Sociale ladder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rijd een jap, een ital en twee bmw's (waarvan 1 stilstaat op t moment :X ) Toch heb ik met de jap het meeste fun *O*
 
bedankt voor de waarschuwing, ik blijf wel op mijn gixxer tuffen, ik moet er niet aan denken dat ik door motorrijders genomen wordt
 
Het grootste probleem is dat hij niet kapot gaat, waardoor mevr. Pommel het onzin vindt dat er een nieuwe komt :(

:+


Geweldig, ken het probleem. Maar dan met de VFR 800.
"Jij hebt al zoveel uitgegeven aan die motor, kun je hem niet beter helemaal afrijden?"
"Hij doet het toch nog?"

Bastards
 
Geweldig, ken het probleem. Maar dan met de VFR 800.
"Jij hebt al zoveel uitgegeven aan die motor, kun je hem niet beter helemaal afrijden?"
"Hij doet het toch nog?"

Bastards

Ja, dat blok van de Deauville doet probleemloos 2 ton :(


[me="Pommel"]is tegenwoordig de voordelen van ABS (zit niet op de mijne) aan het belichten :+[/me]

Volgend jaar komt er wel een nieuwe :P
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat blok van de Deauville doet probleemloos 2 ton :(


[me="Pommel"]is tegenwoordig de voordelen van ABS (zit niet op de mijne) aan het belichten :+[/me]

Volgend jaar komt er wel een nieuwe :P


Als je het erf verlaat, klein stukje rijden. Stoppen, motor voorzichtig op 1 kant leggen. Teruglopen naar huis en zeggen: "zie je nou wel !!!!!"
 
Na jaren op japanners gereden te hebben, verplaats ik mij nu op een BMW. En het lijkt dat ik nu serieuzer genomen wordt door andere motorrijders en meer aanzien heb gekregen.
Klopt het dat ik nu een treetje hoger sta op de sociale ladder?

Rare jongens die Hollanders :+
 
En en waar sta ik op de ladder verplaats mij op een jawa of enfield en soms op een diversion
laat maar weet het al.
Wil alleen maar kwijt heb ook lol
 
Respect voor de ouderen, dat heb je met een BMW. *D *D :Y



Ik heb een GS500 en een K75RT. De GS500 rijdt als een brommertje vergeleken met de BMW. Veel handzamer, veel wendbaarder, sneller en kleiner. De BMW heeft veel meer overbodig plastic en metaal en rijdt ronduit lomp vergeleken bij de lichtvoetige GS500.

Maar......
Als ik met de BMW 2 sec achter een of andere leasebakkencoureur rij, gaat hij opzij. Als ik met de BMW tegen de grens rijbewijs-kwijt aan het cruisen ben, gaat men opzij.
Haal ik dezelfde stunts uit met de GS500, is er altijd wel een dropveter te vinden die meent mij dwars te moeten zitten.

Voor het juiste begrip: mijn BMW is niet wit met een verkeerde sportstreep. Hij was ooit klassiek zwart (donkergroen dus) en is over een paar dagen blauw metalic....

Ik bedoel deze verkeerde sportstreep:
Politie_motor_GR.jpg
 
Ik werd laatst rijdend op mijn V-Max ingehaald door een BMW. Maar die die was van de polisie. :(

full


Rijbewijs afnemen!
 
Laatst bewerkt:
Ik ken een motordealer in Wormerveer welke een BMW stickertje aan de binnenkant van de wc pot heeft geplakt, er wordt daar nooit over de rand gepist. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan