Soms gooien wat leuks in de tuin

hplaverda

MF veteraan
24 sep 2002
22.952
10
Yes...soms gooien ze wat leuks in mijn tuin..
Kom ik afgelopen vrijdagnacht thuis staat er ineens een oude jeugdliefde in mijn tuin :)
Ik was even blij verrast...en wilde jullie "haar"ook even showen... O-)

Met regelmaat help ik mensen met defecte motoren weer op weg en zodoende had ik via via vernomen dat een zoon van een neef ergens een oude motor had gevonden waar hij op mocht rijden. Alleen dat ding deed het niet...en poen hebben ze niet dus....gooi maar bij HP... :P

Vandaar dat ik dit ding ineens vond.
full

Na enig bellen kwam ik erachter dat de Z1000 8 jaar niet gereden heeft en dat men aan de ontsteking had zitten klooien enz...
Kortom...half uurtje rotzooien en jawel...bleeeeeeeeeerrrreee dat ding... :)
Nu zit er "toevallig" een verzekering op de Z dus de eigenaar maakt wel een heeeeeeeeellle kleine kans dat ik er wat langer mee bezig zal zijn en ook veel moet proefrijden voordat deze dame in orde bevonden zal worden door HP O-)
 
Laatst bewerkt:
Leuk man 8-)

mijn achtertuin is niet zo groot vindt er nooit wat........... |(

maar in'm hok......(zie'm hp maar eens)....
 
Zo'n legendarische Z1000 , hmm, ben ik ook voor te porren, machtige fietsen, en deze zo te zien nog een mooie dame ook, heb er nog wel een koper voor, en maat van me ligt al 10 jaar in trauma, opdat ie toen zijn Z 900 verkocht had, en is weer op zoek
 
:} :} :}

(hoe erg ik het ook vind :+ )

Succes ermee!! *D
Waarmee succes :? met erg vinden :) :P :+

Zo'n legendarische Z1000 , hmm, ben ik ook voor te porren, machtige fietsen, en deze zo te zien nog een mooie dame ook, heb er nog wel een koper voor, en maat van me ligt al 10 jaar in trauma, opdat ie toen zijn Z 900 verkocht had, en is weer op zoek
Weet niet of ding te koop is...zal eens vragen voor je als ik eigenaar spreek van de week... ;)
 
Wauw!
Dit is jeugdsentiment voor mij... ik heb er jaren op rondgereden op zo'n beest.
Ik had een bordaux rode, heerlijke fiets.
Volgens mij is die fiets grof geld waard. Ik heb nu een zwarte Supermagna, gekocht bij Schepers Motorendesign in Brunssum, die doet veel met Z1000 en z900 en zo.

suc6 ermee!



Yes...soms gooien ze wat leuks in mijn tuin..
Kom ik afgelopen vrijdagnacht thuis staat er ineens een oude jeugdliefde in mijn tuin :)
Ik was even blij verrast...en wilde jullie "haar"ook even showen... O-)

Met regelmaat help ik mensen met defecte motoren weer op weg en zodoende had ik via via vernomen dat een zoon van een neef ergens een oude motor had gevonden waar hij op mocht rijden. Alleen dat ding deed het niet...en poen hebben ze niet dus....gooi maar bij HP... :P

Vandaar dat ik dit ding ineens vond.
(Afbeelding)
Na enig bellen kwam ik erachter dat de Z1000 8 jaar niet gereden heeft en dat men aan de ontsteking had zitten klooien enz...
Kortom...half uurtje rotzooien en jawel...bleeeeeeeeeerrrreee dat ding... :)
Nu zit er "toevallig" een verzekering op de Z dus de eigenaar maakt wel een heeeeeeeeellle kleine kans dat ik er wat langer mee bezig zal zijn en ook veel moet proefrijden voordat deze dame in orde bevonden zal worden door HP O-)
 
prachtig :} ....als je me nog leuke dingen over z1000 spul kunt vertellen...mag je het altijd laten weten....mss heb ik er nog iets aan met die police 1000...
 
FF Update...
Hedenmiddag nog even beter afgesteld en de kawa gaat weer als de brandweer.
(zaten o.a. ook verschillende bougis in en ook nog korte+lange schacht :? :?
maar heb wel gekkere zaken mee gemaakt in de loop der jaren)

Groot minpunt...mij dure handschoen is kapot... ;( ..toerenteller vloog los en die moest ik ff vastzetten onderweg en toen brande er een gat in mijn duim doordat ik de gloeiend hete uitlaatbocht raakte....had net heel zachtjes gereden ermee O-)

Maar....nu is mijn droom verstoord. :X :X
Eerlijk gezegt moet ik nu helaas constateren, na paar 100km testwerk, dat die machines in mijn jeugdgedachte veel beter waren en reden dan ik nu heb ervaren.
Geluid blijft geweldig maar het sturen kan niet tippen aan veel van zijn tijd genoten...toch wat jammer... :?

Eigenaar zal wel blij zijn (nog niet gesproken) maar orgel start nu al voor je de krukas halfrond hebt....
:P
:)
 
Laatst bewerkt:
Hej, das mooi kl*te dat je droom ruw verstoord is. Als ik jou was zou ik zeker nog een jaartje bezig zijn met kijken of je de rij-eigenschappen kunt verbeteren, proefrijden, nog wat afstellen. En dan weer terug met de mededeling "beter als dit gaattie niet worden".

Veel plezier ermee, zo'n klusje mogen zie hier ook wel binnengooien.

cu,
John
 
Ik denk dat je met wat nieuwe vorkolie en betere dempertjes achter (evt balhoofd ff aandraaien?) een heel anders sturend fietsje hebt.... :)
 
Erg gaaf ding hoor 8-)
Als die bandjes ook 8 jaar stil gestaan hebben zou ik die ook maar vervangen voor wat betere rij-eigenschappen .....
 
Inderdaad. Ik ben pas weer begonnen en ik heb ondervonden dat er kwa wegligging heel veel veranderd is. De pk's waren er toen wel, maar het frame leek soms wel van elastiek....


Maar....nu is mijn droom verstoord. :X :X
Eerlijk gezegt moet ik nu helaas constateren, na paar 100km testwerk, dat die machines in mijn jeugdgedachte veel beter waren en reden dan ik nu heb ervaren.
Geluid blijft geweldig maar het sturen kan niet tippen aan veel van zijn tijd genoten...toch wat jammer... :?
 
Maar....nu is mijn droom verstoord. :X :X
Eerlijk gezegt moet ik nu helaas constateren, na paar 100km testwerk, dat die machines in mijn jeugdgedachte veel beter waren en reden dan ik nu heb ervaren.
Geluid blijft geweldig maar het sturen kan niet tippen aan veel van zijn tijd genoten...toch wat jammer... :?

he? jij rijdt toch Laverda? :? Nou dan, zo'n Kawa stuurt toch wel strakker dan die spaghetti-italiaan van je :?


:+

goed werk HP! :} :} :}
 
Leuk ding :) , maar als de bandjes ook 8 jaar stil hebben gestaan kan ik je uit ervaring vertellen dat dat de wegligging ook niet ten goede komt :+ (wel leuk btw :P ).
 
Wie wil er nou zo'n lelijke ouwe Z1000, geen smaak zeker. Er is toch véél mooier spul op de markt :?
Rijdt voor geen meter zeker zo'n ding ? Waterleidingpijpframe en niet vooruit te branden, laat staan tot stilstand komen.



Zie je het nu HP: echte motoren bijten, tamme Italianen accepteren alles })


[edit]typo ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Erg gaaf ding hoor 8-)
Als die bandjes ook 8 jaar stil gestaan hebben zou ik die ook maar vervangen voor wat betere rij-eigenschappen .....
Dacht gij dat ik met oude verdroogde banden ging rijden :? :?

Ben geen Magna zonnetjes shower :? :P :+

Bandjes zijn prima (2 oud en regelmatig verrolt) en shock's zijn in alle standen geweest....alleen al het stuur wat erop zit geeft een verkeerde zithouding..
he? jij rijdt toch Laverda? :? Nou dan, zo'n Kawa stuurt toch wel strakker dan die spaghetti-italiaan van je :?
:+
Een berijder op de Kawa, met dezelfde stuureigenschappen als ikzelf, heeft geen schijn van kans op de dijken tegen de Laverda ondanks zijn 20 pk meer...daar zet ik zo mijn geld op... :P :P
Zie je het nu HP: echte motoren bijten, tamme amerikanen en Vmaxen accepteren ales })
Hoe weet jij dat nu :? :? jij hebt nog nooit op een echte motor gezeten :)
O-)
:P
:+
 
Laatst bewerkt:
Zo ff oma update :P

Kawa is weer bij eigenaar en is in principe niet te koop voor de gewone burger.

Eigenaar heeft wel verzoek gedaan of ik de Kawa t.z.t. echt helemaal wil nalopen/ opknappen voor hem.
Heb dit jaar daar geen tijd voor maar heb wel toegezegt dat ik het in gedachte zal houden dus mogelijk volgend jaar na de zomer of zo.

Hij was erg blij dat het geval weer als de brandweer liep *D
 
Wie wil er nou zo'n lelijke ouwe Z1000, geen smaak zeker. Er is toch véél mooier spul op de markt :?
Rijdt voor geen meter zeker zo'n ding ? Waterleidingpijpframe en niet vooruit te branden, laat staan tot stilstand komen.



Zie je het nu HP: echte motoren bijten, tamme Italianen accepteren alles })


[edit]typo ;) [/edit]

Zeg Max....dit is een open deur...tamme italianen!?!.. nee..zo'n japanse schommelstoel uit het jaar kruik...( niet allemaal schieten..ik plaag max...)
 
Zeg Max....dit is een open deur...tamme italianen!?!.. nee..zo'n japanse schommelstoel uit het jaar kruik...( niet allemaal schieten..ik plaag max...)


Ik weet het niet maar volgens mij heb ik tijdens de Dvnnt met mijn slagschip (lees GS1100GK) toch elke italiaan ruim achter mij gelaten en dat is gewoon een dikke tourbuffel, die echt niet gemaakt is om hard te rijden, hmmmmmm }) eat my dust ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan