snelle "baksteen"

Onder welke baksteen kom jij vandaan :?

Sorry, ik ben waarschijnlijk volslagen idioot want ook deze opmerking snap ik geen hout van :? Of jij leest op dezelfde manier als mijn dochter van 4, dat kan ook :Y

Dat we hier een Baksteen op MF hebben die motoragent is weet ik ook nog wel :Y

Maar ik zie/hoor vaker dat motoragenten bakstenen worden genoemd en ik vroeg me af waarom dat was.

Maar ik zal me voortaan op de vlakte houden wanneer ik me tussen de alwetenden begeef -O-

in Almelo gebeurt altijd wel wat.


Of zoals een almeloër op het viaduct schreef

Almelo, daar blijf je voor thuis :Y
 
Maar ik zie/hoor vaker dat motoragenten bakstenen worden genoemd en ik vroeg me af waarom dat was.

Hmmm. kheb er al spijt van dat ik het topic zo genoemd heb. |(
beetje snel gedaan. Reacties zijn velerlei, maar...

ik bedoel het als een compliment. simpel as that :Y
 
Ik rijd swinters altijd door en dan zie ik geen enkele motorrijder ..vooral als het stormt.

Die motoragenten rijden dan nog en zie ik dan rijden op die fietsen ..dat ik er stil van wordt...respect :}

Als het niet vriest dan..
Ik heb ook gedurende een paar jaar doorgereden, in die periode heb ik wel af en toe lokale agenten gezien (in Brugge dan) maar géén op de autosnelweg. Sinds begin april ongeveer zijn de "zwaantjes" weer buitengekomen en zie je ze vliegen over de autosnelweg.
 
Dat we hier een Baksteen op MF hebben die motoragent is weet ik ook nog wel :Y

Maar ik zie/hoor vaker dat motoragenten bakstenen worden genoemd en ik vroeg me af waarom dat was.

Post van Fore in topic 'snelle "baksteen"'

Nogmaals, het is een soort verzamelnaam geworden. Zoals je in Belgie zwaantjes of flikken zegt, zo zeggen wij tegenwoordig Baksteen.

@Bak.. Je moet dat gedeelte positief lezen ;)
 
Dat we hier een Baksteen op MF hebben die motoragent is weet ik ook nog wel :Y

Maar ik zie/hoor vaker dat motoragenten bakstenen worden genoemd en ik vroeg me af waarom dat was.

Tja, ik heb het voordat ik mezelf als Baksteen introduceerdre echt nog nooit eerder gehoord..??


Hmmm. kheb er al spijt van dat ik het topic zo genoemd heb. |(
beetje snel gedaan. Reacties zijn velerlei, maar...

ik bedoel het als een compliment. simpel as that :Y

Ik vind t prima *D 8-) :}

Post van Fore in topic 'snelle "baksteen"'

Nogmaals, het is een soort verzamelnaam geworden. Zoals je in Belgie zwaantjes of flikken zegt, zo zeggen wij tegenwoordig Baksteen.

@Bak.. Je moet dat gedeelte positief lezen ;)

:Y :} :}
 
Hmmm. kheb er al spijt van dat ik het topic zo genoemd heb. |(
beetje snel gedaan. Reacties zijn velerlei, maar...


Geeft toch verder niet :)

Blijkbaar heeft MF dus de aanleiding gegeven tot een nieuwe bijnaam voor motoragenten.

is ook wel 8-)
 
Hm.... roept wél de vraag op: waarom noem jij jezelf dan Baksteen, Baksteen?????? 8-)
 
Eigenlijk is die naam ontstaan omdat er het meest gereden werd op BMW K motoren. Deze motoren hebben de vormgeving van een baksteen. Kwa kuip, motorblok. Ze rijden er vervolgens in Baksteen formatie mee,..zodoende. Door kwaliteitsproblemen bij BMW bij de R 1100(lag niet alleen aan de R maar meer aan de manier van gebruik,oliekoeler niet watergekoeld) zijn ze bij de polite overgestapt op de Honda,s Transalpjes voor in de stad en Pan,s voor op de snelweg. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan