Snelle rondetijd of niet?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Hallo,

Me pa is net terug van lelystad, VRO1 gehad van Freebike. Zijn rondetijd was 2:41, is dit snel of niet? Er was er 1 bij die had 2:02..
 
Nee dus die ander was zelfs 40 sec vlugger, maar tijden doen er niet toe (persoonlijke mening).
 
Hallo,

Me pa is net terug van lelystad, VRO1 gehad van Freebike. Zijn rondetijd was 2:41, is dit snel of niet? Er was er 1 bij die had 2:02..
is dat een heel rondje of dat kleine rondje met behendigheidsoefeningen (keren, achtje, slalom)

o wacht, freebike... dat hebben wij toen toch ook gedaan?

hehehe, ik zat in de 1:56, vond de instructeur toch minder, probeerde meteen zijn eigen tijd scherper te stellen, maar helaas })
 
Laatst bewerkt:
is dat een heel rondje of dat kleine rondje met behendigheidsoefeningen (keren, achtje, slalom)

o wacht, freebike... dat hebben wij toen toch ook gedaan?

hehehe, ik zat in de 1:56, vond de instructeur toch minder, probeerde meteen zijn eigen tijd scherper te stellen, maar helaas })

Met vrij rijden werden er toch geen rondetijden bij gehouden?
Alleen die behendigheids oefeningen toch (die ik niet eens gedaan heb omdat Max toen op z'n plaat ging)?
 
is dat een heel rondje of dat kleine rondje met behendigheidsoefeningen (keren, achtje, slalom)

o wacht, freebike... dat hebben wij toen toch ook gedaan?

hehehe, ik zat in de 1:56, vond de instructeur toch minder, probeerde meteen zijn eigen tijd scherper te stellen, maar helaas })

Pfff, na zoveel oefening moet dat toch sneller kunnen op zo'n SM??? })

Ik zat met m'n ZZR ergens in de 2.12 of 2.16, dat weet ik niet meer.
 
dat is dat circuitje... :)

maarum...jou vader..hehehe...ik deed gister de tijdmeting op lelystad...met 30 fjr1300's ...hehehe...

jou vader zat daar dus tussen...?

ik heb gister ook nog ff competitie onderdeel gedaan, en mijn tijd was 1.58 op een fjr... :)
 
Wat isser dan zo grappig omdat je steeds ''hehehe'' zegt.. :?

Ja mijn pa zat daar tussen.. zilveren FJR met topkoffer :)

Volgens de instructeur was me pa wel de beste met remproeven! 8-)
 
Laatst bewerkt:
hoezo hap, tkan echt wel sneller hoor... ;)

Dat geloof ik best. Ik heb wel eens op een crossmotor gereden, een 200cc (2-takt) dacht ik, die dingen zijn zo wendbaar!

En met wendbaarheid kon je hier tijd besparen, alleen die lange bocht was misschien wat nadelig voor jou.

Maar stabiliteit op hogere snelheid was ff zoek, net zoals topsnelheid.
 
Op zaterdag 06 juli 2002 13:08 schreef martinweb.nl het volgende:En met wendbaarheid kon je hier tijd besparen, alleen die lange bocht was misschien wat nadelig voor jou.
nee hoor... tijdens het vrij rijden merkte ik in die bocht weinig van mijn paarden"tekort"...
 
Terug
Bovenaan Onderaan