Snoepie's make-over (Suzuki T500)

Heel mooi!!.... Maar dit is hèt moment om een ontactische opmerking te maken over de lengte van Dep's gras... 🤫 ;)

Ja, dat is inderdaad lang. Maar mijn vriendin verdomde het vanmiddag om het te maaien.
 
Volle glorie....dat kun je wel zeggen. Frame en standaards en zo gepoedercoat, alle chroomdelen opnieuw verchroomd, tank, olietank en zijkap nieuw, evenals de uitlaten met bochten, knipperlichten, voetsteunen en nog wat klein spul. Nieuwe overtrek voor de buddy, krukas gereviseerd, nieuwe zuigers en zuigerveren, drijfstang vernieuwd, lagers, zuigerpennen, keerringen, nou ja, noem maar op. Zelfs de originele kruiskoppen zitten weer in het blok. Wat nu rest zijn de beroemde puntjes op de i. Denk dan bijvoorbeeld aan een nieuwe achtervelg. Maar eerst een beetje genieten van het rondknetteren met Snoepie.
 
Moet je het filmpje eerst ff op jouwbuis knallen.
Daarna kan je het hier bijvoegen......
 
Speciaal voor TeamHeronSuzuki, een foto van Snoepie mét rook en geluid....


20200521_141345.jpg
 
Maar goed dat er geen politie in de buurt was🥴,met zo,n vaart langs paniekerig kijkende voetgangers had je minimaal een EMG gekost🥵:+

Nou....eigenlijk was er wél politie in de buurt.:+

En die paniekerig kijkende voetgangers waren mijn buurman en zijn dochter die het spektakel beslist niet wilden missen.
 
Je weet zeker dat de krukas goed gereviseerd is?

Aankomende periode versnellingsbak oliepeil maar goed in de gaten houden.
 
Ik mag toch aannemen van wel. Denk dat de oliepomp wat rijk staat in verband met de nieuwe zuigers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan