Sociaal gedrag motorrijders

Jaja...onderhoud van een BMW is een stuk duurder dan een VW Golf evenals het verbruik, de verzekering en de wegenbelasting _O- Tenzij je het over een R32 hebt. :P

Grappig detail: de BMW zat verkeerd in de wegenbelasting, namelijk als bezine in plaats van diesel. We hebben het keer op keer aangekaart, maar blijkbaar was het onveranderlijk ofzo. Dat maakte het rijden al een stuk voordeliger :+
 
Je hebt altijd een paar uitzonderingen
-HD afbrekers
-Duc en andere Italiaanse shit haters
-Chopperhaters
-BMWhaters
-Zomerrijderhaters
-SSrijderhaters
-Motorscooterhaters
-Motorijdende Belgenhaters B|
Voor de rest geen problemen, al heb ik er nog enkele vergeten _O-


ik doe sociaal tegen alles en daarmee bedoel ik zwaaien/groeten bij het stoplicht.

motorscooters niet. Vind daar niets motor aan. Eerder een scooter met een groter blokje.
 
Met ongeveer 400,000 regelmatige motorrijders ben je toch iets meer bijzonder dan 1 van de 6 miljoen autobezitters. En daarbij komt nog dat de gemiddelde motorfiets inmiddels 15 jaar oud is. Waarom zou je dan lelijk doen tegen elkaar ;)


Met 400.000 andere motorrijders zie ik me niet als uniek/bijzonder :P
Ik denk wel dat als je in NL kiest om motor te rijden, je het echt leuk moet vinden.
Het klimaat en de wegen lenen zich er minder voor dan bijv Duitsland of Spanje.
Voor de meeste mensen is een motor niet puur om van A naar B te komen, maar ook voor de "fun"/ontspanning.
Daarmee onderscheiden we ons denk ik, van veel automobilisten. :Y
 
hoe druk kan je je maken over het wel of niet zwaaien naar elkaar.... :Z

je doet het wel of je doet het niet, maar hier over discusieren waarom wel of waarom niet en naar wie wel of wie niet...???? |(
 
Dit topic is echt briljant _O-. TS vertelt hoe tof hij het vindt, dat motorrijders altijd lief doen naar elkaar, en alleen al door dit topic bewijzen we, dat het absoluut niet waar is _O-. Deze ga ik verder volgen.
 
ik doe sociaal tegen alles en daarmee bedoel ik zwaaien/groeten bij het stoplicht.

motorscooters niet. Vind daar niets motor aan. Eerder een scooter met een groter blokje.

ik zwaai wel hoor
ik zit nu tussen 2 motors in, wacht nog volop op men nieuwe
en rij nu even rond op de motorscooter van men pa
maakt mij dat nu een mindere motorrijder, ik dacht het niet (het motorgevoel is wel wat weg) maar ik vind toch dat scooterrijders het niet verdienen om niet gegroet te worden
 
Ik zwaai naar alle motoren... Maar inderdaad, niet iedereen zwaait altijd terug.
De motorrijders die af en toe weigeren te zwaaien zijn bij mij;

- Chopperrijders
- BMW-rijders

Dit kan uiteraard weer te maken hebben met mijn motor, zij zwaaien wellicht niet naar;

- 25kW-rijders
- SS-rijders

Zo zijn er bij de 400.000 motorrijders die ons land telt een hoop groepen te onderscheiden.
 
Staat er bij 25kw'ers 25 kw op de voorkant ofzo :? is me helemaal niet opgevallen in die 2 jaar tijd :P
 
Laatst bewerkt:
Zolang niemand harder rijdt dan ik, heb ik geen probleem met andere motorrijders....



:+





En ja, ik heb dus een erg groot probleem met motorrijders _O-
 
ik zwaai gewoon naar alles op twee wielen en meer dan 50cc. Als ze niet terugzwaaien is dat hun probleem.

:W
 
full
 
ik zwaai wel hoor
ik zit nu tussen 2 motors in, wacht nog volop op men nieuwe
en rij nu even rond op de motorscooter van men pa
maakt mij dat nu een mindere motorrijder, ik dacht het niet (het motorgevoel is wel wat weg) maar ik vind toch dat scooterrijders het niet verdienen om niet gegroet te worden

omdat ik ze niet altijd herken en niet ga zwaaien als het achteraf een normale scooter bleek te zijn.

rijden zat van die "tour" scooters rond die gewoon 50cc zijn.

en op de snelweg zwaai ik uberhaupt niet :P 1x bijna een tankslapper gehad door een bobbel in de weg.
 
Er wordt regelmatig naar mij gezwaaid als ik door een dorp rijd en ik kom een motor tegen, maarja mijn schakelbrommer heeft dan ook 70cc dat zien ze van buitenaf wahaha :P

maar ff serieus ik voel me wel gevleid als er naar me gezwaaid wordt.
 
da's juridisch gezien of een illegale brommert en dus een motor zonder geldig kenteken of een motor (vermoedelijk <25kw) dus:

:W
 
Ik zwaai naar alles wat op een motor lijkt, soms naar motorscooters (gun die mensen ook hun lolletje, die hebben het zwaar genoeg).
*O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai naar alle motoren... Maar inderdaad, niet iedereen zwaait altijd terug.
De motorrijders die af en toe weigeren te zwaaien zijn bij mij;

- Chopperrijders
- BMW-rijders

Dit kan uiteraard weer te maken hebben met mijn motor, zij zwaaien wellicht niet naar;

- 25kW-rijders
- SS-rijders

Zo zijn er bij de 400.000 motorrijders die ons land telt een hoop groepen te onderscheiden.
Je moet het verschil eens zien of ik de Honda/Buell pak of de Vespa...
ik doe sociaal tegen alles en daarmee bedoel ik zwaaien/groeten bij het stoplicht.

motorscooters niet. Vind daar niets motor aan. Eerder een scooter met een groter blokje.
Jaloer dan wij een groter "blokje" hebben? O-)
Ik zwaai naar alles wat op een motor lijkt, soms naar motorscooters (gun die mensen ook hun lolletje, die hebben het zwaar genoeg).
*O*
Waarmee heb ik het zwaar genoeg? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan