Sommige autochauffeurs zijn echt smeerlappen..

Maar een ander opnaaien is ook onvolwassen rijgedrag. :r
Maar kan wel heel leuk zijn.

Stond voor het stoplicht met een vriendje, en hij steeds maar proberen om sneller op te trekken. Hij lette meer op mij dan op het stoplicht. Ik geef gas en rij een halve meter op; en hij vol gas, vroem weg. Maar het licht stond nog op rood.

Flits deed het licht van de camera.

En gelachen dat we hebben. Nou ja, vooral ik dan.
 
Nee, iemand met gevoel voor humor. Heerlijk om iemand zo te naaien.
Net als naast elkaar bij het stoplicht staan, flink met het gas spelen, de ander trapt dan z'n blok flink hoog in toeren en jij rijd rustig weg alsof er niets aan de hand is ;)
Je hapt of je hapt niet..
:+ Ja van zoiets kan ik ook altijd genieten, en ze trappen er alijd in! Mooi man :+
 
Je moet er de humor van zien. Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen rijgedrag.
 
Ach, je hebt het nog altijd zelf in de hand of je je op laat naaien of niet. En wees blij dat hij op de andere weghelft pas in de ankers ging en niet op die van jou...

Op maandag 07 april 2003 06:58 schreef PanRider het volgende:
Stond voor het stoplicht met een vriendje, en hij steeds maar proberen om sneller op te trekken. Hij lette meer op mij dan op het stoplicht. Ik geef gas en rij een halve meter op; en hij vol gas, vroem weg. Maar het licht stond nog op rood. Flits deed het licht van de camera. En gelachen dat we hebben.
L :+ L Je hebt toch wel de helft van z'n bekeuring betaald ;)
 
Maar kan wel heel leuk zijn.

Stond voor het stoplicht met een vriendje, en hij steeds maar proberen om sneller op te trekken. Hij lette meer op mij dan op het stoplicht. Ik geef gas en rij een halve meter op; en hij vol gas, vroem weg. Maar het licht stond nog op rood.

Flits deed het licht van de camera.

En gelachen dat we hebben. Nou ja, vooral ik dan.

Ach, ik weet niet of het zo leuk is, voor het zelfde geld blaast 'ie de kruising over, heb je meer ellende dan alleen maar een dure foto |(

Ik ben altijd te porren voor een geintje - een dag niet gelachen is een dag niet geleefd - maar je moet wel in de gaten houden waar en hoe.

Verder ben ik het met de meesten eens dat het helemaal aan jezelf ligt op je je laat opfokken of niet. Als er zo'n petjescheefGTIkachelpijpvelgjesduurderdanderestvanhetbrik wil racen dan laat ik 'm soms alleen maar mijn achterlicht zien en soms juist niet, al naar gelang de situatie en mijn bui O-)
 
Op maandag 07 april 2003 09:31 schreef Beemerbuffel het volgende:Ach, ik weet niet of het zo leuk is, voor het zelfde geld blaast 'ie de kruising over, heb je meer ellende dan alleen maar een dure foto |(
.....
Je gelooft toch zeker wel dat ik eerst de weg heb afgekeken of het kon.

Op maandag 07 april 2003 09:09 schreef Spider het volgende:
Ach, je hebt het nog altijd zelf in de hand of je je op laat naaien of niet. ...

L :+ L Je hebt toch wel de helft van z'n bekeuring betaald ;)

Die heeft hij zelf betaald natuurlijk. Als compensatie ik het diner.
 
Op maandag 07 april 2003 09:42 schreef PanRider het volgende:Je gelooft toch zeker wel dat ik eerst de weg heb afgekeken of het kon.
Oke, dan is het goed O-)

Die heeft hij zelf betaald natuurlijk. Als compensatie ik het diner.
Toch wel jammer eigenlijk van zo'n dure foto, kun je toch lekker van eten of doorzakken......
Maar wel tof om 'm op een etentje te trakteren, maakt weer veel goed en ach, alles is duur tegenwoordig, ook een geintje (soms) ;)
 
Ach, het is niet veel anders als wat ik flikte tijdens mijn rijles. (ism, de instructeur natuurlijk) We reden op een landweggetje (buursestraat om precies te zijn) en er komt voor mij zo'n opgeleukte :r mercedes de weg op. Ik natuurlijk (met de mooie blauwe L op mijn motor) er voorbij. Hij gas geven, ik nog meer :) Uiteindelijk rijden we de bebouwde kom in... flits... flits... Van voren natuurlijk, dus hij was de lul en ik niet. Mijn instructeur had het niet meer.
 
Ach, het is niet veel anders als wat ik flikte tijdens mijn rijles. (ism, de instructeur natuurlijk) We reden op een landweggetje (buursestraat om precies te zijn) en er komt voor mij zo'n opgeleukte :r mercedes de weg op. Ik natuurlijk (met de mooie blauwe L op mijn motor) er voorbij. Hij gas geven, ik nog meer :) Uiteindelijk rijden we de bebouwde kom in... flits... flits... Van voren natuurlijk, dus hij was de lul en ik niet. Mijn instructeur had het niet meer.


Hhahahaa LOL :+
 
Maar een ander opnaaien is ook onvolwassen rijgedrag. :r

:^

enne; jezelf op laten naaien??
achter een audi aan optrekken tot de 100km/h??? wow, je zat er zeker vlak achter, helemaal opgenaaid...

:?

ik zie nergens iets van dat opgenaaid terug, maar zal wel aan mij liggen.
ik vind het niet meer dan een naaistreek van die automobilist, waarschijnlijk toch al de schurft aan motorrijders..
 
Ik vind 'm wel grappig, hij wou gewoon dat je geflitst werd (om te zien of je zo stom was om er in te trappen)........ hij wist toevallig dat daar een paal stond.. jij niet. Je hebt je snelheid zelf in de hand. Je hoeft niet geflitst te worden... jij rijd toevallig hard achter die Audi aan :]
Ik vind het gewoon smerig van die autobestuurder om zoiets te doen. Het is niet omdat hij van zijn vrouw geen motor mag kopen dat hij moet proberen om alle motorrijders een boete aan te smeren.
Ik weet dat je uiteindelijk verantwoordelijk bent voor je eigen rijgedrag en dat je jezelf niet moet laten opjagen door andere weggebruikers maar iedereen is een keer jong geweest en spelen met andere motorrijders of eventueel een auto kan best een keertje leuk zijn.

Maar hoezo is die Duc M620 geen snelwegfiets ? Is volgens mij prima mee te rijden op de snelweg... al waaide het vandaag wel een klein beetje, maar dat moet voor een motor zonder kuip geen probleem zijn.
Je kan met een Monster wel op de snelweg rijden maar je vangt dan wel heel veel wind en dit is alles behalve comfortabel rijden.
Ik rijd liever op slingerende wegen met mooie bochten in waar nog iets te zien is dan op een kaarsrechte snelweg waar je alleen maar auto's ziet. Een autosnelweg is handig als je ergens vlug moet zijn, maar als ik voor mijn plezier aan het rijden ben dan zul je mij op de secundaire wegen vinden.
 
Volgens mij reageer jij je frustratie nu gewoon af in dit verhaaltje. Maar elk verhaal heeft twee kanten. Misschien heb jij die automobilist wel opgenaaid. En toen was die automobilist gewoon slim.
Feit is wel dat door dit soort gedrag op de weg de grootste ongelukken veroorzaakt, ongeacht wie dan wie opnaait.
Onvolwassen rijgedrag...zoals hier al meer is gezegd. Blijf gewoon lekker voor jezelf rijden anders wordt het zo'n puinhoop op straat. Voordat je naar de splinter van een ander kijkt.....kijk eerst naar de balk in je eigen ogen.
 
Volgens mij reageer jij je frustratie nu gewoon af in dit verhaaltje. Maar elk verhaal heeft twee kanten. Misschien heb jij die automobilist wel opgenaaid. En toen was die automobilist gewoon slim.

Over welke frustratie van mij spreken we dan? Dat ik geen firmawagen heb, of dat ik me geen A4 kan veroorloven. :?

Ik stond pas achter de auto want ik kwam uit een zijstraat gereden, dus als de chauffeur al zenuwachtig word als er een motorfiets achter hem komt staan aan de rode lichten dan heeft hij wel echt een probleem. Als ik de auto echt voor wilde zijn dan had ik aan één van de rode lichten wel naast de auto gaan staan en dan was ik eerst weggeweest, maar ik ben er telkens achter gebleven en ik heb telkens afstand gehouden zodat ik nog kon reageren als dit nodig moest zijn.

Feit is wel dat door dit soort gedrag op de weg de grootste ongelukken veroorzaakt, ongeacht wie dan wie opnaait.

Daar heb je gelijk in dat hier ernstige ongelukken kunnen door gebeuren, maar gewoon al door het feit dat je jezelf op de weg begeeft stel je jezelf bloot aan vele gevaren. Veel mensen overschatten hun eigen kunnen en houden geen rekening met de mede weggebruikers.

Het blijft een feit dat wanneer ik me in het verkeer begeef, zowel met de auto, motor, fiets of te voet dat ik de andere weggebruikers probeer om boetes te laten vermijden i.p.v. zelf boetes uit te lokken. Als ze staan te flitsen zal ik teken doen aan het tegemoet komende verkeer en ik ben altijd dankbaar als de anderen dit ook doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan