Sommige mensen..

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Het is Zondag,ik rijd op de snelweg omgeving Haarlem.
Ik neem de afslag/splitsing richting Amsterdam.
Toegestane snelheid daar 120 km/u overgaand in 100 km/u.
Einde van deze weg,stoplichten/rotterpolderplein.

Men rijd daar met 100km/u deze afslag op en wat verwacht je dan niet?

*Een automobilist die met een gengetje van 30 a 40 km/u achetruit komt rijden 20 m na de splitsing op het midden van de weg.

Ik vol in de ankers,2 auto's achter mij vol in de ankers en ik zag de bui al hangen...

Kon hem nog net via de vluchtstrook ontwijken,de autó's achter mij dito.

Fijn dit figuur besluit toch maar weer via de aangegeven richting te rijden waarbij ik hem vriendelijk sommeer via het raam of hij wel helemaal 100% is.
Zijn antwoord luidde: "ik moest deze afslag niet hebben en dacht ik rijd een stukje achteruit,sorry kan gebeuren"

Kan gebeuren?!

Maargoed stoplichten verderop op rood,mannetje uitgelegd dat Rotterpolderplein een soort en met van rotonde is waar je gewoon weer via de andere kant terug de snelweg op kan.

Meneer bedankt,trekt vol gas op,rijd door rood,mist op een haar na 4 auto's en gaat rechts af?!


Moraal van het verhaal:

Koekblikken die achteruit rijden op snelwegen-sterf a.u.b.

:(
 
ik heb er gewoon geen woorden voor... ik acht een boel automobilisten in staat vage dingen te doen maar dit spant toch wel de kroon... hoe komen dit soort mensen in vredesnaam aan een rijbewijs????

petje af dat je de idioot nog hebt kunnen ontwijken!
 
Tsjeezus....wat een eikel. Niet te geloven dat ze zulke oenen laten rondrijden.
Voor hetzelfde geld lig jij als motorrijder bij hem op het dak |(
 
Achteruitrijden op het rottepolderlein??? Je mazzelgehad dat je hem kon ontwijken. maar dat je hem hebt laten leven :?


Ik heb op de zeeweg al twee keer een spookrijder gehad...... vooral zomer met de campings, ze draaien de weg op alsof het twee baans is, het is vierbaans met een dicht begroeide berm. Tussen Bloemendaal en Zandvoort

Wel de mooiste weg......
 
Kijk dat je een afslag mist ok
Maar dan los je dit,zo op zodat je een ander niet tot last bent.

Zo doen de meeste mensen dit.

Maar wat jij vanmiddag mee hebt gemaakt slaat echt alles, helemaal die laatste actie is echt super debiel te noemen.
 
banghead.gif
 
hmm.. is die drummer van BLOF niet zo om het leven gekomen? Ook door zo'n idioot op een oprit..?? ;(

Volgens mij wel...

Ben zelf afgelopen jaar 3 keer of zo dit soort malloten tegen gekomen (bijvoorbeeld ook een spookrijder op een afrit :( .

Lijkt wel of het steeds erger wordt...meer bejaarden op de weg of zo?
 
Wat een debiel...

[me]Koz wenst op z'n moment in een tientonner te zitten, zodat hij door kan rijden.
[/me]


Koz
 
Mijn 1e motor total loss door troel die op de verkeerde weghelft reed.

BOEM was HOOOOOOOOO, AUUUUUUUUUUUUUU.

Antwoord van haar toen ik vroeg waarom ze niet stopte achter die vrachtwagen op haar weghelft.

Tja, ik dacht je gaat wel opzij.

Nee, theemuts, dat ging niet met al die bomen naast de weg en slecht asfalt.
Je had gewoon moeten stoppen.

Gaat me dit nu mijn no-claim kosten, is toch jouw fout, zei ze nog.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar krijg je moordnijgingen van.

:(
 
Tsjonge, het is toch niet te geloven :(

Heb zelf ook wel eens vergelijkbare situaties meegemaakt. Komt gewoon door de mentaliteit van sommige mensen vandaag de dag.

Gelukkig zijn de meeste motorrijders alert en loopt het met een flinke adrenalinestoot weer af. Ff rustig aan en weer :]
 
Ik ga hier waarschijnlijk spijt van krijgen, maarre...
Ik reed gisteren in het koekblik (jaja :( ) op de A1 en en reed ivm aanhangwagens e.d. op de linkerbaan. Iemand met rood/witte R1, voorzien van passagier in trainingsbroek, vond dat ik en de auto's voor mij op de linkerbaan niet hard genoeg gereden, en kwam met 150 slalommend tussen het verkeer door.
Kortom: randdebielen kunnen ook een motor kopen. |(
 
en jij hebt hem late lope?
Ik zou em dwars door zn deur en raam eruit trekke en verrot schoppe...
en kom maar op mense, met ut commentaar...maar ik zou ut doen jah...
 
en jij hebt hem late lope?
Ik zou em dwars door zn deur en raam eruit trekke en verrot schoppe...
en kom maar op mense, met ut commentaar...maar ik zou ut doen jah...

Is een baan bij de politie nix voor jou }) KLPD afdeling Maximum, De schrik van elke verkeersovertreder.
 
Mijn 1e motor total loss door troel die op de verkeerde weghelft reed.

BOEM was HOOOOOOOOO, AUUUUUUUUUUUUUU.

Antwoord van haar toen ik vroeg waarom ze niet stopte achter die vrachtwagen op haar weghelft.

Tja, ik dacht je gaat wel opzij.

Nee, theemuts, dat ging niet met al die bomen naast de weg en slecht asfalt.
Je had gewoon moeten stoppen.

Gaat me dit nu mijn no-claim kosten, is toch jouw fout, zei ze nog.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar krijg je moordnijgingen van.

:(

Zo'n typje heb ik ook een keer gehad (ook een vrouw).

Ik reed in het koekblikje op binnen de bebouwde kom met op de andere weghelft geparkeerde auto's. Mijn baan was vrij, dus ik reed gewoon door, van de andere kant kwam de vrouw. Ik dacht "ze wacht wel". Maar dat deed ze dus niet, en we knalden met onze spiegels tegen elkaar.

't Was donker, dus ff gegevens uitgewisseld zodat we bij licht konden zien of we schade hadden. De volgende ochtend niks te zien, dus ik dacht "Laat maar lekker zitten". Belt die muts mij later die dag op dat zij schade had, en of we dat met onze verzekeringen konden regelen. Ik zei dat ze op mij had moeten wachten en dat zij daarom fout zat. Kreeg ik de reactie van haar dat zij moest uitwijken |( en zij er dus niks aan kon doen. Toen heb ik haar uitgelachen en gevraagd of ze ze wel allemaal op een rijtje had zitten. Ze dreigde vervolgens alles via de politie te gaan regelen. Na haar veel succes gewenst te hebben, heb ik maar opgehangen.

Nooit meer iets van gehoord....
 
Ik kwam laatst op een donkere avond op de rotonde van Joure (komen A6 en A7 bijelkaar) een spookrijder tegen, kwam recht op me af op dezelfde rijstrook. |( Kon hem gelukkig nog net ontwijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan