snelste+makkelijkste route naar circuit BRNO Tsjechië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinezz

MF veteraan
20 aug 2006
2.417
83
Wie heeft er recente ervaring met de reisroute naar (circuit) BRNO?

Wij willen zo snel mogelijk met VW bestelbus daarheen over de Autosnelweg.
de routeplanners geven vanuit Westnederland van alles aan, maar als er tips zijn over de makkelijkste route of lastige stukken, dan hoor ik dat graag.
 
Over A1 naar Hengelo (OV) - A30 ri Osnabruck - A2 ri Hannover/Berlin - A14 ri Dresden -
A4 /A17 ri Praag/Praha over de grens in Tjechie even opletten omdat je bij Teplice een stukje binnendoor gestuurd wordt, de A8 is nog niet helemaal klaar. Dus voor Teplice gewoon Praag/Praha volgen. Voor Praag staat Brno al aangegeven E55 en voor Brno staat het circuit al aangegeven. Een blind paard kan het vinden.... Prettige reis! en CZ is een mooi land. Ps niet vergeten aan de grens een autobaanvignet te kopen....
 
:W Mart :)
Zelf pak ik altijd een kaart van Europa en met een liniaal trek ik een lijn van A naar B :Y
dan neem ik de weg die vlak bij mijn lijn loopt en dat is meestal de kortse weg :P
 
Jaha sloopkogel B te M:
Maar ik wil zsm naar Brno en niet alle Heidi's in kleine Dorfjes begrüssen.
Dus gaan we linea recta via Hengelo, Hannover dresden, Praag naar Brno.

Gek genoeg blijkt dat toch de kortste route te zijn. Ondanks dat je het gevoel hebt via een te noordelijke route te rijden. ( of zou de kromming van de aarde zó groot zijn dat het daar al kleinere afstanden zijn :? ;)

Heb wel gezien dat je de routeplanners specifiek op tussenstops moet invullen om geen omwegen te krijgen.
deze route is ca 1100 km en de anderen via middenduitsland langer, varierend van 60 ( Frankfurt, Nurnberg, Praag) tot bijna 300 via Wenen.
60 km is niet veel verschil, maar dan rijd je wel via stedelijk gebied in West duitsland bij Essen en Keulen. das meer kans op file. ( alhoewel je op de A2 naar oldenzaal ook geen haast moet hebben.)

We komen er wel.
 
harder gaat ie niet he?
Ik zag je wel wegscheuren over de stoep met je 4wieler en wandelstokopbergplaats! ;) ;)
 
Nog iemand recente tips over de route Hengelo, Magdeburg, Dresden, Praag Brno?
 
Over A1 naar Hengelo (OV) - A30 ri Osnabruck - A2 ri Hannover/Berlin - A14 ri Dresden -
A4 /A17 ri Praag/Praha over de grens in Tjechie even opletten omdat je bij Teplice een stukje binnendoor gestuurd wordt, de A8 is nog niet helemaal klaar. Dus voor Teplice gewoon Praag/Praha volgen. Voor Praag staat Brno al aangegeven E55 en voor Brno staat het circuit al aangegeven. Een blind paard kan het vinden.... Prettige reis! en CZ is een mooi land. Ps niet vergeten aan de grens een autobaanvignet te kopen....
tja dat is mijn idee ook ongeveer maar dan op de :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan