Sommige verpesten het toch ook altijd voor de rest

12 nov 2003
180
0
Opwijk
Loop ik rustig rond (met de moeder) in Wim motors (Lotenhulle, Belgie) te zoeken naar een motor (nu ik die 18 begin te naderen). Komt er plost en spontaan zo'n 40 jarige(zo van het type dat jonger wil doen als ze is) naar ons toe gelopen (in pak dan nog !!) en nog aan het roepen ook. De vrouw beweerde voor de hele winkel dat wij met onze autodeur tegen haar motor hadden gezeten. Ik en mijn moeder waren natuurlijk compleet in "afrond", want voor zo'n grote motorzaak te worden uitgekafferd is zeker niet plezant. Eerst hebben wij die vrouw gekalmeerd (aangezien zij uit een motorgroep kwam en haar vrienden er allesbehalve vriendelijk uitzagen). Toen wij vervolgens eerst nog iets wouden vragen aan de kassa, begon ons "Belle en tegelijk het Beest" nog harder te roepen. "Jullie hebben men motor beschadigt, heel men groep heeft gezien, jullie gaan betalen". (nochtans is dit niet waar).
Dus we gaan samen met ons "Belle" naar haar motor zien, waar NIETS aan te zien was (het was trouwens geen motor, 't was een verbouwde goldwing, naar een soort van trike). Ze beweerde dan dat we een bepaalde kras hadden aangebracht, maar toen we de portier opendeden om te zien of we aan die kras kwamen, bleek duidelijk, de boerin wou ons erin luizen.
Op dat moment begon ik nu wel ook pissed te worden (aangezien je voor een hele winkel als het vuil van de straat wordt betiteld), ik ben dan maar begonnen met uitspraken van 'ge hebt niet eens een motor' 'dat is geen motorfiets' 'schande voor motards' 'goed geprobeerd, maar mislukt'.... Ze leek me heel verdrietig toen ze naar binnenliep (weeral lopen..) waarnaar ik haar toch (beetje uitdagend) nog een veel rijplezier toewenste met haar rijdend salon (marginale t***)

Zo zie je maar: net wanneer je je moeder overtuigd hebt over de goede imborst van motards er toch telkens weer een zwart schaap (vermomd in een wannabe-30-jarige) komt opduiken
Ik moest het eens aan de buitenwereld vertellen, anders krijg ik ook nog zo'n frustraties

pj
 
Zotten en dwazen heb je nou eenmaal in alle soorten en maten. En geloof me, ze wonen ook in Nederland.
 
shit man, kan er heel inkomen wat je hebt meegemaakt
anders wel goede service toch in wim motors he, of heb ik het mis?
ik ben er al altijd heel goed bediend geweest
 
ja ach, vriend van mij is bezig met politieopleiding en die heeft afgelopen maandag ook een motorrijder op de A13 aangehouden met 190 en die teveel blies dus.

Er zijn altijd mensen die een andere opvatting hebben over het motorrijden waardoor ik met diep trieste gevoelens op zulk soort mensen neerkijk.

Aan de andere kant zullen deze mensen vanuit hun perspectief weer mijn opvatting kansloos vinden en zijn zeer tevree met hun eigen wereldje.
 
Op dat moment begon ik nu wel ook pissed te worden (aangezien je voor een hele winkel als het vuil van de straat wordt betiteld), ik ben dan maar begonnen met uitspraken van 'ge hebt niet eens een motor' 'dat is geen motorfiets' 'schande voor motards' 'goed geprobeerd, maar mislukt'.... Ze leek me heel verdrietig toen ze naar binnenliep (weeral lopen..) waarnaar ik haar toch (beetje uitdagend) nog een veel rijplezier toewenste met haar rijdend salon (marginale t***)
:} *D
 
heheheh
als mij dat overkomt
"wacht ik loop even met je mee"
dan naar de auto lopen en keihard de desbetreffende deur opengooien
waar de zgn. schade mee zou zijn veroorzaakt, raakt die de motor, dan trek je
gewoon zo'n verbouwereerde kop met de opmerking:
"ja verdomd!... schade, inderdaad"

Geen schade? dan breekt de hel los })
 
heheheh
als mij dat overkomt
"wacht ik loop even met je mee"
dan naar de auto lopen en keihard de desbetreffende deur opengooien
waar de zgn. schade mee zou zijn veroorzaakt, raakt die de motor, dan trek je
gewoon zo'n verbouwereerde kop met de opmerking:
"ja verdomd!... schade, inderdaad"

Geen schade? dan breekt de hel los })

ROFLOL ja dat zijn van die dingen die je nou nooit op dát moment bedenkt. hoewel ik het me afvraag of ik zoveel lef zou hebben als die biker(ster) er allemaal ongure vriendjes bij heeft staan.
 
ROFLOL ja dat zijn van die dingen die je nou nooit op dát moment bedenkt. hoewel ik het me afvraag of ik zoveel lef zou hebben als die biker(ster) er allemaal ongure vriendjes bij heeft staan.


Wl. allemaal zaken juppie´s in terras outfit,.. spijkerjackie, houthakker blousje , zonnebril, keertje ongeschoren, en born to be wild op de radio...
 
ROFLOL ja dat zijn van die dingen die je nou nooit op dát moment bedenkt. hoewel ik het me afvraag of ik zoveel lef zou hebben als die biker(ster) er allemaal ongure vriendjes bij heeft staan.

Tja, truuk is natuurlijk om direct je schadeformulier erbij te pakken
Meppen gaat hun geld kosten, in het ergste geval weet je binnen 15 minuten
wie het sterkst was.
altijd erbij blijven lachen, liefst zo vals mogelijk })
Wat zullen al die ongure figuren denken als je daar in je uppie laat
zien dat ze niet 1 of andere bange jan modaal tegenover zich hebben
(eerder 1 of andere gek met een doodswens)
 
Wat een kletsverhaal zeg, ik geloof er geen ene moer van
Weer typisch zo'n verzinsel van een 18 jarige wannabe-motorrijder die zonodig stoer moet doen :r :+
 
heheheh
als mij dat overkomt
"wacht ik loop even met je mee"
dan naar de auto lopen en keihard de desbetreffende deur opengooien
waar de zgn. schade mee zou zijn veroorzaakt, raakt die de motor, dan trek je
gewoon zo'n verbouwereerde kop met de opmerking:
"ja verdomd!... schade, inderdaad"

Geen schade? dan breekt de hel los




hahaha die is leuk maar volgens mij zijn dat van die dingen die niemand doet op het moment dat het ook echt gebeurt. ga maar na, hoe vaak neem je je voor om zo en zo te reageren op dat en dat en gaat het dan toch anders. maar Ok hij is leuk *D :}
 
Wat een kletsverhaal zeg, ik geloof er geen ene moer van
Weer typisch zo'n verzinsel van een 18 jarige wannabe-motorrijder die zonodig stoer moet doen :r :+

Ey spast,
geloof jij nu echt dat ik zoiets voor de grap zou uitvinden
ik hoef niet dat dikke bedweters zoals jij overduidelijk mee ok vinden hoor !!
dit soort opmerkingen zijn pure discriminatie, maar ja van marignalen als jij mag ik wss weer niets beters verwachten,
wees al blij dat ik de tijd neem om op zo'n DWAZE opmerking te reageren

verbrod aub een ander forum met jouw domme onwetende commmentaar, of ga gerust uw vrouw nog wat slaan
 
alé we zijn weer goe bezig zoals eerder eens gezegd dat kan en zal waarschijnlijk nog wel eens gebeuren met andere mensen op andere plaatsen waar er zelfs geen moto's aan tepas komen zulke mensen vindt je overal.
Altijd cool blijven dus 8-)
 
Ey spast,
geloof jij nu echt dat ik zoiets voor de grap zou uitvinden
ik hoef niet dat dikke bedweters zoals jij overduidelijk mee ok vinden hoor !!
dit soort opmerkingen zijn pure discriminatie, maar ja van marignalen als jij mag ik wss weer niets beters verwachten,
wees al blij dat ik de tijd neem om op zo'n DWAZE opmerking te reageren

verbrod aub een ander forum met jouw domme onwetende commmentaar, of ga gerust uw vrouw nog wat slaan

Om te beginnen begin je meteen te schelden : niet nodig toch?
Neem even de moeite om ook even naar het clowntje te kijken achter mijn post, dan weet je ook meteen dat het niet zo serieus bedoelt is als het lijkt.
Verder ben ik er ook bijna zeker van dat jij geen motorrijder bent, want dan kon je tegen een geintje
Zoal je zelf al zegt in je topic : " sommigen verpesten het voor de rest" en daar ben jij er een van
 

Je moet eerst lezen wat iemand post voor je de harde gaat uithangen.
Vaak is het namelijk niet nodig omdat je iets verkeerd hebt geïnterpreteerd. Zoals nu dus... |(

En spast dat is een woordje categorie 14 jaar of jonger dus daar kom je nergens mee.

marignalen als jij

Iedereen is precies marginaal?
 
Als Nederlander vind ik dat Belgen erg typisch praten, is niet erg ofzo en heeft meestal wel iets vriendelijks die "zachte g", maar als jullie (Belgen) dan een verhaal willen typen, kan dat dan alsteblieft in een beetje normaal Nederlands? Ik zie steeds meer Belgen hier in dialect posten, erg irritant en het komt raar over.
Misschien ben ik nu wel weer aan het zeuren en stoort verder niemand zich eraan, maar lijkt me kleine moeite om normaal ABN te typen.
Greetz
Martian
 
Om te beginnen begin je meteen te schelden : niet nodig toch?
Neem even de moeite om ook even naar het clowntje te kijken achter mijn post

Nou Kloyo, ik draai op 800x600 en dan valt dat klowntje net van het scherm
het is dat ik "dubbele punt - plus" zag staan in de quote
mazzel dat ik het nog net zag, want ook ik zat je al een verwoed reply te typen
over bejaarden
*D :+ :+ :+
 
Als Nederlander vind ik dat Belgen erg typisch praten, is niet erg ofzo en heeft meestal wel iets vriendelijks die "zachte g", maar als jullie (Belgen) dan een verhaal willen typen, kan dat dan alsteblieft in een beetje normaal Nederlands? Ik zie steeds meer Belgen hier in dialect posten, erg irritant en het komt raar over.
Misschien ben ik nu wel weer aan het zeuren en stoort verder niemand zich eraan, maar lijkt me kleine moeite om normaal ABN te typen.
Greetz
Martian
[me]Pheatus agrees
[/me]


Laatst ook een topic gezien van een Belg.. Daar was niet doorheen te komen...
 
Als Nederlander vind ik dat Belgen erg typisch praten, is niet erg ofzo en heeft meestal wel iets vriendelijks die "zachte g", maar als jullie (Belgen) dan een verhaal willen typen, kan dat dan alsteblieft in een beetje normaal Nederlands? Ik zie steeds meer Belgen hier in dialect posten, erg irritant en het komt raar over.
Misschien ben ik nu wel weer aan het zeuren en stoort verder niemand zich eraan, maar lijkt me kleine moeite om normaal ABN te typen.
Greetz
Martian

Allez, wat is uwen probleem :? *D :+

BTW: als hier iemand ABN begint te typen dan valt dat direct op! en wat geeft het? meeste posts worden toch niet goed gelezen (ABN of niet).

En volgens mij weten die Belgen beter hoe het Nederlands in elkaar steekt dan de Nederlander... kijk maar hoe vaak ze het Groot Nederlands Dictee winnen B|

en geheel off-topic in Haagse Harry stijl:
BTW as hieâh iemand ABN begint te typen dan valt dat direct op! en wat geif ut? meiste posts worde toch nie goed geleize (ABN of nie).

En volges mèn weite die Belge beitâh hoe ut Neidelands in elkaah steik dan de Neidelandâh... kèk maah hoe vaak ze ut Graut Neidelands Dictei winne


on-topic: Er zijn altijd mensen die fake/onecht zijn... niets aan te doen, soms wel ergerlijk.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is dat wij Belgen - althans ik - dan de neiging hebben om Hollands te gaan praten en woorden als "kneus" moeten gebruiken.
Heel vreemd...tis als die Belgen die een jaartje bij AJAX voetballen (sjotten) en dan Hollands praten.

Ff een vertaling:

"een marginaal" is een asociaal iemand (meestal bedoelen ze daar in België iemand uit de wijk met laag IQweinig gezond verstand en aso gedrag)
"een spast" is letterlijk iemand met spastische neigingen maar figuurlijk ongeveer hetzelfde als mongool.
Iets "verbrodden" is iets verknoeien.

Met uitzondering van marginaal zijn dit echter woordjes die je in ( in vlaanderen dan) de puberteit gebruikt dus vandaar dat het niet echt duidelijk was misschien.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is dat wij Belgen - althans ik - dan de neiging hebben om Hollands te gaan praten en woorden als "kneus" moeten gebruiken.
Heel vreemd...tis als die Belgen die een jaartje bij AJAX voetballen (sjotten) en dan Hollands praten.

Ff een vertaling:

"een marginaal" is een asociaal iemand (meestal bedoelen ze daar in België iemand uit de wijk met laag IQweinig gezond verstand en aso gedrag)
"een spast" is letterlijk iemand met spastische neigingen maar figuurlijk ongeveer hetzelfde als mongool.
Iets "verbrodden" is iets verknoeien.

Met uitzondering van marginaal zijn dit echter woordjes die je in ( in vlaanderen dan) de puberteit gebruikt dus vandaar dat het niet echt duidelijk was misschien.

Jo Vincent,
ik doelde helemaal niet op jou hoor! En daarnaast vind ik "slang" ook niet gelijk een probleem. Meestal kan ik een en ander wel afleiden uit de text. In dit topic valt het nog mee, maar laatst was er een ander topic waarin veel vlaams werd getyped en dat was echt behoorlijk irri om te lezen. Nu viel het mij alweer op en daarom reageerde ik ff.
Maarre...back on topic maar weer....
Greetz
Martian
 
Terug
Bovenaan Onderaan