sorry Donald

-O-

Echt, iets wat ik zelf overreden heb zou ik nooit op kunnen eten.

Noem mij hypocriet, maar ik wil mijn vlees onherkenbaar en in hapklare brokken op mijn bord.
Ik heb een beetje traumatische ervaringen opgedaan in mijn jeugd mbt zielige dieren en mijn opa die boer was. :/


elk stuk vlees waar ik tegen aan rijdt neem ik gewoon mee naar huis.

soms lekker soms een beetje vet :9~
 
ik heb van de week ook al een keer of 10 moeten remmen met auto en motor voor divers vliegend wild. (gelukkig niks geraakt, k heb respect voor dieren)

net als je voorbij rijdt vliegen ze altijd in je richting,....waarom zou je zeggen?
 
ik heb van de week ook al een keer of 10 moeten remmen met auto en motor voor divers vliegend wild. (gelukkig niks geraakt, k heb respect voor dieren)

net als je voorbij rijdt vliegen ze altijd in je richting,....waarom zou je zeggen?
Omdat jij respect hebt voor dieren trek je ze aan. Die beesten voelen dat!
 
Ik hoop wel dat je de reeën hebt meegenomen om aan de plaatselijke poelier te slijten. Het dier is na het overlijden door de aanrijding jouw eigendom geworden en uit de opbrengst kun je jouw schade dekken.


het probleem was dat het 2 uur in de nacht was.. 2 kids op de achterbank en ik met bier achter m'n kiezen. gelukkig werkte de lampen wel dus konden we verder. na 5 km bedacht ik me in eens dat het idd wel erg lekker was, en wilde ze toch halen. m'n vrouw was toch van de kaart en wilde alleen maar naar huis. (groot gelijk) mijn ouders gebeld die nog wel op de verjaardag waren of die even wilde kijken, maar ze waren alle 2 al weg.. (wel mijn wieldop terug gekregen haha)..
 
Volgens mij heb jij nu ook bier achter je kiezen. Niets mis mee natuurlijk, achter je beeldschermpje. Maar met 100+ in een bocht?? En 2 kids achterin??? en je vrouw die die 2 gebaard heeft???? Pas op: ik ben de moraalridder!
 
100+ in een lange bocht valt dan best mee. je mag er 80 dus ach.. je weet op een motor rij je toch altijd iets te hard.

en moraalridder?? nou dan mag ik mijn motor wel weg doen.. want het maakt niet uit of in nu 50 of 100 rijd.. een ongeluk zit in een klein hoekje.. en kunnen altijd nare gevolgen hebben..
een vader van een maat ven m'n broertje heeft met 30 een ongeval gehad en is nu verlamd in z'n benen.. dus tja..
 
ik zag de topic titel, en dacht dat je met katrien naar bed was geweest... maar dat valt al weer mee..
 
Katrien lijkt me een beetje een stijve trut.... NIet echt een beest in bed... :+


Maar mannen. Wat heb ik een pijn! Moest net stoppen met hardlopen na enkele km's omdat ik geen adem kan halen.

Voelt niet goed. Hele borst is geel/blauw/paars/zwart.

Tip van de dag; NIET tegen eenden aan rijden!
 
De laatste paar dagen heb ik weer een hoop dode eenden zien liggen langs de snelweg, het is weer echt de tijd er voor.

Darwin heeft het weer druk met het uitroeien van de domste/traagste exemplaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan