Sommige mensen "haten" motor rijders...

Je bent toch zn papa niet? Of zn leraar?
De automoblist deed niets fout en dus hoef je 'em nergens op aan te spreken.

KLAAR

TS, niet zeuren, bemoei je niet met anderen en als je je ergert aan anderen ga dan lopen

lekkere mentaliteit B| als je iemand nergens meer op mag aanspreken, behalve als een agent of een leraar bent (of ze papa) zal een lekkere boel worden in dit land! als jij ziet dat iemand wordt getreiterd e.d., spreek je diegene toch ook aan op ze gedrag, of ben jij ook een fervent aanhanger van de struisvogel mentaliteit? of gelden deze regels overal behalve in t verkeer?
 
Ik ben niet de topic starter.... Heb ook nooit gesproken over het aanspreken in dit bewuste geval, de snelweg lijkt me daartoe niet de geeigende plek.

Neemt niet weg dat ik wel eens iemand op z'n weggedrag heb aangesproken, meermalen zelfs. Ik zou niet weten waarom dat voorbehouden is aan politie. Zo werkt het in de maatschappij toch ook... Als niemand meer ergens iets van zegt is toch het hek van de dam ? Dat is naar mijn idee de reden van de normvervaging in dit land. Niemand zegt ergens wat van, alles moet maar kunnen.

Je kunt niet alles afschuiven op de politie en zeggen: "het lag niet aan mij...."

De automoblist deed niets fout, dus is er ook geen reden om hem aan te spreken op zijn gedrag. Als een kindje tegen een volwassen man JIJ zegt, zeg je dan ook: " Owhoh! Je moet U zeggen!" Zo ja; dan ben je een irritant figuur.
Ik zeg ook niet dat je alles op de politie moet afschuiven..
:Z
Ik word een beetje moe van dit gedoe.
 
De automoblist deed niets fout, dus is er ook geen reden om hem aan te spreken op zijn gedrag. Als een kindje tegen een volwassen man JIJ zegt, zeg je dan ook: " Owhoh! Je moet U zeggen!" Zo ja; dan ben je een irritant figuur.
Ik zeg ook niet dat je alles op de politie moet afschuiven..
:Z
Ik word een beetje moe van dit gedoe.

neehoor, ik heb er juist een hekel aan als mensen U tegen me zouden zeggen

enigste tegen wie ik dat zeg is me oma :9 althans deed '(

beide partijen waren fout, en de motorrijder begon de hele keten ook naar mijn idee

beetje jammer, vooral als het uit de hand loopt

adem in... adem uit... :z :z
 
neehoor, ik heb er juist een hekel aan als mensen U tegen me zouden zeggen

enigste tegen wie ik dat zeg is me oma :9 althans deed '(

beide partijen waren fout, en de motorrijder begon de hele keten ook naar mijn idee

beetje jammer, vooral als het uit de hand loopt

adem in... adem uit... :z :z


Als de automoblist iets deed wat niet mag, dan mag je van mij hem er best op aanspreken. De TS spreekt iemand aan, die zich als een lul gedraagt, maar niets fout doet. Daarom heeft het geen zin. Net als iemand die door oranje rijdt, maar eigenlijk wel had kunnen stoppen. Dan zeg je toch ook niet; "Foei foei, je had best kunnen stoppen hoor!" Niet irritant doen, als je last hebt van die kerel zoek je een andere weg. Ik kots op mensen die me gaan vertellen hoe ik me zou moeten gedragen in het verkeerd als ik me aan de regels houd. :r
 
Als de automoblist iets deed wat niet mag, dan mag je van mij hem er best op aanspreken. De TS spreekt iemand aan, die zich als een lul gedraagt, maar niets fout doet. Daarom heeft het geen zin. Net als iemand die door oranje rijdt, maar eigenlijk wel had kunnen stoppen. Dan zeg je toch ook niet; "Foei foei, je had best kunnen stoppen hoor!" Niet irritant doen, als je last hebt van die kerel zoek je een andere weg. Ik kots op mensen die me gaan vertellen hoe ik me zou moeten gedragen in het verkeerd als ik me aan de regels houd. :r

true :Y
 
De automoblist deed niets fout,

Dat ben ik dus al niet met je eens, zoals ik het verhaal begrijp zat hij weldegelijk fout, of vind je moedwillig blokkeren, gebaren maken en schelden normaal ?
ik vind het gevaarlijk weggedrag.

Ik ga hem voorbij en laat hem lekker in z'n sop gaar koken. Gelukkig is de meerderheid heel beschaafd.
 
Dat ben ik dus al niet met je eens, zoals ik het verhaal begrijp zat hij weldegelijk fout, of vind je moedwillig blokkeren, gebaren maken en schelden normaal ?
ik vind het gevaarlijk weggedrag.

Ik ga hem voorbij en laat hem lekker in z'n sop gaar koken. Gelukkig is de meerderheid heel beschaafd.


De automobist doet niets fout, hij gedraagt zich alleen als een lul.
Waar ik me aan erger, is het feit dat TS naast de auto gaat rijden om hem eens te vertellen hoe je je netjes gedraagt.
KOTS KOTS
Gewoon erlangs gaan en die kerel idd, zoals je zegt; in zn sop gaar laten koken
 
Tsja asociaal weggedrag, [me]Smit is wel eens een keer iemand gevolgt die hem af wilde snijden en zat te middelvingeren. Toen ik me me (duc 916) bij z'n raampie stond piepte ie wel anders, "sorry sorry meneer, het was echt niet mijn bedoeling etc etc" }) [/me]


Je zou die gasten toch verbouwen :(
 
ik lig hier op de grond te rollen met buikpijn van het lachen..


wat een uitlating van een gefrustreerd motorrijder al niet kan uitlokken..

word de MM nu een massale matpartij???

dan kom ik op zeker, dat wil ik meemaken _O- _O-

zie de krantenkop al

"automobilist oorzaak massale kloppartij onder motorrijders" _O-
 
De automobist doet niets fout, hij gedraagt zich alleen als een lul.
Waar ik me aan erger, is het feit dat TS naast de auto gaat rijden om hem eens te vertellen hoe je je netjes gedraagt.
KOTS KOTS
Gewoon erlangs gaan en die kerel idd, zoals je zegt; in zn sop gaar laten koken



Heb jij je bloeddruk het laatste half uur wel eens gecontroleerd.... :?


:Z
 
ik lig hier op de grond te rollen met buikpijn van het lachen..


wat een uitlating van een gefrustreerd motorrijder al niet kan uitlokken..

word de MM nu een massale matpartij???

dan kom ik op zeker, dat wil ik meemaken _O- _O-

zie de krantenkop al

"automobilist oorzaak massale kloppartij onder motorrijders" _O-


....waar spreken we af.....neem ik de sjips mee!...
neem jij dan een krat pils mee in je spanbak..... :P
..parasol en strandstoelen passen er ook wel bij...
nice view...

MM wordt MMM--> mattende motorrijders meeting
 
ik lig hier op de grond te rollen met buikpijn van het lachen..


wat een uitlating van een gefrustreerd motorrijder al niet kan uitlokken..

word de MM nu een massale matpartij???

dan kom ik op zeker, dat wil ik meemaken _O- _O-

zie de krantenkop al

"automobilist oorzaak massale kloppartij onder motorrijders" _O-
_O- _O- die is zeker goed _O- _O-
 
Je kunt je maar beter niet teveel ergeren aan dit soort HUFTERS in koekblikken,

Ik ben vorig jaar de confrontatie aangegaan met een HUFTER in een koekblik, geloof me,hij doet dat nooit meer!

De boete van de off van justitie loog er niet om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan