Sociaal gedrag motorrijders

of die sjopperaars zwaaien de hele weg
okselfris.jpg
 
Je hebt altijd een paar uitzonderingen
-HD afbrekers
-Duc en andere Italiaanse shit haters
-Chopperhaters
-BMWhaters
-Zomerrijderhaters
-SSrijderhaters
-Motorscooterhaters
-Motorijdende Belgenhaters B|
Voor de rest geen problemen, al heb ik er nog enkele vergeten _O-

Motorpolitiehaters?
 
Laatst bewerkt:
Hahaha die foto van die chopper...te belachelijk...laten we wel wezen een hardcore chopper met kort stuur is altijd nog steeds zeer vetjes....het heeft gewoon een soort charme...niet dat ik daarom choppiej zou gaan rijden maar goed :P groet ze gewoon en ze groeten 9 van de 10 keer terug...en motorpolitie zijn meestal super relaxt tegenover medemotormuizen...die geven tenminste nog een waarschuwing ipv meteen een boete!
 
Peetje Brik heeft gelijk.
Cupra is daar het bewijs van, Cupra is pas op dit forum en gaat met iedereen in de clinch.

Schrijf al jáááren op dit forum, ik mag m'n naam toch wel eens aanpassen...

Blijkbaar vond je m'n HD opmerking niet lollig; sorry.


Wat wil je van een seat. Hé schaap, terug naar je kudde!

t'blijft toch een leuke auto; als ie ingereden is een ander chippie er in en voila - 300 pk. *O* *O*
 
dat viel mij ook op:) erg sociale mensen, ik mag nu 2,5 week rijden ofzo. elke motorrijder groet je, iedereen staat voor elkaar klaar en als je pech hebt dan komen ze je direct helpen. ik val dan onder de tweetaktgroep en de 25kw groep maar toch :)
 
De ietsjepietsjeietwat nieuwere BMW's :)
't Valt me van deze rijders op dat ze zich meestal niet tussen de sociale weggebruikers scharen.

Ik wilde alleen ff laten zien dat je vorige post wel heel erg bevooroordeeld was.
Maar je bent er zelf al achter gekomen dat ze niet allemaal zo zijn ;)
 
dat viel mij ook op:) erg sociale mensen, ik mag nu 2,5 week rijden ofzo. elke motorrijder groet je, iedereen staat voor elkaar klaar en als je pech hebt dan komen ze je direct helpen. ik val dan onder de tweetaktgroep en de 25kw groep maar toch :)

En jij hebt al een paar keer pech gehad in die 2,5 week? ;)
 
ik groet gewoon alles op 2 wielen waar je een rijbewijs A voor nodig hebt.

en heel af en toe ga ik in de fout bij een 50cc schakelbrommert |( :+

eigenlijk groet bijna iedereen ook terug. heel af en toe een chopperrijder die me negeert en de politie doet ook nog wel s alsof ik er niet ben (totdat ik de regels overtreed :X ).

:W
 
gister gegroet door chopperrijders en motorpolitie!! *O*

jij woont toch in Arnhem??
dikke kans dat het Baksteen was ;)


En sociale motorrijders heb ik zaterdag nog gezien,
reed met mijn 22 jaar oude XJ bij Radio kootwijk toen ik mijn Koppelings kabel kapot trok.
de eerste motorrijder reed gewoon voor bij, maar die had mij daarvoor ook la niet gegroet.
maar de 2e en de derde stopte meteen voor op zijn minst wat morele steun.

1 van hen was even door gereden om te kijken waar de dichts bij zijnde huizen waren (geen van alle had een telefoon bij zich |( ).

Daar mijn motor heen geduwd en aan gebeld, ook deze mensen (geen motorrijders waren uitermate behulpzaam. met telefoon en koffie :}

kabel is profesorisch gerepareed, nu alleen een nieuwe zien te vinden voor mijn oude beesie :?
 
De ietsjepietsjeietwat nieuwere BMW's :)
't Valt me van deze rijders op dat ze zich meestal niet tussen de sociale weggebruikers scharen.

*heeft als voormalig BMW-automobiliste ook met vooroordelen te maken gehad*

*is daarom maar Golf gaan rijden* :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan