snelste bekeuring ooit

Ferrekau

MF veteraan
Donateur
27 jul 2002
22.558
7
elst
Hoogst waarschijnlijk zal ik minstents doodgeknuppelt worden door mijn lieve lieve vriendinnetje, maar ik wil het jullie toch niet onthouden. })

Zoals jullie misschien wel weten heeft mijn vriendinnetje sinds een week of 3 haar A-rbw.
Zojuist word ik opgebeld door haar met de mededeling dat ze de 1e fanmail al binnen heeft gekregen B| .

Zo zeg ik, dat heb je snel voor elkaar, 3 weken.
Het antwoord daar op was dat het geen 3 weken waren maar 10 MINUTEN.

Ze was zo blij met haar verse rbw dat ze meteen op dr glimmende motor is gestapt en naar de werk gereden is en na 10 MINUTEN had ze het al voor elkaar.

Kijk, das nu mijn meisje :}

Beetje zuur is het wel, maartoch kan ik het niet helpen dat er een hele kleine glimlach te voorschijn kwam O-) .
 
ik vond mijn vriendin al snel

3 dagen in het bezit van (auto) rijbewijs, 2 dagen een auto op haar naam (gelukkig, daarvoor stond die nog op mijn naam) en toen al een bon.

(en een echte vrouwen bon, verkeerd parkeren)
 
10 jaar... 10 jaar m'n motorrijbewijs en veel rijden, maar vorige maand m'n eerste fanmail binnen 66 binnen de bebouwde kom... 45 euri, lachertje. Had dat ding 3 weken laten liggen durfde hem niet te openen, was bang dat het een veelvoud daarvan zou zijn... O-) ;)
 
sorry, idd snelheid. Deze snelheidsduivelin reed met 57 km's per uur door het centrum van zoetermeer.

He bah! Dat zouden jij en ik nou nòòòòit doen... O-)

Vinnut wel een strakke actie van d'r, zo laat ze tenminste zien dat ze er klaar voor is om het op de jouwe te proberen... :P :X ;)



PS, ik denk niet dat ze deze kan pinnen... :+
 
He bah! Dat zouden jij en ik nou nòòòòit doen... O-)

Vinnut wel een strakke actie van d'r, zo laat ze tenminste zien dat ze er klaar voor is om het op de jouwe te proberen... :P :X ;)



PS, ik denk niet dat ze deze kan pinnen... :+
ik heb dr ook nog zo gewaarschuwd, neem nu ee nvoorbeld aan mij en bijv. rema. Wij willen best harder dan strikt noodzakelijk, maar puur vanwege milieu en veiligheid doen wij dat gewoonweg niet O-)

Ze is idd klaar voor de ace, alleen dr bankrekening iets minder ;)

Deze wordt idd niet pinnen, maar gewoon giraal overmaken schat ik zo in *D
 
schater.gif


Goed bezig :9
 
ik heb dr ook nog zo gewaarschuwd, neem nu ee nvoorbeld aan mij en bijv. rema. Wij willen best harder dan strikt noodzakelijk, maar puur vanwege milieu en veiligheid doen wij dat gewoonweg niet O-)

Ze is idd klaar voor de ace, alleen dr bankrekening iets minder ;)

Deze wordt idd niet pinnen, maar gewoon giraal overmaken schat ik zo in *D

Precies! Wij hebben dan ook geen fanmail ontvangen die keer dat we samen door Zoetermeer reden. Wij zijn braaf aan het beleid van ome Koos... :X O-) :X

Overigens, ik ben best bereid een helekleine donatie te doen in deze kwestie. Maar dan alleen als zij direct op je ace mag crossen... })
 
Overigens, ik ben best bereid een helekleine donatie te doen in deze kwestie. Maar dan alleen als zij direct op je ace mag crossen... })
Bedoel je dan de kwestie van de schandalige 57 km of de misschien komende op de ace O-)
 
JA dat doe ik goed he? 8-)

Toen ik de envelop van het cjb zag wist ik ff niet of ik heel hard moest lachen of balen. Besloot toch maar het eerste te doen. En het is trouwens nog erger, het was binnen 9 minuten :o

Dus eeeh Fer ik vind dat ( omdat jij mijn primeur hebt ingepikt) ik best wel een stukkie nu echt mag gassen }) , ja op de ace dus })
 
Ik had een maand of 4 mijn auto, toen kreeg ik er 1 voor 3km te hard. In de 2 jaar daarna nog 3 voor respectievelijk 3km (60km weg), 2km (BK), en 4km (snelweg) te hard.

Ergens in de tussentijd nog een bon voor fout parkeren gehad. Stond 2 meter van de parkeerautomaat. Netjes een kaartje gekocht, bleek dat dus 1 van de 3 vergunninghouders plaatsen te zijn op het hele plein. Zeer 'duidelijk' aangegeven door een zwart plaatje met een zwarte P erop in het wegdek van donkere klinkers (way to go Goes!).

Met de moto nog boetevrij :)
 
Niet toen ik net mijn rijbewijs had maar een bekeuring met mijn nieuwe motor. Is al zes jaar geleden maar toch, haal ik op zaterdag mijn nieuwe motor en ga deze eens even fijn inrijden. Ik kwam niet verder dan Aerdenhout. Tussen de bomen vandaan springt een agente de weg op en geeft een stop teken. 65 km waar je 50 mag, nog geen 30km op de teller. Zo, da's een lekker goed begin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan