sorry Donald

KDTL

MF veteraan
17 jul 2007
7.516
943
donald-duck1.jpg


Eén van zijn vriendjes heeft een ontmoeting met mijn borstkas zojuist niet overleefd...
;( ;( ;(

Sneu voor het beest.

Maar mijn hemel. Wat een knal. Ik heb al eens een duif mogen wegkoppen en een klein vogeltje een schouderduw gegeven, maar zo'n eend is wel even wat anders.

Ik had mijn bammetjes onder de jas :+ (geen zin om een rugtas mee te nemen), maar die zijn plat! En ik zie het begin van een beurse plek.

Als een eend met dik 100/uur al zo aanvoelt, wat doet een gans of ooievaar oid wel niet?

Ik ga even zielig in een hoekje zitten piepen..... })

P.S. Mijn plekje in het hiernamaals zal wel vergeven worden. Ik heb me toch een partij staan vloeken! Sorry nog daarvoor mocht je daar aanstoot aan nemen :$
 
Oh ik kan het me voorstellen dat het schrikken en pijnlijk is! Enneh... vloeken kan gewoon deugd doen. :)
Kniesoren die daar aanstoot aannemen zouden het beter nu en dan zelf eens doen. *O*
De wereld zou er zoveel beter uitzien :Y
 
ja das een behoorlijke knal zo'n eend die geeft op dat moment echt niet mee

een duif tegen de helm was al een hele boem en leverde een kapotte vizier op
ben je wel in 1 keer wakker

beterschap met je beursheid
 
Is ff schrikken idd.. ik kon zelf nog een duif ontwijken met mn helm.. was ook wel aardige tik geweest..
Met de auto in duitsland met 220 een witte duif geschept. Wat een giga knal op mn voorruit zeg!l gelukkig kwam hij er niet doorheen maar het gaf wel een flinke vlek op mn ruit en een jankende/boze vriendin naast me (moet je maar niet zo hard rijden...) B|
 
Je kan zo'n beest beter doodrijden dan dat je het na een 100km/h kopstaart botsing (hahaha) laat creperen op de weg.

Alhoewel... dat overleven ze meestal ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje.

Naast een behoorlijk opkomende pijn (kolere zeg!) ga ik me dus nu ook nog eens schuldig voelen..... :X :X :X :X

-O- -O- -O- -O-

Aan de andere kant. Die beesten maken me 's morgens toch een partij herrie! Wordt er regelmatig wakker van. :+

Misschien was dit NET de luidruchtigste? :9

Duif tegen helm vond ik een stuk minder hard trouwens. Dit was een hardere klap.

Ben even niet echt happy -O- -O- -O-
Misschien maar een paracetamolletje nemen...

edit: duif weegt zo'n 500 gr en eend al snel een krappe 2 kg; kinetische energie zit de massa lineair in dus bij dezelfde snelheid is een klap van een eend 4x zo hard als van een duif. Behalve als een 2CV betreft. Die wegen zo'n 560 kg. Dat doet dus nog meer pijn..... :+
 
Laatst bewerkt:
Schuldig? Waarover? Die eend vloog in de weg, die beesten moeten ook maar een beetje met de tijd meegaan hoor :+

Maar nee, zonder gekheid, je kunt er niks aan doen. Wel beroerd trouwens, misschien heb je wel last van wat gekneusde ribben of een ingedeukt borstkas ofzo? Heb ik een keer gehad in de botsautootjes :X Ging tegen het verkeer in, BAM, schoot met mijn borstkas tegen het stuurtje aan. Paar dagen flink last van gehad (was vroegah, dat wel).

Of voel je je schuldig over het vloeken? Das terecht, branden zul je ;)
 
En nu het belangrijkste: geen schade aan je motor? :P

Neuh. De eend zag mijn gestaalde borstkas aan voor een zachte zone.... :X :X :X

Ik was even teruggegaan (om beest eventueel uit zijn lijden te verlossen) maar het beest was niet eens opengebarsten. Het omhulsel -zeg maar- was nog intact.

Ik voel me ook niet echt schuldig hoor..... *D *D *D
Heb verdorie vroeger kippen de nek omgedraaid.

Het is gewoon allemaal de schuld van de vrouwtjeseenden. Die waggelen een beetje met hun konten, de mannetjeseenden zijn helemaal de kluts kwijt en letten niet meer op.
Ik zie een analogie met "rokjesdag" :P -> de eerste dag dat de dames allemaal bloter gekleed gaan (spreken ze dat trouwens af met zijn allen? :? ), dan knallen kerels ook overal tegenaan omdat ze niet opletten...
:X :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Kwam de eend van rechts?


wiki.nl over de wilde eend zei:
Een volwassen eend weegt tussen de 700 en 1500 gram.
dus ja, das een flinke klap met 100km/u
 
Laatst bewerkt:
Jeetje.

Naast een behoorlijk opkomende pijn (kolere zeg!) ga ik me dus nu ook nog eens schuldig voelen..... :X :X :X :X

-O- -O- -O- -O-

Aan de andere kant. Die beesten maken me 's morgens toch een partij herrie! Wordt er regelmatig wakker van. :+

Misschien was dit NET de luidruchtigste? :9

Duif tegen helm vond ik een stuk minder hard trouwens. Dit was een hardere klap.

Ben even niet echt happy -O- -O- -O-
Misschien maar een paracetamolletje nemen...

edit: duif weegt zo'n 500 gr en eend al snel een krappe 2 kg; kinetische energie zit de massa lineair in dus bij dezelfde snelheid is een klap van een eend 4x zo hard als van een duif. Behalve als een 2CV betreft. Die wegen zo'n 560 kg. Dat doet dus nog meer pijn..... :+
Gelukkig vliegen 2CV niet zo snel voorbij :+
 
Awww een eendje. -O-

En die zijn zo lief.
Je ziet nu overal koppeltjes lopen .


Maar dat zal een flinke klap geweest zijn!
Gelukkig ben je niet gevallen.

Maarre, net gebeurd? Dan zal de pijn nog wel wat verder opkomen. :/
Hoe je paracetamolletjes bij de hand. :P
 
Laatst bewerkt:
Hoe je paracetamolletjes bij de hand. :P

Was ik niet echt van plan. Ze helpen namelijk een stuk beter als je ze inneemt.

:+ :+ :+ :+ :+

Ach. Als rasechte emotie-eter ga ik dadelijk maar een extra-lekker broodje scoren voor de lunch. Ik voel me zelf namelijk echt zielig 8-) 8-) 8-)
 
edit: duif weegt zo'n 500 gr en eend al snel een krappe 2 kg; kinetische energie zit de massa lineair in dus bij dezelfde snelheid is een klap van een eend 4x zo hard als van een duif. Behalve als een 2CV betreft. Die wegen zo'n 560 kg. Dat doet dus nog meer pijn..... :+
De kans dat die in een vijver blijven drijven, "kwak" zeggen, opstijgen en dan in glijvlucht tegen jouw borst knallen is statistisch gezien niet zo groot...
full


Meer serieus: sterkte gewenst, dit moet een flinke klap gegeven hebben
 
Laatst bewerkt:
Pfoeh, dat moet een beste klap geweest zijn. Ik heb ooit met 80 km per uur een duif tegen mijn knie gehad en die is weken twee keer zo dik geweest. (mijn knie, niet de duif)

Sterkte!
 
het is maar goed dat je hebt zitten vloeken...

uit onderzoek is gebleken dat vloeken oplucht en de pijn verzacht haha


dus stel dat je dat nou niet had gedaan... kon je nu niet meer hier op het forum typen van de pijn.
r.i.p. lieve Donald
 
Terug
Bovenaan Onderaan