snertrit as zondag

DE TIP

Die hard MF'er
25 dec 2003
857
0
GILZE
as zondag is er een snertrit verzamelen om 10.00 uur bij cafe de tip in gilze dus als je zin en tijd hebt ben je welkom
 
Zo lekker op tijd met deze aankondiging!!!
Ik heb gelukkig niet de hele week gevraagd om waar en wanneer is de snertrit??
Ik weet niet of ik Zondag kan maar ik zal kijken.
 
ja het weer kunnen we helaas niet zelf bepalen we vertrekken vanuit gilze ligt tussen breda en tilburg normaal rijden we alleen met de leden van ons clubje met af en toe een enkeling erbij dacht van laat ik het er maar even op zetten. weet ook niet of er veel op deze site zitten die bij mij uit de buurt komen. zal volgend jaar als we weer regelmatig gaan rijden het eerder op de site zetten groetjes
 
Laatst bewerkt:
ja het weer kunnen we helaas niet zelf bepalen we vertrekken vanuit gilze ligt tussen breda en tilburg normaal rijden we alleen met de leden van ons clubje met af en toe een enkeling erbij ken deze site eigenlijk pas vandaar dat ik net dacht van laat ik het er maar even op zetten. weet ook niet of er veel op deze site zitten die bij mij uit de buurt komen. zal volgend jaar als we weer regelmatig gaan rijden het eerder op de site zetten groetjes



yeah right 337 dagen geregistreerd en je kent de site pas net

ben ik nu zo dom dat ik weet dat een jaar 365 dagen heeft
 
NEE IS NIET DOM VAN JOU MAAR LAAT IK HET ZO ZEGGEN HEB HEM HERONTDEKT HEB NA MIJN VERHUIZING ER NIET MEER OP GEKEKEN EN WERD DOOR EEN KLANT VAN MIJ IN HET CAFE OP DEZE SITE GEWEZEN DUS ZODOENDE BEN IK ER WEER OP TERECHT GEKOMEN MAAR STA INDERDAAD DAARDOOR AL LANG GEREGISTREED
 
Terug
Bovenaan Onderaan