sorry Donald

Heb wel eens een eend op mijn schouder gehad.. dat voel je toch nog wel een paar dagen hoor :P
 
Gelukkig is de eend ook nog goed terecht gekomen!!

158629450_5da86d05a4.jpg
 
ja dat geeft echt een opduvel zo,n eend.
ik heb met 160km/h een fazant op de schouder opgevangen.
ben een week verlamd aan de rechtse kant geweest.
arm en nek had alle kleuren van de regenboog
 
Laatst bewerkt:
Eenden doen het er gewoon om man, vorig jaar reed ik ( gelukkig ) met 80 km per uur en ik was zo een beetje aan het wegdromen wat je wel eens hebt op een lange rechte 80 km/h weg.
En BAM! eend tege me kop aan, jezus wat schrok ik me dood zeg, en het ergste was nog de eend leefde nog.
Hij kon nog een beetje lopen en hij liep de sloot in toen kon ik hem ook niet meer uit zijn lijden verlossen, maar ik denk dat hij dat ook nie nodig had....volgens mij lachte ie me gewoon uit met me kapotte vizier.
 
Eenden doen het er gewoon om man, vorig jaar reed ik ( gelukkig ) met 80 km per uur en ik was zo een beetje aan het wegdromen wat je wel eens hebt op een lange rechte 80 km/h weg.
En BAM! eend tege me kop aan, jezus wat schrok ik me dood zeg, en het ergste was nog de eend leefde nog.
Hij kon nog een beetje lopen en hij liep de sloot in toen kon ik hem ook niet meer uit zijn lijden verlossen, maar ik denk dat hij dat ook nie nodig had....volgens mij lachte ie me gewoon uit met me kapotte vizier.

_O- Moet er stiekem ook wel een beetje om lachen, je beschrijft 't leuk.... :+
 
Kut is dat, ik heb een keer een eend gespiest met het rempedaal van mn oude MZ, wat in principe een platgeknepen metalen buis is... Uit reflex hem ik m er af getrapt, daarna terug gereden, hij lag nog wat te stuiptrekken maar was al snel dood, toen heb ik m maar in de berm achter een boom neergelegd, heb me wel even schuldig gevoeld '(
 
Laatst bewerkt:
auwie, gelukkig ben je niet gevallen :P wel netjes van je om terug te gaan om hem eventueel uit zijn lijden te verlossen,

maar hoest nou met de pijn (emotioneel:X)
 
-O-

Echt, iets wat ik zelf overreden heb zou ik nooit op kunnen eten.

Noem mij hypocriet, maar ik wil mijn vlees onherkenbaar en in hapklare brokken op mijn bord.
Ik heb een beetje traumatische ervaringen opgedaan in mijn jeugd mbt zielige dieren en mijn opa die boer was. :/

En je bidt ook al niet voor bruine bonen...
 
Medelijden met dat klotebeest is nu 0. Misschien wel minder.

PIJN!

De wraak van de duck zeg maar.... '( '( '( '(
 
Het is gewoon allemaal de schuld van de vrouwtjeseenden. Die waggelen een beetje met hun konten, de mannetjeseenden zijn helemaal de kluts kwijt en letten niet meer op.
Ik zie een analogie met "rokjesdag" :P -> de eerste dag dat de dames allemaal bloter gekleed gaan (spreken ze dat trouwens af met zijn allen? :? ), dan knallen kerels ook overal tegenaan omdat ze niet opletten...

:^

Het geile seizoen is weer aangebroken.
 
Maax, mijn ANWB diefstal verzekering (pag6) dekt kleding schade tot 1000 Euro. Verder dekt het ook schade op de motor bij aanrijding van een dier. Kijk maar goed naar je polis, misschien kan je je helm of vizier verhalen op de verzekering.

1. Verzekerd is:
schade aan de motor ontstaan door:
a. brand, kortsluiting, zelfontbranding en blikseminslag;
b. diefstal, waarmee gelijk gesteld wordt:
- 'joyriding'. Schade aan de motor ontstaan gedurende de periode
waarin deze aan verzekerde ontnomen is geweest, wordt eveneens
vergoed;
- een al dan niet geslaagde, aantoonbare, poging tot diefstal van de
motor of enig voorwerp daaraan. Diefstal van de motor is uitsluitend
verzekerd indien de motor op slot was gezet met een ART
categorie 4 goedgekeurd slot;
c. storm waardoor de motor omwaait of door vallende voorwerpen wordt
beschadigd. Onder storm wordt verstaan wind met een snelheid van ten
minste 14 meter per seconde (windkracht 7);
d. natuurrampen, zoals lawines, overstroming, vloedgolf, aardbeving, vallend
gesteente of vulkanische uitbarsting;
e. hagel;
f. aantoonbare botsing met dieren. Schade als gevolg hiervan ontstaan door
botsing met andere zaken is niet verzekerd;

g. transport per boot, trein, vliegtuig, maar niet verzekerd is uitsluitend
schrammen, krassen of lakschade als gevolg van een dergelijke transport.
h. motorkleding
Motorkleding is tot een bedrag van € 1.000,- verzekerd indien deze door
een hierboven genoemde schadegebeurtenis beschadigen of totaal
verloren gaat. Diefstalschade van motorkleding is uitsluitend verzekerd
indien ook de gehele motor is gestolen

hm... ik kan het even niet terug vinden, ik moet het nog eens lezen. Maar bekijk nog eens je eigen polis misschien dat je nog wat terug kan krijgen van de verzekering.
 
Laatst bewerkt:
maatje had er in de goede oude scooter tijd er 1 in z,n radiateur van ze yamaha aerox zitten beest was uiteraard overleden maar de kappen aan de voorkant en de radiateur ook niet normaal en dat was met een gang van +- 40 a 60 kmh

ts suc6 er mee en gelukkig is het bij wat blauwe plekken gebleven voor het zelfde geld was het erger afgelopen ivm onderuitglijden door de schrik of zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan