(sorry nog een) Wat voor demper voor mijn zxr 750L

Caninus

MF'er
2 sep 2004
94
0
Den Helder
Ben nu sinds 2 weken in het bezit van mijn eerste motor een zxr 750l uit 1993 welke nog is voorzien van de standaard uitlaat.
Opzich geen onaardig geluid maar er komt toch niet zo lekkere zwaar geluid/brul uit zoals ik graag zou willen.
Aangezien ik nog helemaal een newbee ben op motorgebied vroeg ik me af wat voor uitlaten jullie erop zouden gooien of welke jullie zelf op hebben.
En of er toevallig sites zijn waarop je kan kijken hoe bepaalde uitlaten onder je motor ongeveer zouden klinken ( heb zelf al gezocht maar kon niet echt iets vinden.) of misschien dat iemand bestandjes heeft staan op zijn pc van zijn zxr met een bepaalde uitlaat.
Alvast heel erg bedankt en sorry voor het zoveelste demper topic maar kon via de zoekfunctie niet iets vinden wat van pas was voor mij.
 
Ik heb een Vance&Hines systeem onder mijn ZXR 750 L hangen. Moeilijk te vinden met een erg bruut geluid. Nog een goede tip is Muzzy mooi diep geluid.

suc6

Owja... piccies van je ZXR 8-)
 
Ik heb een Laser Pro D'or demper op mijn ZXR van 1995.

Lekker geluidje, maar vergeleken bij mijn broer met zijn Suzuki GSX750RW met Sebring uitlaat is dit weer niets.

Maar vergleken met de standaard uitlaat is het echt een prachtig mooi geluidje wat je produceert.

1.JPG
 
Ik heb een Vance&Hines systeem onder mijn ZXR 750 L hangen. Moeilijk te vinden met een erg bruut geluid. Nog een goede tip is Muzzy mooi diep geluid.

suc6

Owja... piccies van je ZXR 8-)

Bedankt voor de tips dat van die muzzy hoorde ik al eerder van een maat van me toch maar eens kijken waar ik die kan krijgen en wat ze kosten.
Hier zijn hopelijk wat pics van mijn zxr :)
53kawa_kleinjpeg.jpg

53kawas_schuinjpeg.jpg

53kawavoor_kleinjpeg.jpg
 
Kreeg via mail een Ixil demper aangeboden een nieuwe heeft iemand toevallig ervaring met dit soort dempers onder zijn ZXR?
 
Nette motor!

Akrapovic is overigens ook een goede optie. Hier op het forum wordt een full system aangeboden. :9~

Ik heb de Vance & Hines van Wheels zondag op de MFMM gehoord, klinkt ook erg goed moet ik zeggen!
 
Nette motor!

Akrapovic is overigens ook een goede optie. Hier op het forum wordt een full system aangeboden. :9~

Thnx nadeel waar ik achter ben gekomen is dus dat de huidige demper niet met bouten bevestigd is maar over de pijp heen geschoven is zie foto's. Heb dat Akrapovic system inderdaad zien staan hier en op marktplaats alleen denk ik niet dat hij in mijn beperkte budget pas wat ik op dit moment hebt aangezien ik deze motor 3 weken terug heb aangeschaft en aangezien het mijn eerst motor was ook alle kleding etc erbij heb moeten kopen. :?
53demper1.jpg

53demper2.jpg

53demper3.jpg
 
Ik ging er al automatisch vanuit dat je een bolt-on nodig had.

Kijk anders eens op Ebay of je daar iets kunt vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan