Soms zit het mee, en Soms zit het tegen

Bel Hans van roadrunner morgen ff op met dit probleem, ik ben ervan overtuigd dat 'ie zijn best doet om je netjes verder te helpen.
Als je goede service van hun gewend bent, kun je dat nu niet van een paar eurootjes laten afhangen.

Groeten Paul.

Ben bij Roadrunner geweest en heb even met het met Hans over die ....... :( van de Amersfoortse gehad en vervolgens gewoon de motor naar Roadrunner gebracht. Vervangend vervoer krijg ik niet volgens de Amersfoortse, maar dat is dan maar even zo. Ik heb toch een beter gevoel bij Roadrunner dan bij Safe of Motoport. (niets ten nadele van hen, maar ik heb er geen ervaring mee en kom er nooit)
De Amersfoortse is verder nog niet klaar met mij, want in mijn polis staat niets over een lijstje met dealers. Er staat alleen dat het een erkende dealer moet zijn (erkend hebben ze Roadrunner want ik mag hem daar laten maken) alleen is het geen dealer waar hun afspraken mee hebben dus moet ik gewoon mijn eigen risico betalen (helemaal terrecht) wat niet kan is dat ze net zo makkelijk zeggen dat ik geen vervangend vervoer krijg.
Volgens een man van de schade-club in A-foort was het een voordeel wat ik had (en geen recht) als ik de fiets bij een samenwerkende dealer liet repareren. Ik heb even in mijn polis gekeken en daar staat toch echt alleen maar dat het een erkende dealer moet zijn, en nergens staat dat er een uitzondering van toepassing is op vervangend vervoer. Er staat alleen dat ik voor de duur van de reparatie, of een redelijke termijn die nodig is voor het verkrijgen van een nieuw voertuig (als ie totall-loss is) een vervangendvervoersmiddel in dezelfde categorie krijg.

Dus, kom maar op met die motor, en zo niet ga ik morgen even bellen met de rechtsbijstandverz. Mogen die even in a-foort gaan vragen hoe het zit }) . Het gaat al niet eens meer om de motor maar gewoon om het idee, als je zelf niet alles in de gaten houd wordt je gewoon afgescheept met dat is nou eenmaal zo.

Piraten :j als er betaald moet worden zijn ze er als de kippen bij, moeten ze vervolgens presteren laten ze het zwaar afweten en proberen ze de zaak suf te lullen.
 
Op het klaverblad de stepjes op de grond?? en daarna de middenbok?? vreemd....

Op het klaverblad zitten geen kuilen, Als je door een kuiltje rijd en de motor veert in dan heb je al heel snel dat de middenbok de grond raakt. Als ie niet ingeveerd is draai je net over de punt van de middenbok heen. Bij rechtuit is het veren niet erg maar als je op het punt zit dat de poot van de middenbok het laagst is is de grondspeling heel klein en dan hoef je maar iets in te veren en dan schraapt ie over de grond. Als je dan weer iets schuiner gaat is ie over het laagste punt heen en dan kan ie net weer wat meer inveren.

Ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel want het is wel een ingewikkeld verhaal geworden geloof ik..
 
Aha, ik heb het begrepen.. shit dus.. ik hoop voor je dat de verzekering snel is.. kan nog wel eens duren met die lui... inderdaad jij moet altijd op tijd betalen.. maar als zij moeten betalen.. dan zijn er op eens allemaal haken en ogen..
Sterkte, enne hoe is het met je spierpijn ??
 
Nou.. Vandaag was het zover, de expert is geweest. Beetje met gemengde gevoelens aangehoord wat het oordeel en dat was voor de KaWa niet zo best.

Vrijwel zeker totall-loss, de opkopers zijn al ingeschakeld.

Nou maar even afwachten wat het definitief wordt maar 'k-heb al wel stieken even gekeken bij een gsx-r 750. Ziet er helemaal niet slecht uit, weet alleen nog niet of ik er lekker op kan rijden en of het allemaal financieel gaat lukken maar het is in ieder geval wel leuk om weer te kijken naar motoren, met in je achterhoofd dat het niet bij kijken alleen blijft })

Maar het blijft zonde :( van de KaWa, was er nog lang niet op uitgekeken.
 
Nou... Het oordeel is geveld.. 3050 euro schade maar niets ernstigs. Veel plastic naar de kl**te maar verder niets krom dus hij wordt weer in elkaar geknutseld. Met een beetje mats binnenkort weer touren.

Ik heb maar besloten om de middenbok er niet meer onder te laten zetten. Een keer tegen de vloer is genoeg..
 
Potverdomme, dit is echt balen :(

Gelukkig heb je zelf nauwelijks iets en ben je all-risk verzekerd.

Ik ben nu wel even erg blij dat er geen middenbok meer op m'n ZZR600 zit.

Succes met herstellen, en hopen dat je gauw weer op je trouwe Kawa mag springen!
 
In eerste instantie schudde de dealer z'n hoofd en had zo iets van... kwee nie of dit nog wat wordt.. na enige research bleek het plastic goedkoper (maar nog steeds erug duur vind ik) dan gedacht. De spullen zijn besteld en komen als het allemaal meezit woensdag binnen en dan kunnen ze hem inplannen als alles er is..

Nog effe wachten :( dan kan ik weer sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan