Sofia

Nou ik vind het wel gezellig hoor, jullie conversatie-tje...hihi

Er zeggen een hele hoop hallo en welkom (wat ik al erg leuk vind!) maar ze blijven daarna weg en ik zou het wel leuk vinden om af en toe even heen en weer te reageren....
Ik weet wel dat er chat programma's zijn maar daar zit ik nu ook weer niet op te wachten.
Nou goed wie weet, en ik kan zelf natuurlijk ook bij iemand anders gaan reageren!

:+

:o :o :o :o
ik zie dat ik nog geen welkom heb gezegt tegen jou
1872.gif



nou... waar wilde je het over hebben? ;)
 
Laatst bewerkt:
hihi, dus die handigheid van Tensive valt (met dit) best wel mee....
heb in ieder geval weer wat geleerd :+

Hey B| ... don't underestimate the powers of the dark website Tensive O-)


... "(met dit)" :?
Welke andere handigheidjes van mij ken jij nog meer dan?
"Bijdehandigheid" uitgezonderd B|

:P
 
nou eindelijk ben ik er hoor!!!!

Kreeg gisteren visite en die gingen een stuk later weg dan ik dacht.
En ja toen mijn visite weg was was het ruim na 12en......dus :z


Maar goed waar ik het over wilde hebben..... eh...eh...
- zijn jullie vaste forummembers??? ik kijk geloof ik zodra ik thuis ben op het forum, alleen reageer ik nog niet zo vaak. Ben verlegen haha ;)

Ik moet trouwens snel even een paar foto's maken zoals ik had beloofd. Want mijn motoren hebben ook wel een plekkie op het forum verdient :} al zeg ik t zelf.

Nou goed, tot later

Oh en als jullie t ergens over willen hebben......
(en nee niet over neuken)

Greetz
 
nou eindelijk ben ik er hoor!!!!

Kreeg gisteren visite en die gingen een stuk later weg dan ik dacht.
En ja toen mijn visite weg was was het ruim na 12en......dus :z


Maar goed waar ik het over wilde hebben..... eh...eh...
- zijn jullie vaste forummembers??? ik kijk geloof ik zodra ik thuis ben op het forum, alleen reageer ik nog niet zo vaak. Ben verlegen haha ;)

Ik moet trouwens snel even een paar foto's maken zoals ik had beloofd. Want mijn motoren hebben ook wel een plekkie op het forum verdient :} al zeg ik t zelf.

Nou goed, tot later

Oh en als jullie t ergens over willen hebben......
(en nee niet over neuken) :+ :+ :+

Greetz

Jaaah ik ben best een vaste forummer... ik zit er eigenlijk elke dag wel op :X
vaak gewoon ff checke of er nog nieuwelingen zijn, of leuke topics :)

hier op het forum hoe je niet verlegen te zijn hoor! (toch niet zoveel mensen die je kennen :P O-) )
Ik ben wel benieuwd naar je foto's!
 
Laatst bewerkt:
Nog een junk hier :+

Zit hier nog niet zo heel erg lang, eigenlijk zo'n beetje sinds ik aan het lessen ben. Kom er nu wel zeer regelmatig eigenlijk staat de pagina open zodra de pc aan gaat...

maar uhm... 't is jouw topic dus kom maar op met een onderwerp, vraag maar raak!

Ik ben wel benieuwd naar je foto's!
:^
 
tsja... soms spelen de hormonen een beetje op bij sommig mannen hier, vooral na het zien van een foto van een mooie vrouw ;)
wat zijn hormonen. :? :? :? :? .....als je daar last van heb . reageer je dan wat vaker in een welkomst topic :) :) :)
en waar zijn die fotoooos van die mooie dame/vrouw/meisie ... :) :) :)


oooh ja sofia.... :P

welkom hier
 
Nou ik vind het wel gezellig hoor, jullie conversatie-tje...hihi

Er zeggen een hele hoop hallo en welkom (wat ik al erg leuk vind!) maar ze blijven daarna weg en ik zou het wel leuk vinden om af en toe even heen en weer te reageren....
Ik weet wel dat er chat programma's zijn maar daar zit ik nu ook weer niet op te wachten.
Nou goed wie weet, en ik kan zelf natuurlijk ook bij iemand anders gaan reageren!

:+
Ja en toen gingen alle geiten los!
 
hier op het forum hoe je niet verlegen te zijn hoor! (toch niet zoveel mensen die je kennen :P O-) )
Ik ben wel benieuwd naar je foto's!

Dat is waar maar dat verlegen zijn van me valt denk best wel mee ;)
 
OMG!! Welkom. Het is toch altijd frapant dat wanneer een vrouw lid word er verdacht veel mee reacties op komen dan op mannen. Ik heb er 20 in 3 dagen en jij 69!!! Zal vast door je foto komen....of de mijne :? B| Veel plezier op het forum
 
Nou ik vind het wel gezellig hoor, jullie conversatie-tje...hihi

Er zeggen een hele hoop hallo en welkom (wat ik al erg leuk vind!) maar ze blijven daarna weg en ik zou het wel leuk vinden om af en toe even heen en weer te reageren....
Ik weet wel dat er chat programma's zijn maar daar zit ik nu ook weer niet op te wachten.
Nou goed wie weet, en ik kan zelf natuurlijk ook bij iemand anders gaan reageren!

:+
Nou vooruit: wat voor GPZ heb je? een 500?
 
Terug
Bovenaan Onderaan