"Snelle"dagteller

XRlikehell

MF'er
16 nov 2003
80
0
Apeldoorn
8-)
Wie weet er meer?, ik zoek een extra dagteller die snel op nul kan,
ik heb nu een Sigma tellertje maar om alles op nul te zetten moet
je hem/haar 3 sec. vasthouden.Dat is me te lang, wie heeft er een beter
oplossing.?

Gr Hans
 
@me?

bij die sigma was het zo dat ie zichzelf resette na 10 minuten stilstand ofzo. zoiets.
 
8-)

Het probleem is deze, als ik "zandbaktochtjes"maakt is dat vaak op
bol/pijl systeem. Als je bij een afslag komt krijg je de afstand tot de volgende afslag, het probleem is als je vol aan het gas hangt, in een zandbak, is drie sec. met 1 hand rijden best wel spannend(lees klote).zodoende!
Gr Hans
 
Niet op 0 zetten, maar ff de stand in je kop prenten gaat vaak het makkelijkst. Op 0 zetten doe je dan weer op een makkelijk stuk.
 
Sigma BC 1200 heeft een trip-up functie. Met één druk op de knop zet hij de teller weer op 0. Is ook bedoeld voor roadbook rijden, maar dan op de trapfiets.

Kost iets van 22 Euro met een 70cm draad. Losse houder met 120cm draad kost € 10,-
 
Wat is 3 seconden nou? Je zal wel knettergek gek worden om bij het stoplicht te moeten wachten :P
 
Wat is 3 seconden nou?

Erg veel als je om de paar 100 meter 3 sec. dat kl#@te knopje in moet drukken. Dat doet de gemiddelde snelheid niet ten goede als je een roadbook rit van 150 km of zo gaat doen. Ik denk ook dat onthouden het beste werkt op de korte stukjes.
 
8-)

Snarfman, idd de Sigma 1200, heeftet. ff drukken en op nul , en dan gassen maar, ik heb zelfs van iemand gelezen datie er een draadje aan gesoldeerd heeft om een knopje op het stuur maken.
En voor iedereen die nog nooit een offroad bolpijl roadbook op snelheid gereden heeft, 3 sec is echt heeeeeeel erg lang.
Gr HAns
 
Terug
Bovenaan Onderaan