snelweg of binnendoor?

ik was dus de grootste voorstander van binnendoor... nu niet meer.. als ik mn rijbewijs weer terug heb zoek ik een gs500 om mee over de snelweg naar mn werk/school te tuffen...

500 meter van huis aangehouden. langs de amstel. 21:30 geen verkeer, laatste stukje werd ik gevolgd door een toevallig op een zijweg postende motoragent.

Ik reed veel te hard en dat mag niet. Geen discussie, ik wist dat het 60 max was.
Het stomme is dan ook nog dat de desbetreffende agent best een aardige man blijkt te zijn, maar toch is die "wegmisbruikers" inslag over hoe gevaarlijk alles is steekhoudend.

|( '(
 
Op de snelweg kom je nog wel vaker motoren tegen, maar binnendoor bijna nooit.
Wat is leuker? Wat zou je doen en waarom?

Wat een vraag ... binnendoor natuurlijk *D

En probeer de Meije mee te pakken! Of anders de Kromme Mijdrecht van Woerdense Verlaat naar Nes a/d Amstel.

Edit: hmm, ligt misschien niet echt op je route, maar zijn wel leuke weggetjes.
 
geen discussie over mogelijk: met de motor binnendoor. van de 18.000km die ik het afgelopen half jaar heb gereden heb ik 6km over de snelweg afgelegd, omdat ik teveel vertrouwde op mijn gps |(
 
ik zal mijn melding eens bijlichten
ik rij nooit 2x dezelfde weg, altijd variatie erin.
dit omdat ik het probleem van "oow, ben ik hier al" tegen te gaan (als je de route al niet in je opgenomen hebt, wat heb je nog meer "gemist")

's morgensvroeg ben ik vaak ruim op tijd wakker, dan kan ik me permiteren om de soms extreem tragere route binnendoor te kiezen.
de snelweg is vaak makkelijker te controlleren qua reistijd dan binnendoor (voor mij), dus als ik al bijna te laat ben, kies ik dan natuurlijk de snelweg (helaas heb ik me daar een half jaartje geleden ook al mee gefopt toen 3 dagen op rij ! de snelweg afgesloten werd ivm diverse ongevallen, en dat tikt dan behoorlijk aan, zo'n 20 minuten wachten op de takel en dan nog hopen dat oom agent de weg vrijgeeft (wel gezellig babbelen met (motor)agenten), je staat toch voor aan).

als ik 's avonds na een dag lang en hard werken me een beetje moe voel wil ik ook wel de snelweg liever nemen, dat vind ik minder vermoeiend rijden en de kans op fouten als je geen gekke dingen doet is dan ook klein ipv binnendoor met honderden rotondes, blinde voetgangers, fietsers en auto's, bovendien heb ik op de terugweg toch de tijd aan mezelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan