Sofia

sofia

MF'er
28 sep 2004
56
0
Sinds een paar weekjes neus ik lekker rond op het forum.
Nu ik af en toe een reactie geef, en vandaag een "foute" topic had gemaakt is het misschien wel leuk om me voor te stellen. Dat ik dat nog niet gedaan had werd al snel duidelijk ;)

Leeftijd : 25
Rijbewijs: sinds een jaar
Motoren : Honda CB1
Kawasaki GPZ
Auto : geen
Beroep : operatieassistente
Hobby's : motorrijden
voetballen
lezen
 
Hallo *D

Foute topic's worden alom geopend ;)

Ik zal je maar vast waarschuwen voordat de heren hier binnenvallen en om foto's gaan vragen enzo ;)
Zeg maar gewoon dat je een vriend hebt, of vriendin :)



:]
 
Welkom :) en je was al gewaarschuwd, maar ten overvloede zal ik nog maar even zeggen dat het verplicht is voor newbees om een foto van zichzelf te plaatsen O-)
 
Welkom hier en veel plezier. 8-)

En toch niet de operatie-assistente in het Flevoziekenhuis die mij vorig jaar bij verstandskiesextractie e.e.a. vroeg omtrent aanhangsels aan schoeisel, ik benoemde ze 'toe-sliders'.

[edit, gelet op je overigens leuke foto was jij het niet, evengoed nog steeds welkom hier! enne ik ben niet op zoek, nl. al voorzien, maar ook nieuwsgierig /edit]
 
Laatst bewerkt:
Hmm hoopte er onderuit te komen maar dat zit er kennelijk niet in haha

Helaas heb ik geen recente foto van mijn motoren. Ik heb wel een foto van mn Honda zoals ik hem gekocht heb. Inmiddels zijn er kleine veranderingen aan gedaan, kontje inschuiven en gekleurde boutjes enz.

Verder burgelijke staat: ongehuwd
wel verliefd

full
 
Nou Remco,

Ik was niet van plan om groot op je PC te verschijnen dus hoop dat een klein icoontje ook voldoet ;)
 
je werkt zeker ook nog in het sofia ziekenhuis?? :+

Welkom welkom welkom en keep up the GOOD posts..

p.s. is dat je OK petje of heb ik de trend alwéér gemist? :?
 
Jeetje man, het is best schrikken hoor als je je zelf plots zo groot in beeld ziet........helemaal omdat dat juist niet de bedoeling was....

Maar goed, een handige jongen dus.

Dit is geen OK-muts, maar er zijn wel hele leuke mutsen te verkrijgen hoor.
Intresse :+ http://www.leukemuts.nl (www.leukemuts.nl) ;-)
 
Hallo sophia

Mooie CB-1 heb je... ik mis alleen een foto van je kawasaki..

Degene waar jij verliefd bent heeft al het geluk van de wereld hoor....
Een super mooie meid die nog motor rijdt ook.... heerlijk

:9~ *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan