Soepkip zet auto als wapen tegen mij in....

Vmax-Idioot

MF veteraan
20 apr 2007
4.354
10
Kerkrade
Na een lekker dagje toeren door Luxemburg, kwamen BMW-Junk en ik gisteren rond 19.00 uur weer bij Bocholtz de grens over.
Op een gegeven moment kwam er een vrouw in een zilveren belgische peugeot 306 achter ons rijden, toen wij de N281 richting Heerlen opreden.
Zij reed op nog geen meter van onze achterwielen en bleef maar drukken.
Op het moment is daar de max. snelheid 70, omdat het hele wegdek in fasen vernieuwd wordt.

Bij de afrit stonden wij stil aan het verkeerslicht en we draaiden ons om naar die Madam in haar koekblik om haar duidelijk te maken dat wij niet van achterwielklevers gediend zijn....

Mevrouw begon meteen te schelden en te tieren, het bekende vingertje op te steken e.d.
Op een gegeven moment hebben wij dan ook maar een paar krachttermen haar kant op geslingerd en zijn, toen het verkeerslicht op groen sprong, maar doorgereden.
Wij dachten we hebben ons zegje gedaan, of ze het snapt of niet, we maken er geen woorden meer aan vuil.

Toen we echter even verderop in een voorsorteervak voor links af moesten stoppen, meende mevrouw dat het nodig was om op ons in te rijden en mijn rechterarm op nog geen 10 cm te missen.
In een reflex ben ik met een wheelie (merkte het pas, toen het voorwiel na 3x opschakelen weer op de grond kwam) achter die bitch aangesprongen om haar voor altijd duidelijk te maken dat ik van moordaanslagen helemaal niet gediend ben.....

Nadat ze zich bijna zelf plat gereden had op een tegenligger, toen ze aan ons wilde ontsnappen, zijn we maar heel rustig achter haar aan blijven rijden, totdat ze weer wild telefonerend duitsland in vluchtte......
Het was een zilverkleurige peugeot 306 met belgisch kenteken en reclame voor een nederlands printbedrijf op de achterruit (jammer genoeg vergeten).

Loont het de moeite om hier een melding van te maken bij de politie?
Ik vind een aanslag op mijn leven met een koekblik een redelijk ernstige zaak....
 
Laatst bewerkt:
als je niet alleen was en je hebt een getuige, doen. al is het beter om die taart verrot te slaan want de politie doet geen flikker!
 
als je niet alleen was en je hebt een getuige, doen. al is het beter om die taart verrot te slaan want de politie doet geen flikker!
Ik heb geen kenteken, weet niet meer precies wat er aan reclame op de achterruit stond, dus een duidelijke beschrijving zit er niet in. Jammer genoeg ook te weinig info om haar zelf te traceren.....
 
Tja, een auto is nu eenmaal een moordwapen en sommigen maken daar gebruik van...
 
Adem in, Adem uit. relax! Politie kan zonder kenteken sowoieso niets en buiten dat zullen ze het (vermoedelijk) geen prioriteit geven.
 
Pas op hoor, tegen een gestoorde automobilist ben je op de motor zeer kwetsbaar.
En de politie maakt daar ook geen werk van denk ik.
 
als je haar weer ziet.......maak dan eens een vriendelijk praatje met haar O-)
waarbij het gesprek via je handen en voeten gaat :Y .... :W
 
je kan het altijd melden voor het geval dat madam zelf klacht indient tegen 2 gestoorde hells angels die haar probeerden te terroriseren en waarvan ze gelukkig de nummerplaat kon lezen omdat ze zo dichtbij .... euh ...

Forget it Vmax. Jezelf opnaaien heeft nu geen zin meer.
 
Belgie platbombarderen *D :+

Nee ik zou gewoon rustig blijven je heb je verhaal nu gedaan hier dus dat ben je in iedegeval kwijt :) en de politie heb geen zin je heb te weinig info en ze doen er toch geen reet mee.

maar wat en gek Belgisch wijf :X
 
Altijd melden bij politie. Dit voorkomt veel problemen als zij wel melding maakt van motorrijders die iemand terroriseren op de weg waarbij zij gedwongen was te vluchten. Het eerste gedeelte van het voorval zijn zij vergeten. De motorrijder is dan de ee aangiften doen is meer voor eventueel de gevolgen ondervangen van een melding van automobiliste daen heeft heel wat uit te leggen.
Dat de politie niet actief op zoek gaat is bekend die doen niks meer dan de hele dag op hun .... zitten en als ze wat doen is het bekeuringen schrijven het liefst daar waar berijders niet aanwezig zijn. de zo genaamde stille boete's net als flits boete's.
 
wel erbij vermelden dat je vermoed dat ze een wiet
runner is

ehh was het niet eenvoudiger deze teef eerder voorbij te laten
zo hard rijd zo'n fee maks toch nie?Is toch een sjopper? O-)
 
Laatst bewerkt:
als je niet alleen was en je hebt een getuige, doen. al is het beter om die taart verrot te slaan want de politie doet geen flikker!
Iedereen noemt me gek. Moet ik nog meer zeggen?
Beste Chris, heb je daar ervaring mee dan? De jongens hebben geen kenteken en achter een zilverkleurige Peugeot met Belgisch kenteken, die Duitsland invlucht.......zeg nou zelf.
Inderdaad.... adem in .. adem uit en lekker doorrijden.
Ik heb net een ritje Italië > Nederland achter de rug. Met alle gebeurtenissen die ik met vooral vrachtwagens heb meegemaakt had ik om het uur op het politiebureau gezeten als ik de stommiteiten van die gasten had willen melden.
Adem in, adem uit.
 
Laatst bewerkt:
Áls je het toch gaat melden bij de politie, loos dan wel even het stukje over de wheelie :+
 
Belgie platbombarderen *D :+

Nee ik zou gewoon rustig blijven je heb je verhaal nu gedaan hier dus dat ben je in iedegeval kwijt :) en de politie heb geen zin je heb te weinig info en ze doen er toch geen reet mee.

maar wat en gek Belgisch wijf :X
Ja!! We richten stichting B.O.B. op! Na het succes van stichting P.O.L. Moet dat helpen!
 
melding maken!
als je haar nog een keer tegenkomt en ze rijd je aan, heb je iig een aangifte tegen haar liggen.
 
Daar heb ik gisteren ook gereden rond die tijd, als ik het had gezien was ik met je mee achter haar aan gegaan... Ik snap niet dat je geen deuk in die bak hebt geschopt? :? Je kon haar toch zeker wel bijhouden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan