Sommige mensen........

Preventief ruimen?

  • persoon 1

    Stemmen: 1 3,8%
  • persoon 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • topicstarter

    Stemmen: 2 7,7%
  • persoon 1 en 2

    Stemmen: 11 42,3%
  • persoon 1, 2 en topicstarter

    Stemmen: 12 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Sommige mensen zou je toch preventief moeten ruimen. Ik ben net terug uit de Eiffel, ff paar daagjes in Nurburg gehangen :)
Maandag zitten we ff wat te drinken bij de "start" van de Nordschleife, naast ons zaten 3 andere Nederlanders, net als wij hadden zij een R1 rijder zien vertrekken en net als wij constateerden zij dat die R1 rijder wel erg lang weg bleef. Op het moment dat de R1 rijder eindelijk terug kwam liep 1 van die figuren beneden en zag dat de R1 rijder onderuit was gegaan (schade) en meldde dit aan de andere 2 (of 1, weet het niet meer) die boven zaten, in ieder geval begon eentje heel blij naar beneden te schreeuwen "heeft hij schade, heeft hij schade???" en je zag bijna iets in zijn broek groeien, zo opgewonden leek hij. Inplaats van balen voor een mede-motorrijder liep hij heel blij naar de motor toe om deze van dichtbij te bewonderen :X

Enniewees, dit was nog tot daaraan toe. Dinsdag na een stuk te hebben gereden, ff naar Breidscheid om een beetje te kijken, bij het oplopen van de trap zagen we eerst een paar ambulances en daarna een helicopter staan. Een motorrijder was onderuit gegaan en had zich in de muur geboord '(
We stonden er nog maar net of de eikels van de dag ervoor kwamen er ook aan lopen, bij het zien van de ambulances sprintte eerder genoemde persoon terug naar zijn motor om zijn camera op te halen. Het hele tafereel is gefilmd, t/m het moment waarop de motorrijder in de helicopter werd geladen en deze vertrok. Ik had hem willen vragen of hij er thuis nog een muziekje onder ging zetten of dat hij het zo terug ging kijken, achteraf wel spijt van dat ik dat niet heb gedaan. |(

Nog een gevalletje preventief ruimen:
Op de terugweg komen we een of andere oude motor tegen met daar achterop een kind van een jaar of 15 in korte broek, t-shirt en een helm zonder vizier. Dat is op zich niet echt verstandig maar om dan ook nog 180 / 200 per uur te gaan rijden vind ik ronduit dom.

Heel verhaal geworden waar misschien niemand wat aan heeft maar ik moest ff de achterlijkheid van onze medemens delen ;) Verder een paar goede dagen gehad en een paar mooie rondjes op de ring gereden :}
 
In ieder mens schuilt een ramptoerist :P alleen bij de een wat meer dan bij de ander ja. |(

Zelf nog gereden op de Ring? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan