Snoepie's make-over (Suzuki T500)

Denk het ook, gewoon in de gaten houden de komende tijd en anders Marcel even bellen over hoe en wat.
 
Ik mag toch aannemen van wel. Denk dat de oliepomp wat rijk staat in verband met de nieuwe zuigers.
Hij rookt wel heftig uit de rechter uitlaat,terwijl links dat veel minder doet,staat de pomp te rijk dan doet hij uit beide cilinders
zoveel roken,maar als hij bakolie zou verstoken dan ruik je dat gelijk dat is echt een vieze lucht en ook de rook is dan donkerder
dan wat een 2 takt normaal er uit gooit,je ziet het ook aan de bougies die zien er dan zwart en vettig uit.
Rechts is wel de meest verdachte kant als het om bakolie slurpen gaat,die krukaskeerring staat met bakolie in contact.
 
Ik denk ook dat het wel goed zit, maar ik zal het wel in de gaten houden.
 
Hoi.

Mooi. 👍

Ook jeugdsentiment, mijn 1e echte, officiële motorfiets was een T500, alweer ruim 40 jaar her.

VR-24-30, laatst overgeschreven in 10-2004, mij benieuwen wat daar van terecht gekomen is?

Groeten, Paul.
 
Hoi.

Mooi. 👍

Ook jeugdsentiment, mijn 1e echte, officiële motorfiets was een T500, alweer ruim 40 jaar her.

VR-24-30, laatst overgeschreven in 10-2004, mij benieuwen wat daar van terecht gekomen is?

Groeten, Paul.
Die van mij is ook al weer 43jaar geleden,was ook een 71er.
 
Ivm het ontwikkelen van Motor-Forum, is er een nieuwe rubriek toegevoegd.

Daarom is dit topic naar deze nieuwe plek verplaatst.
 

@Coert65 verwees me straks naar dit topic. Hoe heb ik dit topic over het hoofd kunnen zien? Heb het net in 1 keer door gelezen en wat een herkenning: De smile op je bakkes als je weer eens een pakje uit een ver oord binnen krijgt en je die mag uitpakken als een klein jongetje met Sinterklaas. Of als je spullen terug krijgt van de poedercoater of spuiter. De teleurstelling als je een paar tegenslagen gehad hebt en denkt: Ik ga even iets anders doen. Met de oplossing van de uitdaging met het wiel, maakte je het wel spannend. Maar wat is het resultaat gaaf geworden Dep :}

Ik mis nog wel een sticker:

1593382606746.png
 
Nou, hij heet dan ook niet Snoopy, maar Snoepie. Naar de kleur, candy lavender. Candy.....Snoepie dus.
 
Mooi geworden zeg. En dan te bedenken dat ik hem een twee maanden geleden live heb gezien bij Marcel maar niet doorhad dat het de befaamde Snoepie was8)7.Was er toen zelf voor de eerste keer om voor mijn GT wat spullen te kopen en heb de T500 toen zeker staan te bewonderen. Veel plezier met je Snoepie:}
 
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat Snoepie binnenkort insekten gaat verdelgen in de Achterhoek! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan