Some Guys Have All The Luck

S.O.T

MF veteraan
4 jun 2001
3.375
172
Oirschot
ik reed op de weg van gilze naar Tilburg, waar het druk was van mensen die naar de vliegschow hadden gekeken.
dus alles links inhalen over doorgestrokken strepen en op een open stukje weg gelijk maar een 2e versnellings wheely getrokken .
ik zet hem neer en 10 sec later een motorwout.
ik denk fuck en houd er al rekening mee dat ik langs de kant kan.
rijd ie door ?!.
ik kijk mijn maat aan, zo van kantje boord.
300 mtr verder weer een open stuk en ik trek van blijdschap over zoveel geluk nog maar een wheely.
komt er weer meteen een wout achter me rijden.
ik denk kut waar komt die vandaan en nu ben ik echt wel aan de beurt, ook omdat ik een onleesbare kentekenplaat heb en open uitlaten.
hij zet de zaak voor me stil aan twee kanten
ik denk dat is wel overdreven voor mij alleen.
heeft hij de weg afgezet voor een of ander VIP!
een Benz komt op de linkerbaan (die hadden ze voor een groot deel met 4 motoren afgezet)met hoge snelheid voorbij en alle wouten rijden weer verder.
ze hadden geen tijd voor me .
van blijdschap nog maar een wheely getrokken en wat denk je
geen politie meer :)
ben maar naar huis gereden
zoveel geluk kan nooit lang duren :+

oeps header vergeten
moest zijn Some Guys Have All The Luck

 
Een ezel stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen, jij wel. }) ;)

Geluk gehad dus... :)

Had ik gister ook, met 150 een KLPD wagen achter me... ze haalden me in en reden gelukkig mooi door. :)
 
Een ezel stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen, jij wel. }) ;)

Geluk gehad dus... :)

Had ik gister ook, met 150 een KLPD wagen achter me... ze haalden me in en reden gelukkig mooi door. :)
Das geluk hebben voor jou dan. Anders weer een boete en das niet echt fijn. en dan ook nog eens 2 jaar voorwaardelijk
 
Heb ik er ook nog wel eentje:

donderdag ochtend, rij in de klerkstraat in amsterdam en haal een auto via de trambaan in, precies op de brug (300 meter verder) verkeerscontrole. Ik rij er rustig op af, auto voor me word naar de kant gehaald, ik mocht gelukkkig doorrijden. Even later de Bilderdijkstraat in, haal weer een auto via de trambaan in en laat mn motor express op hoge toeren draaien (denk maar aan het geluid, yoshi pijp). Surveillerende agentjes zien en horen me al van ver komen en kijken me na. Ze doen niks.

Nauwelijks 500 meter verder gooi ik weer het gas open. Voor de 1e helmerstraat rij ik rechts een straat in waar ik niet in mag en wat denk je? Daar ook een controle, zodra ik de straat inrij, zie ik alle kopjes naar mij kijken. Ik dacht toen echt dat ik er bij was, maar ze deden maar niets. Ik gaf een groetende knik mn hoofd en schakelde ff op. Soms heb ik echt mazzel.
 
Tip tijdens vliegshows, is er enorm veel politie aanwezig ;)

Gelukkig is het vaak marechausse..... en zijn ze te druk met de vliegshow....

Nog straaljagers eruit getrokken ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan