Sofia

Doe ik ook vaak hoor; gewoon weghalen. De hele zooi. Dan maar voor niks zitten tikken. Niet lezenswaardig. Zo erg dat je het zélf niet eens teruglezen wil.
 
Heb net een paar hele drukke dagen achter de rug! Druk op mn werk en veel visite.
Denk dat ik wel klokkie rond zou kunnen slapen :z lijkt me heerlijk.

Ik ben een beetje bezig met het rond kijken naar ander werk..... Het is absoluut niet zo dat ik het er niet naar mn zin hebt daar hoor! Het is er zelfs heeeel erg gezellig... |( waarom ik er dan weg wil? Nou ik wil meer leren, meer zien en ik wil niet mn hele leven in dit ziekenhuis blijven. Er is meer en er zijn grotere en "spannende"ziekenhuizen en die moet je eigenlijk ook eens zien. Verder is het denk ik altijd goed om ervaring op te doen, toch?
Nu ga ik alleen ook kijken of de medische industrie iets voor me is....
Heel spannend lijkt me dat, je zal je daar denk ik echt moeten bewijzen en daar waar t allemaal omdraait...winst maken.
Maar goed ff af wachten maar hoe dat zal aflopen.

Ik zag dat er een nieuwjaars party is.... is dat echt gaaf? Heb beetje de foto's bekeken van vorig jaar .... haha er stonden veel dezelfde mensen op ;)
Maar moet eerlijk zeggen dat ik zo niet echt kan zien of t wat voor me is. Heb het trouwens nog niet eerder gedaan (meeting ofzo bezoeken)

:Z zie je moet ik al weer gapen....

Ehh ff zien wat voor slap spul zal ik nog meer schrijven...... :?

oh ja, ik wil eens wat anders met mn haar.... heb t vroeg wel kort gehad maar nu is het eigenlijk zo lang dat ik t zonde vind om t te laten knippen?
Zal ik t knippen? ....... :?

:+
 
Heb net een paar hele drukke dagen achter de rug! Druk op mn werk en veel visite.
Denk dat ik wel klokkie rond zou kunnen slapen :z lijkt me heerlijk.
Eej, je bestaat nog wel dus, was je alweer bijna vergeten ;) . Hier ook: 'k maak lange dagen. Niet allemaal werk gerelateerd, gelukkig. Maar slaaptekort is iets waar ik nu een betekenis van onderga.
Doe mij maar twee klokkies rond dus ;) .

Ik ben een beetje bezig met het rond kijken naar ander werk..... Het is absoluut niet zo dat ik het er niet naar mn zin hebt daar hoor! Het is er zelfs heeeel erg gezellig... |( waarom ik er dan weg wil? Nou ik wil meer leren, meer zien en ik wil niet mn hele leven in dit ziekenhuis blijven. Er is meer en er zijn grotere en "spannende"ziekenhuizen en die moet je eigenlijk ook eens zien. Verder is het denk ik altijd goed om ervaring op te doen, toch?
Ontplooiien is een must voor op jouw leeftijd! Beetje wisselen van vakgebied is ook niet verkeerd. Stilstaan is achteruitgang. Ik ben ook sinds augustus dit jaar werkzaam bij een nieuwe werkgever en het bevalt mij prima! Werkelijk met vanalles erop vooruit gegaan :) .

Nu ga ik alleen ook kijken of de medische industrie iets voor me is....
Heel spannend lijkt me dat, je zal je daar denk ik echt moeten bewijzen en daar waar t allemaal omdraait...winst maken.
Maar goed ff af wachten maar hoe dat zal aflopen.
Jezelf bewijzen klinkt goed; tenminste.. als je van een uitdaging houdt. Ik zou het niet uit de weg gaan; waarom zou ik er bang voor zijn? Elke uitdaging is een goede leermeester, ook al verlies je het.
En niet afwachten, dat is te passief. Passief is laks en de tijd snelt langs je heen. Elke minuut dat je iets kan veranderen, laat je stiekem voorbij kruipen.

Ik zag dat er een nieuwjaars party is.... is dat echt gaaf? Heb beetje de foto's bekeken van vorig jaar .... haha er stonden veel dezelfde mensen op ;)
Maar moet eerlijk zeggen dat ik zo niet echt kan zien of t wat voor me is. Heb het trouwens nog niet eerder gedaan (meeting ofzo bezoeken)
Eén hele grote hint: Een supermeeting die je gewoon niet wilt missen!. Een nieuwjaarsparty mag leuk lijken, deze meeting wordt zeker leuk!

:Z zie je moet ik al weer gapen....
Ehh ff zien wat voor slap spul zal ik nog meer schrijven...... :?
oh ja, ik wil eens wat anders met mn haar.... heb t vroeg wel kort gehad maar nu is het eigenlijk zo lang dat ik t zonde vind om t te laten knippen?
Zal ik t knippen? ....... :?
:+
Ik heb geen idee hoe je haar nu is :? (had je nou es foto's van jezelf laten maken O-) ). Maar doe wat je niet laten kan. Ik bedoel: je haren groeien heus wel weer aan. Zorg alleen dat je vriend het nog wel waarderen kan achteraf ;) .

Nou, tot volgende week keer ofzo :9
 
Sofia pas op met Joker
die neemt je in de maling waar je bij staat

:^ niet dus!!!!!!!

handig he even snel een nieuwe inlognaam verzinnen :} En dat alleen maar om anoniem in mijn topic te reageren
 
Laatst bewerkt:
hoi sofia , poosje terug moest ik bloed late prikken en heb toen mijn mama meegenomen is dat sneu ? of doen veel jongens dat (ben pas 27)
 
Terug
Bovenaan Onderaan