Snelweg Zwaaien

Oszkar

MF'er
1 nov 2007
47
0
Geleen
Hey,

Het valt me steeds vaker op de laatste tijd, zeker nu erop ga letten dat tegenmoet komende motorrijders even zwaaien op de snelweg. Nou begin ik zelf nooit met zwaaien op de snelweg maar steek natuurlijk snel even handje omhoog zodra ik dat zie. :9 Nu is het algemeen bekend dat onder ''normale'' omstandigheden we elkeer even groeten maar hoeveel van jullie doen dit niet/wel op de snelweg?
 
Hey,

Het valt me steeds vaker op de laatste tijd, zeker nu erop ga letten dat tegenmoet komende motorrijders even zwaaien op de snelweg. Nou begin ik zelf nooit met zwaaien op de snelweg maar steek natuurlijk snel even handje omhoog zodra ik dat zie. :9 Nu is het algemeen bekend dat onder ''normale'' omstandigheden we elkeer even groeten maar hoeveel van jullie doen dit niet/wel op de snelweg?


Tja, ik hou meestal m'n handjes in m'n zij, of zwaai niet
De dokter zegt da5t ik het Harley syndroom heb...

Tis nog geen vrijdag, kom over 2 nachies slapen ff terug met dit topic :+
 
zwaaien is uit man, onder welke steen kom jij vandaan |(

handje in de heup, zo begroeten we elkaar tegenwoordig O-)
 
Ik zie het wel eens, maar ik zwaai nooit op de snelweg. die andere is dan iets te ver weg vind ik. Dus jammer voor al die zwaaiers van de afgelopen tijd :P
 
Ik zwaai ook meestal wel op de snelweg :W

Maar is me wel opgevallen dat veel het niet doen inderdaad... Alleen de échte doen het :Y
 
Nu is het algemeen bekend dat onder ''normale'' omstandigheden we elkeer even groeten maar hoeveel van jullie doen dit niet/wel op de snelweg?

Wat is er dan zo anders aan een snelweg ?

Kom op zeg als je op een snelweg niet durft te zwaaien heb je er niks te zoeken :-)
 
Ik swaffel altijd op de snelweg als ik een motorrijder zie. Is wel effe koud, maar geeft ook een fris gevoel.....

:W

FF serieuz: Ik zwaai eigenlijk nooit als eerste op de snelweg. En soms ook niet als tweede.
 
Toch nog redelijk wat fanatiekelingen ertussen zitten. Zal voortaan oogjes extra open houden *D
 
Ik swaffel altijd op de snelweg als ik een motorrijder zie. Is wel effe koud, maar geeft ook een fris gevoel.....

:W

_O- :+


Nee maar idd, zwaaien op de snelweg vind ik belachelijk. Ik zie sommige motorrijders zelfs over 4 banen heen zwaaien, nou ze doen hun best maar :)
 
hehe eindelijk kan ie ff
998.jpg
 
Ik zwaai constant, behalve als ik een motorrijder zie, dan zwaai ik expres niet.
Dat zal ze leren zo familiair te doen! Ik heb niet met ze op school gezeten!
;)
 
is het alweer vrijdag?
Wat gaat de week toch snel. Gauw een biertje erbij pakken.

Oh ja, ik zwaai nooit op de snelweg. Mijn balhoofdlagers zijn versleten en ik heb boven de 120 per uur twee handen nodig om hem in bedwang te houden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan