Sommigen van ons zijn crimineel!

Opzich als die auto\'s en vooral de agenten die erin zitten goed functioneren en dus niet achter je aan komen als je 140 rijd waar je 120 mag dan moet het een verbetering zijn, als ze dan vooral bumperklevers en \'gevaar op de weg\' personen eruit halen... Ik bedoel op snelheid word al genoeg gecontroleerd maar zo\'n Gatso kan geen bumperklevers bekeuren waar toch ook veel ongelukken door gebeuren, wat ook veel irritatie opwekt bij mij en vele anderen.

Mja, nu wil ik toch even een lans breken voor bumperkleven: jij rijdt om 20:00u moe en hongerig van je werk naar huis, rijd er een of andere mongool zo\'n 20 km/u onder de toegestane max snelheid, perfect weer dus geen moeilijke verkeersomstandigheden. Neem me dan niet kwalijk dat ik die persoon een beetje probeer te \"motiveren\" om eens door te schakelen naar zijn 3e versnelling. Noem het maar asociaal maar ik vind dat ik ook het recht heb om de maximum snelheid te rijden, net zoals ik de plicht heb om me daaraan te houden.
 
Mja, nu wil ik toch even een lans breken voor bumperkleven: jij rijdt om 20:00u moe en hongerig van je werk naar huis, rijd er een of andere mongool zo\'n 20 km/u onder de toegestane max snelheid, perfect weer dus geen moeilijke verkeersomstandigheden. Neem me dan niet kwalijk dat ik die persoon een beetje probeer te \"motiveren\" om eens door te schakelen naar zijn 3e versnelling. Noem het maar asociaal maar ik vind dat ik ook het recht heb om de maximum snelheid te rijden, net zoals ik de plicht heb om me daaraan te houden.

Deze persoon moet je even tijd gunnen, daarna gooi je gewoon je knipperlicht uit en sein even vriendelijk. Werkt prima over het algemeen, al kijken ze wel heel boos naar je. })
 
idd, ik mag maar 100, maar dan wil ik ook 100, als je langzamer wilt ga je rechts rijden, op je rijdt lekker binnerdoor.
En vaak is bumperkleven de enige mogelijkheid om iemand naar rechts te krijgen, maar ook dat kost tijd, dus meestal haal ik maar rechts in.
 
Tis werkelijk k*t al die controles, motorrijden op lage snelheid (120km op snelweg) ervaar ik meestal als weinig inspirerend. Pas bij 140-150 wordt het leuk. (als de wegsituatie zich daar natuurlijk voor leent)
Ik weet dat de politie van te voren wordt opgedragen om zoveel duizend bekeuringen te schrijven voor het volgende jaar, heeft NIKS met verkeersveiligheid te maken. Bah, those fucking politicians!!!
Zag deze week weer een opgeblazen radarpaal, quite funny!! })
 
Op vrijdag 10 januari 2003 18:58 schreef Fast Forward het volgende:....Mijn advies voor de sportieve motorrijders: Ga het circuit op. Ben je weer voor minimaal 4weken rustig...

Nee hoor, helemaal niet :P
 
KNIP


Mijn advies voor de sportieve motorrijders: Ga het circuit op. Ben je weer voor minimaal 4weken rustig en doen die bochtjes op het klaverblad je ook minder.


KNIP
Ja, heb ik gezien hoe jij na een dagje circuit heel \"rustig\" naar huis rijdt. Circuitrijden helpt dus echt.... :X
 
Nog een paar jaar en je mag niets, raakt iedereen gefrustreerd en slaan we onze kinderen en schieten onze bazen dood ed.
Dus doe lekker waar je zin in heb, doe ik ook. En ik ben heus redelijk, al ben ik dan IN HUN OGEN een verkeerscrimineel.

IF YOU WANT TO DO SOMETHING YOU LIKE, DO IT TODAY, TOMORROW THERE IS A LAW AGAINST IT.


Helemaal mee eens. Ze vragen zich af waarom er steeds meer agressie in het verkeer is... het lijkt me duidelijk dat dat door de verkeers politie veroorzaakt wordt.
 
Helemaal mee eens. Ze vragen zich af waarom er steeds meer agressie in het verkeer is... het lijkt me duidelijk dat dat door de verkeers politie veroorzaakt wordt.
Wacht maar tot je ook door zo\'n k*t alpha rijder van de weg wordt gedrukt op een afrit en in de berm verder moet sturen. Dan schreeuw je ook uit dat er niet genoeg verkeerspolitie is.
 
pardon, gaan we generaliseren ? (er vanuit gaande dat je Alfa Romeo bedoelt)

Zal dr maar een draai aan geven....
Een alpha rijder is iemand die altijd eerte wil zijn en voor wil.
net als bèta rijder.

eigenlijk had je gewoon gelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan