snelle motor = vriendin die je niet mag aanraken ?

ratelketting

Die hard MF'er
9 mrt 2003
355
0
Enschede
Ik heb het verhaal van Jansen gelezen die net z'n 1100xx heeft verkocht. Het zet je aan het denken, met zo'n fiets kun je snel je rijbewijs kwijtraken (geldt natuurlijk voor alle fietsen). Is het bezitten van zo'n apparaat niet zoiets als het hebben van een vriendin die je niet eens mag strelen ? Kunnen mensen met motoren zoals 1100 xx'en 1000R's en zo hierover hun mening en gevoelens weergeven ?
 
Het rijden met zo'n fiets is in Nederland steeds frustrerender. Daarom zocht ik mijn heil steeds vaker in Duitsland. Alhoewel een stoplichtsprintje nog steeds tot de mogelijkheden behoort.
 
Uhhmz....vind het nogal poep :P
Waarom zou je dr nie aan moge zitte? Je mag er best aanzitten, alleen er zijn mensen die jaloers zijn, en je dus willen straffen voor het moois wat jij wel en zij niet hebben *D
 
Ik heb het verhaal van Jansen gelezen die net z'n 1100xx heeft verkocht. Het zet je aan het denken, met zo'n fiets kun je snel je rijbewijs kwijtraken (geldt natuurlijk voor alle fietsen). Is het bezitten van zo'n apparaat niet zoiets als het hebben van een vriendin die je niet eens mag strelen ? Kunnen mensen met motoren zoals 1100 xx'en 1000R's en zo hierover hun mening en gevoelens weergeven ?
Die vergelijking gaat alleen op als je van de ouders van die vriendin niet aan haar mag zitten.
Zolang het leidend voorwerp gewillig is en de 'ouders' even niet kijken is er nog genoeg lol te beleven denk ik O-)

(heb trouwens nog nooit op iets met meer dan 750cc gezeten(qua motoren))
 
Een 600 cc gaat ook 250 tegenwoordig en een GS haalt ook de 195 die Jansen wil. Dus ook hard zat om je rijbewijs in gevaar te brengen. Let wel als je op een 80 km weg rijd en minimaal 130 rijd je hem ook kwijt ben. Ik rij nu 12 jaar motor en me bekeuringen voor te hard rijden zijn op 1 hand te tellen. (ff afkloppen).
Echt hard rijden 220+ doe ik meestal in Duitland ook omdat het daar fijner is om te doen.
 
Met de mijne kan je ook zo je rijbewijs kwijt raken.. maar het zit gewoon allemaal in je rechterhand...

zoals zovaak..
naughty.gif
 
Je kan zelfs met een GPZ 500 je RBW kwijtraken. 't zit 'm denk ik meer in the twist of the wrist, dan in je fiets.

oh, wach ff, dat zegt Kaaszje dus ook. Ben weer aan het :z
 
Is het bezitten van zo'n apparaat niet zoiets als het hebben van een vriendin die je niet eens mag strelen ? Kunnen mensen met motoren zoals 1100 xx'en 1000R's en zo hierover hun mening en gevoelens weergeven ?

Ratelketting, wellicht een idee om de topictitel aan te passen?
Het topic zal anders te veel taalkundige perversie ondergaan. En da's jammer.

Deze zelfkastijding, het bewust weigeren van genot, waar jij op doelt, gaat toch om zelfbescherming en motoren?
Na 30 replies blijkt straks een erectie ook nog een goede raadgever. Tja.
 
Ik vind een SS nou eenmaal mooi en het rijdt ook nog eens super, de boetes :( die erbij horen die moet je dan maar voor lief nemen...

[me]Flow mocht willen dat ie een 748 had }) }) [/me]
 
je kunt met een 125 cc ook je rbw kwijt raken alleen met een 1000R zit je eerder op de 150 waar je 80 mag tov 125 cc. Daarnaast is 130 rijden met 125 cc of 1100 cc niet met elkaar te vergelijken. Op de eerste denk je dat je sneller rijdt dan je werkelijke snelheid en bij de tweede is het andersom.
Wat betreft de vriendin is het gewoon een vergelijking om het idee te weergeven. Je kunt je fantasie rustig gebruiken om een reden te bedenken waarom je haar niet mag aanraken. Ouders in de buurt of een rottweiler in de tuin of mischien struikrovers je flitsen als je haar aanraakt met een te snelle handbeweging waarna je alsnog je rbw moet inleveren. :9 :9 :9
 
Op woensdag 26 maart 2003 17:21 schreef Marc1100xx het volgende:
...Let wel als je op een 80 km weg rijd en minimaal 130 rijd je hem ook kwijt ben. ...
Eeeeh.. was dat niet dat je dan je rijbewijs kwijt bent?
Ik dacht dat je je brommert kwijt was bij 100% of meer overschrijding. Dus 160 in dit voorbeeld.
Of zie ik dat fout?
 
Gewoon goed opletten, beetje geluk, maar goed opletten blijft het belangrijkste. En dan kun je best genieten van een zware motor.
 
Gewoon goed opletten, beetje geluk, maar goed opletten blijft het belangrijkste. En dan kun je best genieten van een zware motor.

ik weet niet of jij zoals superman alles kunt zien, maar als ze achter de bosjes zo'n driepoot hebben staan zie ik het niet. En als je op de autobaan rijdt en je hebt een politiewagen achter je dan zie je hem ook niet zo snel, en als je hem ziet is het al te laat ! ;(
 
ik weet niet of jij zoals superman alles kunt zien, maar als ze achter de bosjes zo'n driepoot hebben staan zie ik het niet. En als je op de autobaan rijdt en je hebt een politiewagen achter je dan zie je hem ook niet zo snel, en als je hem ziet is het al te laat ! ;(


Ik heb nog NOOIT een boete gehad met de motor, en je mag aan meerdere mensen vragen hier hoe ik rij, en een auto achter zie je wel op tijd. Anders moet je vaker achter je kijken, sorry hoor, jij was zeker laatst bij Blik op de Weg, gozer wordt aangehouden nadat er tig km een volvo achter hem aanrijdt op een dijk met ongeveer 140 km/u, zegt die gozer, ik dacht al: wat rijdt de volvo lekker sportief achter me aan |( |( |( Nou, die zal het idd nooit leren.
 
Ik heb nog NOOIT een boete gehad met de motor, en je mag aan meerdere mensen vragen hier hoe ik rij, en een auto achter zie je wel op tijd. Anders moet je vaker achter je kijken, sorry hoor, jij was zeker laatst bij Blik op de Weg, gozer wordt aangehouden nadat er tig km een volvo achter hem aanrijdt op een dijk met ongeveer 140 km/u, zegt die gozer, ik dacht al: wat rijdt de volvo lekker sportief achter me aan |( |( |( Nou, die zal het idd nooit leren.

:^

Da's de enige reden dat je spiegels nodig hebt op de weg 8-)
 
Ik heb nog NOOIT een boete gehad met de motor, en je mag aan meerdere mensen vragen hier hoe ik rij, en een auto achter zie je wel op tijd. Anders moet je vaker achter je kijken, sorry hoor, jij was zeker laatst bij Blik op de Weg, gozer wordt aangehouden nadat er tig km een volvo achter hem aanrijdt op een dijk met ongeveer 140 km/u, zegt die gozer, ik dacht al: wat rijdt de volvo lekker sportief achter me aan |( |( |( Nou, die zal het idd nooit leren.
Dat dacht ik ook tot 3 jaar geleden. Na het tanken de maasenwaal weg opgedraaid (verlengstuk van A73 richting Druten) en in de verte komt toevallig een onopvallende KLPD'er aangereden. Die was op het moment dat ik de weg opdraaide zeker 500 mtr van mij verwijderd en ik heb hem dus nooit als zodanig herkent, sterker nog, ik kan me die hele auto niet herinneren. Totdat ik bij de rotonde van Druten ineens de sirene achter me hoorde.
 
Als die figuren nou gewoon witte auto's gebruiken met oranje blauwe strepen erop zou je het makkelijk kunnen zien. Neeee ze moeten zich vermommen zodat ze je niet op tijd kunt zien. Ik vind het wel laf, ik bedoel ik vermom me toch ook niet als een oud opaatje op een oud fiets ???
 
Dat dacht ik ook tot 3 jaar geleden. Na het tanken de maasenwaal weg opgedraaid (verlengstuk van A73 richting Druten) en in de verte komt toevallig een onopvallende KLPD'er aangereden. Die was op het moment dat ik de weg opdraaide zeker 500 mtr van mij verwijderd en ik heb hem dus nooit als zodanig herkent, sterker nog, ik kan me die hele auto niet herinneren. Totdat ik bij de rotonde van Druten ineens de sirene achter me hoorde.

Als de staatsincasseurs een zware drugscrimineel in een onopvallende auto aan zouden houden, wordt deze vrijgepleit omdat dat misleiding zo zijn , maar dat geld natuurlijk niet voor de zwaarste aller overtreders: de hardrijder !!! Snelheidscontroles SUCKS !!! en degene die zich met dit tijdverdrijf agent durft te noemen, moet zich DIEP,DIEP maar dan ook echt ERRUG DIEP schamen,ga boeven vangen!!!! :( :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan