Soms heeft een mens geluk

Mooi geschreven verhaal... wanneer ga je weer zoiets meemaken? :)


;)
Van mij mag het weer flink wat jaartjes duren. Voor mij was het namelijk minder leuk, ik krijg daar de bibbers van.



P.s. De bestelling van de No Fear-stickers heb ik maar afgeblazen. Chicken-stickers hadden ze alleen met de tekst "kentucky fried chicken", dus die neem ik ook maar niet.
 
Het waren weer vrouwen, he..............
Net zo voor uitkijken als oude mannen met een hoed, bestuurders boven de 80 jaar, en van die opgevoerde plastic kermisbakken volgebouwd met speakers die je ritmisch voorbij bonken met daarin een naar links of rechts hangende jonge gast die net z'n rijbewijs heeft....(lekker stoer :r )
Ik ga d'r in ieder geval met een grote boog omheen....
 
Sommige mensen heb hun rijbewijs bij een pakje boter gekregen })

Gelukkig is alles goed afgelopen, en stil staan wat er allemaal kan gebeuren,
NIET DOEN!!
 
@FZR1000 Naked
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld ;) Hij doet alsof hij die idioot was die over de zebra scheurde... Of hij is het echt, in dat geval mogen ze zijn rijbewijs wel weer terug in de boter stoppen...

Overigens, ik ben het eens met de meningen hier, het is prima als je in de auto praat met je medepassagiers, als je aandacht op de weg maar op de eerste plaats komt. Als je aandacht in het verkeer vereist is kun je best even niet reageren of de rest verzoeken hun mond te houden (misschien iets overdreven, maar als het moet). Als die anderen dat onbeschoft vinden is dat hun probleem.... En mocht je een leuke discussie daarover beginnen dan zijn er genoeg argumenten om die te winnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Het waren weer vrouwen, he..............
Net zo voor uitkijken als oude mannen met een hoed, bestuurders boven de 80 jaar, en van die opgevoerde plastic kermisbakken volgebouwd met speakers die je ritmisch voorbij bonken met daarin een naar links of rechts hangende jonge gast die net z'n rijbewijs heeft....(lekker stoer :r )
Ik ga d'r in ieder geval met een grote boog omheen....

t Is niet persoonlijk hoor!! Maar ehhhhh..... vanmorgen, 80 km zone, ik rijd 90 (dat schijnt te mogen) en wat zit r achter me te duwen in een djiepie. Jawel, blond met telefoon (ze zag r trouwens wel goed uit :Y ).

t Zal wel zo zijn dat ze ons meer opvallen dan ouwe mannen en jonge petjes en daardoor lijkt t alsof t altijd alleen maar die vrouwen zijn (vooral blonde :) ).

Maar mannen zijn vast net zo erg, of misschien nog wel veel erger O-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan