Sorry,maar van....

Ach ja, weggetje ziet er wel leuk uit maar na anderhalve minuut had ik het wel gezien.
 
Ik ben erg benieuwd waar dit filmpje over gaat, alleen met 2 kB/s duurt het een beetje lang voordat hij is gedownload. (3 tot 4 uur).

Please, heeft er iemand webspace voor een mirror.
 
Filmpje had ik al eens eerder gezien.. en dat na 2 uur neerladen :X

Wel een lekker weggetje trouwens, daar zouden ze eigenlijk éenrichtingsverkeer van moeten maken.
 
Hoelang duurt dat filmpje? want bij geeft ie 8 minuten aan maar na 2 minuten stopt ie ermee ;(
 
Uh.........24 KB/sec :Z

Wat zijn we toch verwend he tegenwoordig, kan me nog herinneren dat ik 4 KB/sec al een hele mooie snelheid vond... ;)
 
Uh.........24 KB/sec :Z

Wat zijn we toch verwend he tegenwoordig, kan me nog herinneren dat ik 4 KB/sec al een hele mooie snelheid vond... ;)

ik kan me nog herinneren dat ik al blij was als ik verbinding kreeg..

hoorde je altijd zon leuk muziekje....of gepiep...weet ik et.....kwam uit die modulator/demodulator

nou...ik ga maar ff iets anders doen..filmpje schiet niet echt op.
bijna 5kb/s :9
 
Ik kijk na de paasdagen op school wel ff, netwerkje waar je met 5 mb/sec kan downloaden *D ! Als ik hem hier aan laat staan is ie rond dezelfde tijd klaar (ver na de paasdagen :+ ).
 
Ik kijk na de paasdagen op school wel ff, netwerkje waar je met 5 mb/sec kan downloaden *D ! Als ik hem hier aan laat staan is ie rond dezelfde tijd klaar (ver na de paasdagen :+ ).

5 mb/sec downloaden heeft totaal geen nut als de upload maar een paar kb/sec is. Doe je er nog steeds even lang over.
 
Laatst bewerkt:
????
beetje offtopic, maar dat ligt aan je browser...
Het is een IE irratatie. kun je oplossen via een registry key, daarin kun je het aantal gelijktijdige downloads ophogen.
 
[offtopic mode]
dank U, Dank U, graag gedaan, maar zoals ik zeg; die server is 100mbit 8-)

handig, je eigen servertje mogen/kunnen draaien bij je bedrijf })

maar mocht het te traag worden kan ik altijd nog een gigabit netwerkkaartje kopen en gigabit gaan draaien :9 :}

[/offtopic mode]
 
????
beetje offtopic, maar dat ligt aan je browser...
Het is een IE irratatie. kun je oplossen via een registry key, daarin kun je het aantal gelijktijdige downloads ophogen.

En als je Mozilla hebt ? Ik kan er ook maar 2 tegelijkertijd van je site af halen.

[me]GSX-Reinier weet..........Of-topic[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan