Sorry hoor

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Organisatiestructuur.gif


Where is the world coming 2?
Als het hier ooit zo ziek gaat worden, dan ben ik weg !
 
Wat erg!!

Heb vanmiddag nog met Obsidian gesproken, was global mod \'vroeger\' (ik ken hem een beetje omdat we een samen-koop-actie hadden, ben bij hem thuis geweest)

Hij is vrij snel gestopt wegens \'onenigheid\' met het \'management\', dat heeft hij mij nu verteld...beetje triest allemaal....

[edit]
3X raden waar ik op gestemd heb :)
[/edit]
 
Wat erg!!

Heb vanmiddag nog met Obsidian gesproken, was global mod \'vroeger\' (ik ken hem een beetje omdat we een samen-koop-actie hadden, ben bij hem thuis geweest)

Hij is vrij snel gestopt wegens \'onenigheid\' met het \'management\', dat heeft hij mij nu verteld...beetje triest allemaal....

hehehe waar ik werk (300 man) heb ze nog niet eens zo\'n organisatiestructuur.

Heel die GOTbende moet gewoon opgepakt worden en in een internetafkickcentrum gezet worden, dit is gewoon ziekelijk.
 
Prachtig idee,



Moderators
|
Gewone Forumvolk


Maar waar slaat dat eigenlijk op? Das toch niet serieus ofzo?
 
Aan de slag ruud!!! Dit roeleert! :} Straks krijgen ze bij GOT ook nog de Raad van Staete ;)

Ach laat die zielige nerdjes toch, ze kunnen geen vriendin krijgen, dus lossen ze het op door hun \'macht\' te gebruiken op andere gelijksoortige jochies ;)

Het Fok Forum is even zielig hoor. Misschien nog wel erger zelfs, maar altijd erg leuk om te lezen.
 
mooie organisatiestructuur ja...
maar net iets TE voor een gewoon forum en er mogen dan al 10.000en (of is het al 100.000en intussen?) geregistreerde gebruikers zijn, ze mogen daar wel wat leren over relativatie en bescheidenheid. Vooral de mods daar die bijna als goden aanbeden worden.

bah :r
laat ons hopen dat MF nooit zo enorm groot wordt en daardoor dezelfde pretenties krijgt
 
ik heb effe de vrijheid genomen om onze structuur te verduidelijken.

m-fhirarchie.gif


Ben tot het resultaat gekomen dat we revolution eigenlijk helemaal niet nodig hebben.
 
ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh... ehhh...

ben aan het afvragen wat voor zin het heeft... :r zelfs de meest simpele dingen moeten zo moeilijk gemaakt worden, alles moet gedocumenteerd worden, en over alles moet 36+ keer vergaderd worden, en men doet geen ene r**t!!!

kom laten wij ook een 30 pagina tellend projectplan schrijven en een 90 tellend projectverslag met alle zooi die er bij hoort er in :r , echt niet goed bij d\'r hoofd...

;) , die van pooh heeft wel zin, ik kan er om lachen...
 
Laatst bewerkt:
Kan best allemaal ietwat overdreven zijn maar een forum als got heeft echt wel zo\'n structuur nodig hoor jongens.
ok ze overdrijven soms wel eens en hebben af en toe een iets te dik nekske (belgisch gezegde) maar zonder degelijke structuur overleeft een forum van zulk formaat niet.
 
Zoals sommigen vast wel weten was mijn verstandhouding met de GoT admins/moderators inderdaad niet al te best. :+
Heeft ook geresulteerd in een ban aldaar. :P

Inderdaad, trieste bende daar op GoT, stel machtsgeile pubers. |(
 
Er is mijns inziens een optie vergeten in de POLL, namenlijk : \"Leuk zo\'n organigram, komt me bekend voor van mijn eigen werkgever.\"

Je moet namenlijk niet vergeten dat ze zichzelf als \"organisatie\" behoorlijk serieus nemen.

Of anderen dat ook moeten.......das een tweede....

Duderuud, dit laat je toch wel enigzins uit je hoofd he???
 
GoT is ook wel een beetje groter dan MF...

Maar idd, irritante \"God Femme\" verering daar, samen met zijn rechterhand: \"ubermod Hlpdsk\" ;)
 
Ben tot de conclusie gekomen dat jij helemaal geen motor hebt maar een omgebouwde brommer. Knal \'m eruit!! POLL!! })

Omgebouwde brommer, ooit wel eens een brommer gezien met 250cc ? Is elke motor niet een omgebouwde brommer ? Ga lekker verder spelen met je 400cctje :P
Hoe durf je trouwens zo te praten tegen iemand die langer dan jij een motor heeft? ;)

Mag ik nog wel een keer op je 400cc brommert rijden? :)
 
GoT is ook wel een beetje groter dan MF...

Maar idd, irritante \"God Femme\" verering daar, samen met zijn rechterhand: \"ubermod Hlpdsk\" ;)

Als ik die hlpdsk voor de auto/motor krijg is ie van mij... })

Je kan zeggen wat je wil, maar met 30000+ users op GoT mag je wel een beetje goede organisatie opzetten. Anders word het helemaal niets.

Gooi dit topic nu maar op slot, want we zitten hier op M-F, niet op GoT. Zie m\'n signature... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan