Snelle Pan

Er wordt bij dit walgelijke programma dan altijd weer gezegd dat de dienstdoende agenten een zeer goede rijopleiding hebben en met de situatie's om weten te gaan. Dat geloof ik graag, en dat zal ook best zo zijn. In dit filmpje gaan ze echter te ver.
Op een gegeven moment zie je de politieauto met 200 km/h bijna door het rood stoplicht rijden. Er wordt op het moment van door het rode licht rijden nog net even een stuk uit de film geknipt zodat de kijker niet kan zien dat ze door rood rijden. Ookal zou het groen zijn dat is het nog niet normaal om met 200km/h die kruising over te rijden. En dat alles om de motorrijder aan te houden.
Je kunt nog net zo'n goede rijopleiding hebben, maar een kruising met 200 km/h oversteken is niet normaal.
Naar mijn mening zijn ze hier veel te ver gegaan.
 
Hebben jullie dat nou nooit? Dat je er van droomt eens een keer de politie uit te dagen? Ik wel hoor. Deden we vroeger op de brommer ook: op het dak van de politieauto kloppen en dan hard wegrijden. als je de buurt goed kent dan heb je goede kans weg te komen.

Zal het met de motor nooit doen hoor, maar het kriebelt wel altijd. Ik bedoel dat ding haalt toch 300 km/h.
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie dat nou nooit? Dat je er van droomt eens een keer de politie uit te dagen? Ik wel hoor. Deden we vroeger op de brommer ook: op het dak van de politieauto kloppen en dan hard wegrijden. als je de buurt goed kent dan heb je goede kans weg te komen.

Zal het met de motor nooit doen hoor, maar het kriebelt wel altijd. Ik bedoel dat ding haalt toch 300 km/h.

Komt me bekend voor maar dat gevoel is er niet echt meer.

Snap ook niet waarom die achtervolgers cq wegmisbruikers niet om assistentie vragen! Onverantwoord gedrag!

Een Pan die 300 haalt?
 
Nou, dat wegmisbruikers ook wel ook een typisch SBS programma he... beetje goedkoop vermaak dat zo sensationeel mogelijk gebracht wordt... waar het eigenlijk om gaat en welke filosofie er achter zit wordt vaak vergeten... en dan ook die on-uitstaanbare grijze gast van het OM... rrrrr...

Nee, dan vind ik het orgineel (Bilk op de Weg) toch echt van veel betere kwaliteit... komt alleen wat minder vaak op TV (als je de herhalingen meetelt).

Maar desalniettemin... het blijft een kat-en-muis spelletje, toch? Ik probeer er in ieder geval niet aan mee te doen ;-)

Cheers !
 
sowieso werd er gevaarlijk rijgedrag verweten, ongeacht de snelheid... nou je kan beter 200 rijden of heel hard rechtdoor rijdend optrekken, dan met droog weer en een klein beetje olie op de weg normaal de bocht door rijden. Geheid dat alleen de eerste situatie overeind blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan