Sonnema Berenburg

ik wil wel eens een lijstje posten met nederlandse biersoorten ,als je die allemaal gedronken hebt (niet in een keer :) )praat je wel anders .Er zijn tientallen soorten bier weer je geen weet van hebt .
Zo,weer even de nederlandse bieren gepromoot !

proost
Brouwerij \'t IJ maakt een paar lekkere :}
 
ik wil wel eens een lijstje posten met nederlandse biersoorten ,als je die allemaal gedronken hebt (niet in een keer :) )praat je wel anders .Er zijn tientallen soorten bier weer je geen weet van hebt .
Zo,weer even de nederlandse bieren gepromoot !

proost

Daar zul je waarschijnlijk, nou ok; 100% gelijk in hebben.
Zullen vast wel wat goede bijzitten, maar donker bier is aan mij niet besteed!

Oh ja; ik ben ook geen fijnproever, maar Grolsch :}
 
heee pooh,, vanuit Turnhout is het 2x hoesten naar Tilburg, daar hebben ze nog eeen veeeeeeeeeeeeel lekkerder alternatief, SCHROBBELAER, zit in de zelfde categorie
zelfde soort fles, komt van nabij jouw omgeving
verdampt ook sneller als water, laat zich ook goed combineren met alle soortrn bier, incl jupiler, trappist, duvel, triple etc.

is dat spul jouw ook bekend ???

Nooit van gehoort.. maar euhh.. styerke drank mengen met bier?! Dat klinkt écht walgelijk.
Sterke drank mix je meestal met frisdrank opdat je de alcohol smaak zo sterk niemeer hebt. Ga jij er bier bijkappen dat zowirzo 9/10 walgelijk smaakt?!

Btw, rev heeft eerst een flesje getrakteert om me berenburg te laten proeven.. moet jij misschien ook maar eens doen dan?! :)
 
Berenburg, breezers: bah, doe mij maar whisky :9
En ik drink geen bier maar Rodenbach van \'t vat is wel lekker!
 
Op donderdag 21 februari 2002 00:52 schreef bogarde het volgende:Dan is die afstand 50 meter te groot, een echte vries werkt bij sonnema ;) :?

Fries

Beetje Cola erbij en drinken maar. \'t is net limonade :+
 
Waar in hemelsnaam in België of vlak over de grens vind je dat spul?!
Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! ;(

Ik koop de meeste drank in Luxemburg. Rijd er toch minimaal 3 keer per jaar naar toe. Scheelt heel veel centjes. En ze verkopen ook gewoon nederlandse troep :)
 
HOEZO ASOBAK????
:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Golfjes zijn gewoon asobakken. Voornamelijk type 1 en 2.. zitten er van die sukkels in.. GTI, klotegeluid uit die pijp.. vriendin ernaast en dan stoer doen bij de mc donalds en wedstrijdje willen doen enz. Terwijl ze gewoon verliezen, maar daar kunnen ze dan niet tegen, en helemaal niet omdat hun vriendinnetje ernaast zit.

Of zoals vorige week dat een golf 2 zat te toeteren dat ik door rood moest rijden. Dikke vinger voor \'m. Nee ik heb het niet zo op van die stoere sukkeltjes in Golf GTItjes. Er zijn natuurlijk ook normale mensen in een golf, maar het is en blijft een asobak. Ben blij dat m\'n vriendin de golf 1 en 2 lelijke auto\'s vind ;)
 
Idee:

Tourtochtje richting Bolsward + een rondleiding door de Sonnema Fabriek en daarna even lekker proeven. Whhaaaaa, dat wordt een heftige rit terug ;) Maar Seriues ze geven rondleidingen + proeven.
 
Golfjes zijn gewoon asobakken. Voornamelijk type 1 en 2.. zitten er van die sukkels in.. GTI, klotegeluid uit die pijp.. vriendin ernaast en dan stoer doen bij de mc donalds en wedstrijdje willen doen enz. Terwijl ze gewoon verliezen, maar daar kunnen ze dan niet tegen, en helemaal niet omdat hun vriendinnetje ernaast zit.

Of zoals vorige week dat een golf 2 zat te toeteren dat ik door rood moest rijden. Dikke vinger voor \'m. Nee ik heb het niet zo op van die stoere sukkeltjes in Golf GTItjes. Er zijn natuurlijk ook normale mensen in een golf, maar het is en blijft een asobak. Ben blij dat m\'n vriendin de golf 1 en 2 lelijke auto\'s vind ;)

Jouw vrienden rijden zeker allemaal Mercedes of BMW?! :)
 
Heej Pooh,

SCHROBBELAER is errug goed.. beter dan berenbrug...

Persoonlijk ga ik niet voor de mixxen, gewoon whiskey of Grolsch. Maar als het dan moet, dan geef maar een Vodka-Cassis, da\'s pas ranja!!!!

Wordt alleen vaak een :r boel :+ :+
 
Heej Pooh,

SCHROBBELAER is errug goed.. beter dan berenbrug...

Persoonlijk ga ik niet voor de mixxen, gewoon whiskey of Grolsch. Maar als het dan moet, dan geef maar een Vodka-Cassis, da\'s pas ranja!!!!

Wordt alleen vaak een :r boel :+ :+

Jeh, SCHROBBELAER roelez :}
 
Lijkt me dat elke zichzelf respecteerende slijter het wel in z\'n shop heeft...
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of je naar Bunnik komt, maar zo ja dan neem ik wel een doosje voor je mee...

Bunnik, da\'s dat feestje zeker he? Kom\'k wel heen denk\'k.. alleen was dat achterop bij iemand geloof\'k.. niet echt handig kratje voeren dus :)
Toch bedankt.
 
sjit.. nu snap\'k waarom me baco vorig weekends zo slecht smaakte.. is niet doordat berenburg zo lekker is maar omdat ik gvd smirnoff aan\'t schenken was ipv bacardi :(
:r
 
Op donderdag 21 februari 2002 11:02 schreef JK het volgende:Golfjes zijn gewoon asobakken. Voornamelijk type 1 en 2.. zitten er van die sukkels in.. GTI, klotegeluid uit die pijp.. vriendin ernaast en dan stoer doen bij de mc donalds en wedstrijdje willen doen enz. Terwijl ze gewoon verliezen, maar daar kunnen ze dan niet tegen, en helemaal niet omdat hun vriendinnetje ernaast zit.

Of zoals vorige week dat een golf 2 zat te toeteren dat ik door rood moest rijden. Dikke vinger voor \'m. Nee ik heb het niet zo op van die stoere sukkeltjes in Golf GTItjes. Er zijn natuurlijk ook normale mensen in een golf, maar het is en blijft een asobak. Ben blij dat m\'n vriendin de golf 1 en 2 lelijke auto\'s vind ;)

Gelukkig, ik dacht al dat je mij een stoer sukkeltje vond, maar ik heb ook geen GTi.
Ik heb wel een luxe uitvoering... privé vijver in de auto op regenachtige dagen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan