SoT 2006 foto's

is hartstikke leuk. mochten van mij wel meer motoren staan. gewoon omdat je dan nog veeel meer stijlen ziet :) dat vind ik juist leuk.

wel leuk dat we allerlei forum stands hebben enz. onderdelen handel zou ook leuk zijn om groter te zien (juist meer kleine hebben dingetjes O-) )

Gr. steven :9
 
full
 
ik ben gegaan met fighterrama in mijn achterhoofd dus dan ben je al snel teleurgesteld. een beetje klein, ik had ook wat meer handel verwacht.

de stand van oldskoolsuzuki vond ik het beste.

tipje voor sommige standhouders (volgend jaar dan): meer actie.
er stond iemand met dynojetkits en K&N filters, als er dan toch iemand staat met een vermogensbank bouw dan live een fiets om en doe een voor en na run zodat je het verschil kan zien.
idd is het best klein,maar de sfeer groeit met het jaar.
persoonlijk denk ik ook dat er meer uit te halen is,maar de organisatie doet het erbij,er is namelijk geen 1 evenementen buro etc die z'n handen aan de streetfighter scene wil branden.
Ze vinden de markt (momenteel terecht)te klein.

dyno met K&N inbouwen is niet ff,99 van de 100 keer moet je meerdere keren sproeiers wisselen.
Vond de testbank trouwens best amateuristisch :X
knap warm rijden was er niet bij,ff voelen aan het carter of dat warm was en gazzzzzzzz.
ook het opspannen deed men achter op het afgeveerde gewicht
Blok warm betekent niet dat je olie warm is :N

verder wel een leuke dag gehad en complimenten voor Jon en Wilma :}
 
idd is het best klein,maar de sfeer groeit met het jaar.
persoonlijk denk ik ook dat er meer uit te halen is,maar de organisatie doet het erbij,er is namelijk geen 1 evenementen buro etc die z'n handen aan de streetfighter scene wil branden.
Ze vinden de markt (momenteel terecht)te klein.

dyno met K&N inbouwen is niet ff,99 van de 100 keer moet je meerdere keren sproeiers wisselen.

achso....

mbt dynokit, je zet er dan natuurlijk wel een combi op die van te voren al getest hebt }) je wil verkopen, niet op je bek gaan.

raar/jammer is het wel dat er buiten ongeveer net zoveel fighters staan als binnen.

parkeerplaats kampioen wat mij betreft een gedeelde eerste plaats voor de sjopper met eendblok en een engelse fighter met Harris frame, helaas heb ik de foto's niet bij de hand
 
Terug
Bovenaan Onderaan