snelle motor = vriendin die je niet mag aanraken ?

Op donderdag 27 maart 2003 08:20 schreef Spider het volgende:Nee.

Je antwoord op de vraag is nee, hetgeen betekend dat het bezitten van een dergelijke motor niet te vergelijken is met het gegeven voorbeeld. Hieruit kan men afleiden dat je best gas geeft wat in dit land zo zijn (financiele)consequenties heeft. En blijkbaar heeft men je tot nu toe niet echt kunnen pakken, maar ik wens je natuurlijk geen boete toe, ;)
 
Dan zie jij het rijden op een snelle motor dus anders dan ik!
Er zit voor mij een groot verschil tussen lekker rijden en overal vol gas. Ik persoonlijk zie nog steeds de lol niet in van met 160+ over de snelweg rijden. Doe mij maar lekkere 80 km weggetjes waar ik ook met 80 á 90 nog kan :]
Het bezit van een snelle motor houdt namelijk niet automatisch in dat je altijd te hard rijdt!
 
Dan zie jij het rijden op een snelle motor dus anders dan ik!
Er zit voor mij een groot verschil tussen lekker rijden en overal vol gas. Ik persoonlijk zie nog steeds de lol niet in van met 160+ over de snelweg rijden. Doe mij maar lekkere 80 km weggetjes waar ik ook met 80 á 90 nog kan :]
Het bezit van een snelle motor houdt namelijk niet automatisch in dat je altijd te hard rijdt!
Daarnaast kan ik me best voorstellen dat jij vriendinnen hebt die je niet mag strelen. :P })
(om 't verhaal helemaal rond te breien ;) )
 
In nederland kun je niet veel harder dan 29 km/u boven de snelheidslimiet, val je nog net in wetje Mulder. Maar ik haal toch al weinig voldoening meer uit snel rijden, het is namelijk zo simpel. Haal veel meer pret uit dijkjes rijden bij mij in de buurt of bochten in afritten van snelwegen nemen met 30 tot 40 km/u boven de adviessnelheid. Maar eerlijk is eerlijk zo nu en dan ga ik ook wel eens naar onze oosterburen de A3 op richting Keulen ;)
 
Daarnaast kan ik me best voorstellen dat jij vriendinnen hebt die je niet mag strelen. :P })
(om 't verhaal helemaal rond te breien ;) )
Dat vinden ze idd niet allemaal fijn '( ;)

Op vrijdag 28 maart 2003 09:42 schreef koekum het volgende:
En voor het geval je vriendinnen hebt bij wie dat WEL mag, wil Skoezie daar vast wel een icoontje van maken. :P
Skoezie wil daar geen icon van maken, die wil daar bij zijn ;)
 
dat bedoel ik dus zo'n beetje, met 80 a 90 rijden op bochtige wegen vind ik ook het leukst, maar dat kun je dus ook doen met een 600cc en maak je dus niet gebruik van datgene wat je 1100 meer te bieden heeft boven de eerstgenoemde 600.
En als je het verschil dus niet echt kunt benutten kom je weer bijdat vriendin verhaal ;) ;)
 
dat bedoel ik dus zo'n beetje, met 80 a 90 rijden op bochtige wegen vind ik ook het leukst, maar dat kun je dus ook doen met een 600cc en maak je dus niet gebruik van datgene wat je 1100 meer te bieden heeft boven de eerstgenoemde 600.
En als je het verschil dus niet echt kunt benutten kom je weer bijdat vriendin verhaal ;) ;)

Zo'n 1100 heeft veel meer koppel en dat rijdt ook lekker. Kan je schakellui rijden.
Het is maar net wat je zoekt in een motor :)
 
Als de staatsincasseurs een zware drugscrimineel in een onopvallende auto aan zouden houden, wordt deze vrijgepleit omdat dat misleiding zo zijn , maar dat geld natuurlijk niet voor de zwaarste aller overtreders: de hardrijder !!! Snelheidscontroles SUCKS !!! en degene die zich met dit tijdverdrijf agent durft te noemen, moet zich DIEP,DIEP maar dan ook echt ERRUG DIEP schamen,ga boeven vangen!!!! :( :( :(

Amen! :} . Bij ons stonden ze met 3 man sterk een net-buiten-het-parkeervak-gepakeerde-maar-niemand-in-de-weg-staande aanhanger te bekeuren. Stelletje helden :r
 
Ik rij op een Blackbird. Als ik erover nadenk ben ik ook bang dat ik binnenkort een keer tegen de lamp loop. Echter ligt dit niet zozeer aan het type motor dat ik rij. Zoals al gezegd is loopt een 600 ook 250. Als ik hard wil rijden ga ik dan ook meestal naar Duitsland. Verder heb ik een Stinger op de motor.

Echter de keren dat ik tegen de lamp gelopen ben was toen ik lekker aan het stoeien was op een dijkje. Hup, laser, en ik was de lul. Gelukkig viel het mee en liet oom agent me met een waarschuwing gaan. Reed 140 op het dijkje waar ik 80 mocht. Dit is iets wat je dus ook met een GS of 600 overkomt. En bovendien nodigt een GS of een 600 supersport meer uit om hard op dat dijkje te raggen dan mijn logge 1100. Ik koop dus geen andere motor omdat ik m'n rijbewijs vrees. op een GS loop ik evenveel risico in mijn ogen.
 
iedereen mag op mijn motor rijden (mits ze een rijbewijs hebben en enige rijervaring)

ik wil dat plezier dat ik heb aan die fiets met iedereen delen :-8

van mijn vriendin moeten ze wel afblijven haha
 
Het is best lastig om met een gangetje van 280 nog op flitspaaltjes en motoragenten te letten, maar ik ervaar het zeker niet als het hebben van een vriendin waar ik niet aan mag zitten. Het voelt meer als een vriendin die er elke dag zin in heeft, maar zodra je schoonmoeder het ziet is het spelletje over :9
 
Je vriendin berijd je soms toch ook op plaatsen waar het niet mag ?

waarom de motor dan niet :)
 
Dat je met een snelle motor snel over de illegale snelheid heen gaat is duidelijk, dus let op je km/teller...

Maar dat inhalen van langzame voertuigen gaat zo heeeeeeeeeeeerrrlijk... :P

Gasss...PPiiieeeuuuwwwwwwww :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan