Sorry, maar dit móet even..

Status
Niet open voor verdere reacties.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dat was dus het uitlachen van alle motorrijders die al in oktober hun tweewielers in de winterstalling hebben gezet. Stelletje [vulhierwoordvantoepassingin]!!! :)

Want oh, wat heb ik vandaag -voor het eerst sinds mijn week wintersport- weer heeeeerlijk gereden. Motorrijden verveelt gewoon echt niet he? Nooit. Zooo lekker!! Dat het nog maar lang niet-glad moge blijven. Of áls het dan glad wordt, dan wel meteen zo goed, dat het ook steenkoud is en de tocht der tochten komt, want ik ben ingeloot. ;)

Kirsten

Wat een watjes zijn het, niet? Al moet ik toegeven dat de combinatie motorrijden en schaatsen niet echt ideaal is. Voor natuurijswedstrijden moest ik altijd eerst ontdooien en ik moet hier eerlijk opbiechten dat ik soms wel eens de auto van mijn moeder leende als het echt ver was.
 
Geen zin hebben om te rijden? Ik trek nu even die blik die die muis heeft op je avatar. :)

Haha, ja ik vind motorrijden enorm gaaf hoor, maar heb ook nog andere dingen om te doen.
En ik gebruik 'm niet voor woon-werk, das te dichtbij.

Maar als het weer zo blijft, dan haal ik 'm er wel weer uit hoor.
Wie weet krijgen we gewoon geen winter en gaan we zo door de lente in! *O*
 
TS is opeens wel stil, zal wel aan een bak met ben en jerry zitten denkz :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan