Sommigen van ons zijn crimineel!

Op vrijdag 10 januari 2003 16:36 schreef BertV het volgende:
Nu drijven hier langzaam \"bepaalde iemanden\" boven...Die fietser vraagt er niet om dat jij gaat motorrijden, waarom wordt ie dan door jouw doodgereden?
Omdat \'ie op de snelweg reed! Gekke fietser.
 
ach zo\'n vaart zal het allemaal niet zo lopen...

voordat al die flitspalen weer gemaakt zijn (als het al geen dummies zijn :P ) en er een wetsvoorstelletje of wat door zijn is het al weer 2010 *D

en zo niet...

..... dan toch
 
Op vrijdag 10 januari 2003 16:36 schreef BertV het volgende:
Nu drijven hier langzaam \"bepaalde iemanden\" boven...Die fietser vraagt er niet om dat jij gaat motorrijden, waarom wordt ie dan door jouw doodgereden?
Wel schattig dat je mij \"bepaalde iemanden\" noemt, maar het insinueert iets wat me niet helemaal aanstaat. Komt nog bij dat je me niet helemaal goed begrijpt. Als je 110 rijdt waar je 100 mag en je mist net die meter, tja. Wat als je 100 mag, je rijdt 95, maar had die fietser kunnen beremmen als je 90 reed? Zo redenerent kun je dus beter thuis blijven.

Dat is iets waar we met z\'n allen echter niet voor kiezen, we stappen elke dag weer met miljarden in de auto, motor, vliegtuig, fiets en boot. En dat krijg je niet 100% veilig.

Het streven daarnaar is mooi, maar als je denkt dat je daar ooit in zult slagen, ben je een Don Quichot. Volgens mij erkent zelfs Spee dat het verkeer op snelwegen vrijwel niet veiliger kan. Waarom staan daar nog zoveel flitspalen dan?
 
Op vrijdag 10 januari 2003 17:07 schreef Bert.....of Henk het volgende:Waarom staan daar nog zoveel flitspalen dan?

je mot toch ergens je geld mee verdienen
bij ons in de buurt zijn 3 nieuwe flitspalen gekomen op de wegen waarvan we weten dat er altijd iets te hard wordt gereden..


maar ze zijn niet op de plaatsen geplaatst waar er nou daadwerkelijk ongelukken gebeuren!!!! :(
is 1 weg die heet ook de dodeweg omdat er al tientalle ongelukken zijn gebeurd daar..
maar daar staat natuurlijk geen flitspaal.. neujj die zetten ze lekker een paar kmtjes verderop waar toch nooit wat gebeurt maar waar iedereen net van een kruispunt afkomt en een lang stuk tegemoed gaat, dus lekker optrekt naar 80 en mischien er net overheen (ohoh tjongejongejonge) en hun maar weer lekker verdienen...
 
|( = het gevoel als ik lees dat de politie weer van alles doet om de persoon die wel eens te hard rijdt te pakken. :r

Is het nu echt zooooo moeilijk om te proberen meer criminelen te pakken? De wijken veiliger maken waar haast geen blanke meer in durft omdat de medelanders de boel terroriseren? In Rotterdam heb ik het idee dat we deze wijken verzamelen.... ;(

Net als Groen Links en de SP; KANSLOOS
 
je mot toch ergens je geld mee verdienen
bij ons in de buurt zijn 3 nieuwe flitspalen gekomen op de wegen waarvan we weten dat er altijd iets te hard wordt gereden..


maar ze zijn niet op de plaatsen geplaatst waar er nou daadwerkelijk ongelukken gebeuren!!!! :(
is 1 weg die heet ook de dodeweg omdat er al tientalle ongelukken zijn gebeurd daar..
maar daar staat natuurlijk geen flitspaal.. neujj die zetten ze lekker een paar kmtjes verderop waar toch nooit wat gebeurt maar waar iedereen net van een kruispunt afkomt en een lang stuk tegemoed gaat, dus lekker optrekt naar 80 en mischien er net overheen (ohoh tjongejongejonge) en hun maar weer lekker verdienen...
Nee, zo moet je niet denken.
Toen je aan het lessen was werd je geleerd hoe je je dient te gedragen op de weg.
Niet meer en niet minder.
Als je het daar niet mee eens bent had je toen al kunnen stoppen met lessen.
Maar je hebt doorgezet........ En nu ben je gewoon verplicht om je aan de verkeersregels te houden hoe K*t dat ook is. :+
Het wordt steeds moeilijker om even je gas open te treken op de openbare weg.
Mijn advies voor de sportieve motorrijders: Ga het circuit op. Ben je weer voor minimaal 4weken rustig en doen die bochtjes op het klaverblad je ook minder.
Dan denk je: heb ik dit altijd zo enorm spannnend gevonden :?
 
Als iedereen stil blijft staan, wordt er zeker niemand doodgereden. :z

Als niemand vliegt ,stort er niks neer.

Als niemand zwemt, verzuipt ook niemand.

Oftewel, als je die logica gebruikt, blijf lekker thuis!

Je weet toch dat de meeste ongelukken thuis gebeuren. Als ze echt wat voor de veiligheid van de bevolking willen doen moeten ze al die gevaarlijke huizen maar eens op gaan blazen. :)
 
Als iedereen stil blijft staan, wordt er zeker niemand doodgereden. :z

Als niemand vliegt ,stort er niks neer.

Als niemand zwemt, verzuipt ook niemand.

Oftewel, als je die logica gebruikt, blijf lekker thuis!

70% van alle ongevallen gebeurd in huis!
Dus naar buiten gaan is veiliger.

Tsja boeven vangen is gewoon gevaarlijk.
Ben ooit eens aanghouden omdat ik tussen 2 rijen auto\'s naar voor reed bij verkeersplein. Zeg ik tegen agent ik kwestie: \'joh ga eens boeven vangen\'
antwoord: \"dat doen we ook\"
ik weer: \'da\'s mooi want dan krijg ik nog 2 fietsen van je want die hebben ze vorige maand van me gejat\'
antwoord: \"meneer u moet niet lastig doen anders vorder ik uw rijbewijs\"

de politie je beste kameraad of zoiets :? :?

Belastingambtenaren zijn het en ik betaal godverdegodver nog mee aan hun salaris
 
Hhhhmmmm, Nu maar hopen dat diegene in de onopvallende auto\'s ook echt naar verkeersveiligheid kijken, dus niet klakkeloos naar te hoge snelheid. Dan gaan er dus vooral veel onbenullige koekblikken op de bon ipv oplettende motorrijders.
Dan is het in ieder geval beter dan dat het geld in nog meer radarpalen word gestopt........

Trouwens....de verkeers handhaving teams waarover ze het hier hebben zijn mensen die werken buiten de politieregio\'s om. Ze worden ook rechtstreeks door het ministerie betaald en van materiaal voorzien. In ruil daarvoor houden ze zich ook daadwerkelijk alleen maar met verkeer bezig en \"mogen\" ze dus geen boeven gaan vangen. Waardoor inderdaad menig \"echte\" agent zich schaamt als hij met deze mensen van verkeershandhavingteams word vergeleken......
 
Waardoor inderdaad menig \"echte\" agent zich schaamt als hij met deze mensen van verkeershandhavingteams word vergeleken......

je zou als moeder maar een zoon hebben die verkeershandhavingsmaloot is

zitten ze te theeleuten \"oh en mijn zoon die is gepromoveert tot blablabla.. enz\"
\"en wat doet jou zoon ook alweer?\"

ohja, eh.. hij rijd rond en deelt bonnen uit..

kom je thuis van je werk
\"en schat, hoeveel mensen heb je vandaag weer aangehouden/heb je hun dag verziekt?\"
het rijdend incassobureau

tuurlijk ze doen heus wel goed werk

bedoel mensen die asociaal bumperkleven heb ik echt spaug hekel aan..
maar hard rijden vind ik nou niet echt een \"LeVeNsGeVaArLiJk! iets..\"
het wordt alleen gevaarlijk als de situatie het niet toelaat

dus ala ghostrider spits uur en ik moet naar me werk om maar ff extreem te doen
 
|( = het gevoel als ik lees dat de politie weer van alles doet om de persoon die wel eens te hard rijdt te pakken. :r

Is het nu echt zooooo moeilijk om te proberen meer criminelen te pakken? De wijken veiliger maken waar haast geen blanke meer in durft omdat de medelanders de boel terroriseren? In Rotterdam heb ik het idee dat we deze wijken verzamelen.... ;(

Net als Groen Links en de SP; KANSLOOS

Hmmmmmmm mot sjegguh dak die Femke Halsband en Agnes Kanteslip toch niet echt kansloos vind :9 ..............

Maar ach als we allemaal krante en/of zooi gaan plaatsen is het forum zo weer down.... op alles is wel een op/aanmerking.......
 
... en vergeet niet dat ze bij \'t vangen van boeven misschien wel \'s een tikje zouden kunnen oplopen. Nee, dan is \'t pakken van wat hardrijders toch veiliger en lucratiever.
(effe voor de duidelijkheid, echte excessen mogen natuurlijk best aangepakt worden, alleen heb ik \'t idee dat die nou net niet gepakt worden.)


O-) , :X !

Ken toch een aantal ex-mods die de dans meerdere malen niét ontsprongen zijn! :P


Maar die waren misschien ook niet excessief genoeg?




})
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:09 schreef FrE-bLaDe het volgende:Hmmmmmmm mot sjegguh dak die Femke Halsband en Agnes Kanteslip toch niet echt kansloos vind :9 ..............

Om een goed hard te nemen en de idealen van de VVD laten zingen met hun mond vol })
 
van mij mogen ze hier op het dorp komen rijden.
En dan elke f... scooter een kentekenbewijs en -plaat !!!
gisterochtend weer zo \'n eikel in mijn linker... nee rechter.... nee linker....ach toch rechterbuitenspiegel.
En dan vlak voor een kruising erlangs willen (stomstomstom...ik moest linksaf, en hij in de remmen...!!!)zit er verd.. nog iemand achterop (z\'n meissie !!)
En dan nog vuil kijken ook !!! DIT KAN NIET OP HET DORP!!!
 
Nog een paar jaar en je mag niets, raakt iedereen gefrustreerd en slaan we onze kinderen en schieten onze bazen dood ed.
Dus doe lekker waar je zin in heb, doe ik ook. En ik ben heus redelijk, al ben ik dan IN HUN OGEN een verkeerscrimineel.

IF YOU WANT TO DO SOMETHING YOU LIKE, DO IT TODAY, TOMORROW THERE IS A LAW AGAINST IT.
 
O-) , :X !
Ken toch een aantal ex-mods die de dans meerdere malen niét ontsprongen zijn! :P
Maar die waren misschien ook niet excessief genoeg?
})
Zelf ook regelmatig heeeel veel geluk gehad. Maar goed, als ze me aan de kant zetten omdat ik 240 rij (heb pas 6 maanden de brievenbus angstvallig in de gaten gehouden, hij zal nu toch niet meer komen?), kan ik \'t ze als ik eerlijk ben niet echt kwalijk nemen.
Balen, vloeken, natuurlijk, maar ik snap op dat moment best dat ik dat risico loop als ik \'t gas effe opendraai.
Waar ik wel enorm van baal is dat ik ze meestal zie flitsen als er veel te verdienen valt, dus als \'t rustig op de weg is, of op plekken waar wat harder best kan.

Maar goed, die discussie hebben we hier al vaker gehad....
 
|( = het gevoel als ik lees dat de politie weer van alles doet om de persoon die wel eens te hard rijdt te pakken. :r

Is het nu echt zooooo moeilijk om te proberen meer criminelen te pakken? De wijken veiliger maken waar haast geen blanke meer in durft omdat de medelanders de boel terroriseren? In Rotterdam heb ik het idee dat we deze wijken verzamelen.... ;(

Net als Groen Links en de SP; KANSLOOS
:^

En bij mijn weten zijn overtredingen zoals snelheidsovertredingen nog altijd OVERTREDINGEN en geen MISDRIJVEN....met andere woorden... zulke uitspraken kunnen echt niet, zeker niet als ze door Justitie gedaan zijn! Gaat mijns inziens echt te ver om iemand die te hard rijdt een crimineel te noemen.

Zag net dat de PvdA weer groeit in de peilingen ;( ... in mijn ergste dromen voorzie ik weer doemtaferelen met Netelenbos-achtige klonen. :( :( :( Gelukkig donderen GroenLinks en die extremisten van de SP weer wat naar beneden, bedek vooral alle echte misdaden met de mantel der liefde, dan komt het vast wel goed met dit land. |( En pak vooral de gemakkelijke slachtoffers maar ipv de echte criminelen.... motorrijders die hun hobby beoefenen, eerlijke winkelmedewerkers die na de zoveelste gewelddadige roofoverval daadkrachtig optreden. Stelletje kl**tzakken bij Justitie. :r :r :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan