Soms start motor niet

StefanZXR400

Rookie
17 jul 2013
21
0
Lisse
Beste rijders,

Ik merk dat het steeds vaker voorkomt dat mijn ZXR400 uit 2001 niet wilt starten. Nu ben ik erachter gekomen dat als ik mijn contact opnieuw aan zet, deze direct start. Zou het in mijn contactslot kunnen zitten?

Wanneer hij dus niet wilt aanslaan, hoor je duidelijk me startmotor draaien, alleen geeft die totaal geen teken van leven..
 
als ik t zo lees kan je beter naar de dealer ipv t zelf doen en de boel slopen

maar als je toch zelf wild doen .

als die niet start en wel vooruitschiet = je startmotor niet stuk
zo kan je het ook testen of je blok rond gaat , zet hem op de midden bok ( als je die hebt )
en voel of er lucht uit je uitlaat komt , dat zijn dan de compressie slagen .


had is een zzr 600 die een stukke startkoppeling had startmotor draaide wel maar startkoppeling was stuk dus kon ik hem alleen aanrennen
 
Laatst bewerkt:
Zet hem in zn 1


Als die wegrydt zonder jou dan weet je het


Tjezus

Lekker advies, Tjezus. Volgens mij start geen enkele motor als hij in z'n 1 staat.

verder Luisteren:
niks -> contact aanzetten
klik -> relais werkt, motor niet
hoogtoerig rrrrrrrrrrrt -> startmotor draait, de rest niet.
whop, whop, whop, whop -> Krukas draait mee.
whop, whooop, whooooooop, klik -> accu leeg

Heb je de standaard dingen al nagelopen, benzine kraan, jiffy schakelaar, noodknop.
 
Laatst bewerkt:

Lekker advies, Tjezus. Volgens mij start geen enkele motor als hij in z'n 1 staat.


verder Luisteren:
niks -> contact aanzetten
klik -> relais werkt, motor niet
hoogtoerig rrrrrrrrrrrt -> startmotor draait, de rest niet.
whop, whop, whop, whop -> Krukas draait mee.
whop, whooop, whooooooop, klik -> accu leeg

Heb je de standaard dingen al nagelopen, benzine kraan, jiffy schakelaar, noodknop.
Zeker wel.. Zou mooi worden, als je voor het stoplicht je motor af zou laten slaan en je hem niet eens kunt starten.
 
Zeker wel.. Zou mooi worden, als je voor het stoplicht je motor af zou laten slaan en je hem niet eens kunt starten.

full
 
Lekker advies, Tjezus. Volgens mij start geen enkele motor als hij in z'n 1 staat.

verder Luisteren:
niks -> contact aanzetten
klik -> relais werkt, motor niet
hoogtoerig rrrrrrrrrrrt -> startmotor draait, de rest niet.
whop, whop, whop, whop -> Krukas draait mee.
whop, whooop, whooooooop, klik -> accu leeg

Heb je de standaard dingen al nagelopen, benzine kraan, jiffy schakelaar, noodknop.


vergeet de schietstoel niet :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan