch niet per difinitie o.k. Is er niet bijvoorbeeld een minimum afstand waarop die moet meten?
groets
Vervelend he dat je zat te slapen en hem niet gezien hebt
Bekeuringen zuigen maar ga die agent nou niet de schuld geven van je eigen fouten
Nee maar je moet de mensen ook niet dom hoeden door ze te wijzen op hun mogelijkheden. Juist het PV is een van de meest bruikbare mogelijkheden om je bekeuring aan te vechten, die moet je goed doorlezen en controleren op onjuistheden, mijn laatste kon ik met succes aanvechten omdat er geschreven stond dat er een meting was gedaan over 2000 meter, terwijl de weg maar 900 meter was van stoplicht naar stoplicht, conclusie twijfel, en twijfel betekend voor een rechter maar een ding , vrijspraak!!!!! en de OvJ kreeg de opdracht mee dit voorval te verwijderen uit mijn persoonlijk dossier scheelde metoch weer 485 eypo
Jouw sanctie van € 485 was waarschijnlijk een selheidsovertreding met een OM transactie. De overtreding begaan door topic starter is een Mulderfeit en dat kan zelfs nog ter zitting worden gecorrigeerd.
En rijden met een kappotte snelheidsmeter is ook nog een prent waard, bofkont.
Vervelend he dat je zat te slapen en hem niet gezien hebt
Bekeuringen zuigen maar ga die agent nou niet de schuld geven van je eigen fouten
Ik ben afgelopen zondag van de snelweg geplukt door een motoragent van regio Noord Brabant Noord. Hij stond bij de oprit st michelsgestel toen ik voorbij kwam blazen. Hij vertelde me dat hij vol gas achter mij aan moest (net of hij het erg vond). Ik werd op de vluchtstrook staande gehoude voor een overschrijding van 32km/h incl correcties. Je mocht er 100km/h. Wel een beetje zonde van het geld maar ja ik koos er voor om te hard te rijden. Helaas binnenkort wee 162euro armer. Hij probeerde me nog een verklaring te ontlokken maar daar had ik geen zin in.